quote:
welk nummerquote:They are just people living in different conditions to you,
They still die when you bomb their schools, mosques and hospitals
1: Toto69: 87quote:
Nee want dan loopt de beheerder zijn krantenwijk heb ik gehoord, en Danny slaapt morgen uit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Om deze tijd? Doe dat lekker half 5 ofzo
Ah ha. Stomquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee want dan loopt de beheerder zijn krantenwijk heb ik gehoord, en Danny slaapt morgen uit.
Nachtelijke updates en releases heb ik pesthekel aan, sta soms ook wel eens standby en doe dan geen oog dicht omdat ik bang ben me te verslapen, 1 keer ook gebeurt maar toen was ik gelukkig niet nodig, was een mazzeltje want was livegang van Vodafonequote:
James francoquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:53 schreef Baconbus het volgende:
In wie z'n huis speelt de film This is the End zich af?
1: Toto69: 87quote:
James Francoquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Het leuke aan de film is dat iedere acteur zichzelf speelt. Noem 5 bekende acteurs/actrices in de film die zichzelf spelen. Voor alle 5 pas een punt
Well That's just like your opinion manquote:Op vrijdag 21 november 2014 01:01 schreef Baconbus het volgende:
Met wie neukt niemand in de film The Big Lebowski?
HaJee mag ik vragen hoe oud jij bent?quote:
Welk antwoord zorgt voor de beste mening over mij?quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HaJee mag ik vragen hoe oud jij bent?
Hoe bedoel je, hoe?quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:12 schreef raptorix het volgende:
Steve Buscemi kennen we natuurlijk ook uit Reservoir dogs, en dan vooral de scene waarin hij steggelt over een dollar fooi, Tarantino gaf hem een rolletje in Pulp Fiction, hoe was hij daar te zien?
Geen idee, daarom vraag ik hetquote:Op vrijdag 21 november 2014 01:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Welk antwoord zorgt voor de beste mening over mij?
Nope, het was maar een heel klein rolletje overigens, als hij een zin tekst heeft zal het lang zijn.quote:
Huh, je hebt 't toch over Steve Buscemi?quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope, het was maar een heel klein rolletje overigens, als hij een zin tekst heeft zal het lang zijn.
Jupquote:Op vrijdag 21 november 2014 01:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Huh, je hebt 't toch over Steve Buscemi?
Misschien dat je hem niet herkent hebquote:Op vrijdag 21 november 2014 01:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Want ik weet 100% dat hij geen klein rolletje met een enkele zin heeft.
Laat ik zeggen dat als de geboortedatum in je profiel klopt ik zo'n beetje je vader had kunnen zijnquote:
Nopequote:Op vrijdag 21 november 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Dat was toch die vent waarvan Samuel L Jackson z'n hamburger op at en hem daarna neerknalde?
Oh mijn fout, ik zat nog bij Reservoir Dogs.quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien dat je hem niet herkent heb
Waarom stel je nu andere vraag?quote:
Vooruit dan maar het was eigenlijk Buddy Holly, hij kwam in een thema restaurant waar het personeel dus allemaal verkleed was, de grap is dat het een soort van wraak van Tarantino was hem ober te laten spelenquote:
Nee.quote:
Nee en nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:18 schreef Klaploper het volgende:
Urk? Of anders aan de andere kant van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |