Niet in mijn keukenkastje waar die chocoladereep al een paar weken lag ...quote:
?? Te lang door gekookt?quote:Op zondag 30 november 2014 21:08 schreef SuperFood het volgende:
teleurstellingik had paarse spruitjes gekocht. na het koken zijn ze haast gewoon groen. smaken verder wel prima.
Dat is met alle paarse groenten (die ook groen kunnen zijn). Paarse broccoli wordt ook gewoon groen.quote:Op zondag 30 november 2014 21:08 schreef SuperFood het volgende:
teleurstellingik had paarse spruitjes gekocht. na het koken zijn ze haast gewoon groen. smaken verder wel prima.
quote:Op maandag 1 december 2014 03:00 schreef PaigeSix het volgende:
Heeft iemand die slowcooker multitoestand al gekocht? Ik wel maar nog nog niet kunnen testen, ik moet nog even wachten tot ik m officieel kado krijg.
Ben zo benieuwd.
Smaakten ze bij jou ook anders dan groene spruiten?quote:Op zondag 30 november 2014 21:08 schreef SuperFood het volgende:
Volgens mij heb ik hem net gezien hierquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef Molo het volgende:
Iemand al de tete de moine gezien/gekocht?
Hier nog steeds niet te vinden
En niet meegenomen voor mij?? Stom zielloos mensquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem net gezien hier
zou zomaar eens kunnen. tegenwoordig smaakt alles zoet tochquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Smaakten ze bij jou ook anders dan groene spruiten?
Minder bitter als het goed is.
ik ben eens met zo'n balkje naar de wallen geweest..maar helaas geen succes..quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:33 schreef Copycat het volgende:
Common courtesy om het beurtbalkje na je boodschappen neer te leggen.
ik heb nog gekeken maar ook hier was dat schapje leeg.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef Molo het volgende:
Scheissequote:Op woensdag 3 december 2014 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb nog gekeken maar ook hier was dat schapje leeg.
Man is vandaag in 3 filialen geweest en nergens verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef Molo het volgende:
NVM gedoe en banksaldo niet toereikend.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Scheisse![]()
Vandaag nog gekeken maar er is hier nog steeds niks. Niet eens een leeg schap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |