Ja dat dacht ik dus ook maar dat gaat helaas niet omdat je telkens de URL link van het filmpje moet plaatsen dus dan heb je niet het al bewerkte filmpjequote:
Dat gaat dus jammer genoeg niet omdat je alleen de URL link kan invoeren en 1x bewerken en dan opslaanquote:Op donderdag 20 november 2014 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Euh... het bewerkte stukje film opslaan en dan met de volgende verder gaan?
Als je die stukjes uitgeknipte film achter elkaar in één filmpje wilt plakken, dan moet je dat zeggen hè?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:38 schreef warp995 het volgende:
Dat gaat dus jammer genoeg niet omdat je alleen de URL link kan invoeren en 1x bewerken en dan opslaan
Zo simpel is het helaas niet anders had ik allang antwoord gegeven op mijn eigen vraagquote:Op donderdag 20 november 2014 15:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je die stukjes uitgeknipte film achter elkaar in één filmpje wilt plakken, dan moet je dat zeggen hè?
Ik moet uit een YouTube filmpje een paar stukjes eruit knippen. Simpeler kan ik het niet zeggenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
Als je niet zegt wat je nou eigenlijk wilt doen, kunnen we je ook niet helpen.
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:36 schreef eleusis het volgende:
Filmpje downloaden als .mp4 file (bijv. met Video Downloadhelper voor Firefox) en daarna editen op je eigen computer met Windows Movie Maker of iMovie.
quote:Op donderdag 20 november 2014 15:36 schreef eleusis het volgende:
* Filmpje downloaden als .mp4 file (bijv. met Video Downloadhelper voor Firefox) en daarna editen op je eigen computer met Windows Movie Maker of iMovie. *
Ik heb al gezegd, dat als ik op sites kijk waar je ze kan bewerken je alleen de Youtube link kan plaatsen, oftewel je kan er geen eigen bestanden uploaden.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:48 schreef spijkerbroek het volgende:
1. Laad filmpje
2. knip stukje
3. save stukje
4. (eventueel laad filmpje)
5. GOTO 2
Ja ik ben daar nu mee bezig om hem als mp4 te downloadenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:36 schreef eleusis het volgende:
Filmpje downloaden als .mp4 file (bijv. met Video Downloadhelper voor Firefox) en daarna editen op je eigen computer met Windows Movie Maker of iMovie.
omg.. je hebt geen software op je pc?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:50 schreef warp995 het volgende:
Ik heb al gezegd, dat als ik op sites kijk waar je ze kan bewerken je alleen de Youtube link kan plaatsen, oftewel je kan er geen eigen bestanden uploaden.
Ja of ik vraag het hier omdat ik er misschien niet veel verstand van hebquote:Op donderdag 20 november 2014 15:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
omg.. je hebt geen software op je pc?
Dat had je namelijk niet gezegd.
Srsly...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |