SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind Hazard heel erg goed als winger. Loopt 1 op 1 qua goals, stuk of 10 assists en kan iets vanuit niets creëren met zijn dribbling. Het is eigenlijk een goedkope Robben. Hij is in ieder goed genoeg dat ik nog niet overwogen heb om hem te vervangen voor Ribery met zijn 5* 1337 no scope skillerzZz![]()
Ja maar dat is dan al bijna 20 euroquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, maar als je het doet haal dan gelijk SIF Tevez.wanneer ik coins koop
![]()
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan al bijna 20 eurowanneer ik coins koop
![]()
Een SIF tevez voor bijna de helft van het aankoop bedrag van het spel zelfquote:.Naja je moet wat als je geen tijd voor handelen hebt.
![]()
Ik zou gewoon lekker de NIF kopen, je merkt toch amper verschil bij IF's die op dezelfde positie spelen en soms presteren ze zelfs slechter. Als je krap bij kas zit zou ik alleen diep in de buidel tasten voor een IF die op een andere positie dan normaal staat (zoals Muller ST of Lichtsteiner RB)quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een SIF tevez voor bijna de helft van het aankoop bedrag van het spel zelf.Naja je moet wat als je geen tijd voor handelen hebt.
![]()
SIF tevez is maar 450K moet toch wel lukken voor 15eu.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een SIF tevez voor bijna de helft van het aankoop bedrag van het spel zelf.Naja je moet wat als je geen tijd voor handelen hebt.
krijgt voor verkoop nog maar 2.7 bij mmoga.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Muller bevalt dus wel?quote:Op vrijdag 21 november 2014 03:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
IF Muller na 3 wedstrijden: 5 goals en 5 assists
Waaronder 3 assists op Reus net in de halve finale gold cup, Reus loopt nu 10 uit 7. Ongekende gemiddeldes voor mij, normaal heb ik al moeite één speler die 1 op 1 loopt.
Shaqiri is ook los, 5 uit 7 nu terwijl hij nog 1 uit 4 liep voor vandaag.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zeker. Hij loopt zich geweldig vrij of hij laat zich afzakken om ruimte te maken voor de naar binnen komen de wingers. Net als IRL is hij overalquote:
Voorheen had ik Mkhiarmeen daar staan (als ST), dezelfde work rates maar die stond er toch een beetje voor spek en bonen tot hij de bal in de voeten kreeg en was niet zo scherp voor de goal (logies, want geen spits).
Maarja, drie wedstrijden is wel een te kleine sample eigenlijk![]()
![]()
Zou zijn 98 positioning werken naast SIF Tevez?quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zeker. Hij loopt zich geweldig vrij of hij laat zich afzakken om ruimte te maken voor de naar binnen komen de wingers. Net als IRL is hij overal
Voorheen had ik Mkhiarmeen daar staan (als ST), dezelfde work rates maar die stond er toch een beetje voor spek en bonen tot hij de bal in de voeten kreeg en was niet zo scherp voor de goal (logies, want geen spits).
Maarja, drie wedstrijden is wel een te kleine sample eigenlijkFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dan is vipcoinsfifa 2x zo goedkoop. Bij mmoga betaal je nu 33 euro voor 400k hahaha echt wat sneu veel geld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
SIF tevez is maar 450K moet toch wel lukken voor 15eu.
krijgt voor verkoop nog maar 2.7 bij mmoga.![]()
Het is wel zo fijn als je die coins ook daadwerkelijk ontvangt. Ik heb me er niet heel erg in verdiept (want nog nooit coins gekocht), maar het gros van die sites zou ik alleen mijn schoonmoeder toevertrouwen. Mmoga komt volgens de geluiden hier zijn afspraken altijd na.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan is vipcoinsfifa 2x zo goedkoop. Bij mmoga betaal je nu 33 euro voor 400k hahaha echt wat sneu veel geld.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vipcoinfifa al 5x wat gekocht, vorig seizoen en nu voor FIFA 15. Werkt prima.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je die coins ook daadwerkelijk ontvangt. Ik heb me er niet heel erg in verdiept (want nog nooit coins gekocht), maar het gros van die sites zou ik alleen mijn schoonmoeder toevertrouwen.
Dus jongens bij deze: http://www.vipcoinfifa.com/ betrouwbaar voor mij en wellicht ook voor jullie. Lekker cheap muntjes.![]()
Deze is ook betrouwbaar volgens mensen hier die coins hebben gekocht en stukken goedkoper dan mmoga:
www.fifavips.com
Zelf nooit coins gekocht maar in het begin wel voor 100 euro Fifa points gekocht waar nog geen 200k aan resultaat uit kwam. Voel me Maver de 2e![]()
![]()
Ach, jij werkt voor je geld en hoefde die maand niet te doen met 75% minder boodschappengeld wss.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:52 schreef DutchSL het volgende:
Deze is ook betrouwbaar volgens mensen hier die coins hebben gekocht en stukken goedkoper dan mmoga:
www.fifavips.com
Zelf nooit coins gekocht maar in het begin wel voor 100 euro Fifa points gekocht waar nog geen 200k aan resultaat uit kwam. Voel me Maver de 2e![]()
![]()
http://www.gofifacoins.com/ daar kocht ik ze altijd. Zijn ook goedkoop/quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:52 schreef DutchSL het volgende:
www.fifavips.com
Zelf nooit coins gekocht maar in het begin wel voor 100 euro Fifa points gekocht waar nog geen 200k aan resultaat uit kwam. Voel me Maver de 2e
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Betaald fokken en kelder wordt bevoorraadquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, jij werkt voor je geld en hoefde die maand niet te doen met 75% minder boodschappengeld wss.![]()
![]()
Willen mensen nog coins kopen? Ik heb 1.8 miljoen in de aanbieding gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Willen mensen nog coins kopen? Ik heb 1.8 miljoen in de aanbieding gr grDenk je toch niet serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: