Begrijpelijk.quote:De vader van een tweejarig meisje dat vorig jaar werd doodgereden in Meijel heeft vrijdag uit frustratie een stoel naar de rechter gesmeten. De rechter in Roermond had net de veroorzaker van het ongeluk, een 33-jarige Pool, veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur. Bij het ongeluk kwamen ook de opa (67) en oma (64) van het kind om het leven. Door de officier van justitie was twee weken geleden vijftien maanden cel geëist.
De stoel kwam vlak voor de rechter neer op de grond. De vader werd door de politie uit de rechtszaal gezet. Het ongeluk gebeurde vorig jaar mei in een flauwe bocht aan de Heldensedijk in Meijel. De rechtbank acht bewezen dat de Pool zijn auto niet onder controle had, ging slingeren en uiteindelijk op een fietspad terecht kwam en de slachtoffers doodreed.
Niet bewezen vindt de rechtbank dat hij veel te hard heeft gereden. De officier tekent hoger beroep aan. Die schermt met het politieonderzoek waaruit zou blijken dat de man zeker 120 kilometer heeft gereden. Ter plekke geldt een maximum snelheid van 80 kilometer per uur.
Volgens mij is dat huilen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:49 schreef CherryOnTop het volgende:
Zit daar nou iemand te lachen op de achtergond?
Niet een nette actie overigens, maar begrijpelijk.
Nee, eerder aan het huilen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:49 schreef CherryOnTop het volgende:
Niet een nette actie overigens, maar begrijpelijk.
Bij mij komt het de hele tijd over als huilen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar toen leek het uiteindelijk toch meer op lachen.
Hoe weet jij dat nu weer? hij vast nog wel andere dierbare.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij is dochter, (schoon)vader en (schoon)moeder verloren. Hij heeft niks te verliezen.
Zie artikel. Daar staat in dat een man zijn kind, haar oma en opa heeft doodgereden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer? hij vast nog wel andere dierbare.
Ik had het over dat hij niets meer te verliezen heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zie artikel. Daar staat in dat een man zijn kind, haar oma en opa heeft doodgereden.
Naast die vader zal hoogstwaarschijnlijk een moeder hebben gezeten, kind verloren en de echtgenoot die even volledig flipt, en de opgebouwde spanning van de rechtszaak. Dan kan het niet anders of de moeder beleeft even een volledige emotionele inzinking, of het dan lachen of huilen is maakt niet meer uit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:49 schreef CherryOnTop het volgende:
Ah, ja. Daar heb je wel een punt, maar hier gaat hij nooit meer overheen komen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik had het over dat hij niets meer te verliezen heeft.
Ook dat weet je niet. Let op: ik bagatelliseer het niet, het is verschrikkelijk. Maar sommige mensen zijn mentaal erg sterk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, ja. Daar heb je wel een punt, maar hier gaat hij nooit meer overheen komen.
Ik keur het niet goed, maar begrijp zijn actie wel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:54 schreef Zolder het volgende:
Helemaal niet begrijpelijk, dit kan gewoon niet. Hij moet hier voor worden berecht, maar dat zal ook gebeuren.
Zijn relatie?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik had het over dat hij niets meer te verliezen heeft.
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je zijn reactie niet begrijpt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:54 schreef Zolder het volgende:
Helemaal niet begrijpelijk, dit kan gewoon niet. Hij moet hier voor worden berecht, maar dat zal ook gebeuren.
Donder toch op man trollquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:54 schreef Zolder het volgende:
Zullen we het dan maar gewoon laten bij ''oorzaak gevolg''quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar begrijp zijn actie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |