hoe weet jij nou hoe groot die bakken en tas zijn?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef jeroen25 het volgende:
Met 5 bakken ijs in 1 diepvriestas gaat dat echt niet lukken.
Beter rij je 2 of 3 keer heen en weer met steeds 2 of 3 bakken ijs.
Of je moet zien of je 1 of 2 extra diepvriestassen kan regelen.
Dan kan het wel.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:10 schreef jeroen25 het volgende:
Met 5 bakken ijs in 1 diepvriestas gaat dat echt niet lukken.
Beter rij je 2 of 3 keer heen en weer met steeds 2 of 3 bakken ijs.
Of je moet zien of je 1 of 2 extra diepvriestassen kan regelen.
Dan kan het wel.
Ik heb afgelopen zomer in een diepvriestas een ingevroren BBQ pakket meegenomen, moest ook ruim een uur reizen vanaf ophaalpunt naar huis. Dat is goed gegaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:04 schreef Paksoi het volgende:
Beschik op het moment enkel over een diepvriestas (zo'n eentje van de supermarkt), maar is dat voldoende om 5 grote bakken ijs (een uur lang) bevroren te houden?
Het gaat om grote bakken, dus lijkt mij geen B&J.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:40 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
TS woont in het oosten van het land en wil per se Ben & Jerry's halen bij de Dirk aangezien ze daar 1+1 gratis zijn?
Klopt dit?
Als jij bij een 1+1 gratis actie met 5 bakken thuis komt, is er toch wat misgegaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:40 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
TS woont in het oosten van het land en wil per se Ben & Jerry's halen bij de Dirk aangezien ze daar 1+1 gratis zijn?
Klopt dit?
Dit ben ik inderdaad van plan. Wellicht dat ik er wat andere diepgevroren producten bij in doe, maar wikkel ze in elk geval in met aluminiumfolie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:14 schreef papernote het volgende:
Alles bij elkaar goed in kranten wikkelen. Of alles bij elkaar in die diepvriestas als het past. Moet prima gaan voor een uurtje.
Desnoods gooi je er nog een bevroren koelelement bij.
Van die aanbieding wist ik niet; goed dat je het zegt, ben op het moment in Deventer en hier zit een Dirk dus zou daar nog langs kunnen gaan. Zeker voor die prijs kunnen ze er nog wel bij in.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:40 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Klopt dit?
Wellicht wil hij de zesde bak tijdens het rijden opeten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als jij bij een 1+1 gratis actie met 5 bakken thuis komt, is er toch wat misgegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |