SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor, ik zal wel m'n nieuwe oordopjes posten, die vandaag heb binnen gekregen, om het ijs te brekenDenk niet echt dat het hier past, maar muziek luisteren is mijn hobby dus
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
Ik heb geen verstand van borduren, maar zoveel verschillende kleurtjes is altijd leukquote:Op donderdag 20 november 2014 21:03 schreef Ceviche het volgende:
Ik zag dit borduurpakket in de winkel en heb het meteen gekocht:
[ link | afbeelding ]
Op de foto niet zo goed te zien, maar 25 strengen garen in alle (regenboog)kleuren. Hebben!
Maar eenmaal thuis vond ik het patroon dat erbij zat eigenlijk verschrikkelijk
[ link | afbeelding ]
Maar goed, voor 5 euro wel een lap stof en mooie kleurtjes, (geen dmc-garen natuurlijk, dus kan het helaas waarschijnlijk niet in patronen gebruiken).
Yay nog een Promarkers-fanquote:
Hebben jullie een goed(koop) adresje gevonden, dat er ineens hier zo over Promarkers gepraat wordt? Linkje?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:37 schreef Sylvana het volgende:
Yay nog een Promarkers-fanMooie kleurtjes heb je gekocht
![]()
Veel plezier ermee!
Dankje! Is de eerste basis set samen met een blender (daar kan ik nog totaal niet mee overweg :p )quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van borduren, maar zoveel verschillende kleurtjes is altijd leuk
Wel jammer dat dat patroon verschrikkelijk is.
[..]
Yay nog een Promarkers-fanMooie kleurtjes heb je gekocht
![]()
Veel plezier ermee!
Haha ik heb de meesten bij promarkers.nl gekocht. Daar heb ik 6 sets gekocht (mid, muted, neutral, rich, vibrant, pastel, skin1 en skin2) en alle losse die ik toen nog moest. Daar kosten ze ¤1.99quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:19 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Hebben jullie een goed(koop) adresje gevonden, dat er ineens hier zo over Promarkers gepraat wordt? Linkje?![]()
Ik werk meestal met Copics maar ik ken deze ook, wil ze best eens uitproberen voor erbij.
Leuk! Bij de Action hebben ze daar idd veel van ja! Wat maak je daar zoal van dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:24 schreef DonnaRush het volgende:
Jaa, ik heb veel spulletjes gevraagd voor Sinterklaas, dus hoop binnenkort iets te kunnen showen.
Mijn laatste echte aankoop was vilt met patroontjes van de Action.
[ afbeelding ]
Haha oké ziet er leuk uit! Snel aan beginnen dus en niet in de kast laten liggenquote:Op woensdag 26 november 2014 11:16 schreef DonnaRush het volgende:
![]()
Ehhh, hahaha.
Ik was van plan om van alles te gaan doen met vilt, maar nog niet aan toe gekomen. Figuurtjes, zoals dit
[ afbeelding ]
Handige opbergkastquote:
Haha ja alleen qua promarkers ben ik nu uitgekocht, want ik heb ze nu gewoon allemaal die er zijnquote:Op maandag 1 december 2014 15:34 schreef DonnaRush het volgende:
Wow Sylvana haha. Jij blijft maar kopen de laatste tijd of niet?
Omgquote:Op maandag 1 december 2014 15:33 schreef Sylvana het volgende:
Hier dan de foto's, inmiddels alles binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nu niks meer in bestelling, maar goed, dat zegt niks bij mij over dat het morgen niet anders kan zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |