SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Dat valt ook wel mee, maar dit was wel (op papier) een van de beste wedstrijden van het seizoenquote:(De kampioen van dit jaar vs de club met de beste spelers dit jaar)
![]()
Als je nu nog hardcore FIFA bent is er iets mis
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Nog ergerquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Hij is wel iets beter geworden, dus je kan niet ontkennen dat het dichterbij is gekomenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Muhahahhahahahahahahahahhhaahhaa![]()
![]()
Beter geworden ja?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij is wel iets beter geworden, dus je kan niet ontkennen dat het dichterbij is gekomenNiet veel van te merken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2014 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU![]()
IF serero al gekocht?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Why the F zou die gozer 100K+ moeten kostenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die is nog wat te duur.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tis een schijt totw dus niemand koopt peksquote:Op donderdag 20 november 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Why the F zou die gozer 100K+ moeten kostenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
vorige week was ook een K TOTWquote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis een schijt totw dus niemand koopt pekszijn wel 1000 IF auriers gok ik zo.
#FreeTrapz![]()
Valt me nog mee voor zo'n goeie speler. Maar dan nog hoop ik dat hij nog wel iets goedkoper wordt.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Why the F zou die gozer 100K+ moeten kosten![]()
Maar dit is een silver en vorig jaar was best prima totw plus die fut united packbonanzaquote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorige week was ook een K TOTWzijn wel 1000 IF auriers gok ik zo.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En het is ook nog een 74>74 silver dus dan is hij zeldzamer.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dit is een silver en vorig jaar was best prima totw plus die fut united packbonanza![]()
HAHAHA LIEGENBEEST!quote:Op donderdag 20 november 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die is nog wat te duur.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is wel een goed TOTW volgens jullie?
Vorige week was er
- Eindelijk een goede Duitse ST (tevens beste Bundesliga spits na Lewandowski)
- De beste Serie A RB (en enige Juventus RB) en ST (op papier tenminste, Ibarbo is natuurlijk wel > SIF Tevez)
- De beste Ligue 1 RB
- Een topper als Kroos (ok, niet echt bruikbaar voor de gemiddelde pace (ab)user maar toch)
Waarbij die Duitse ST en Serie A RB door hun positieverandering extra interessant waren.![]()
![]()
![]()
Zo naast Vd Sar lijkt Serero nog kleiner.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik hoop altijd dat er spelers in het TOTW zitten waar ik graag mee speel. Of dat er een IF in zit waarvan ik denk ahh leuk, laat ik daar een team om heen bouwen. Beetje lastig meetbaar dus.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Vorige week was er
- De beste Serie A RB (en enige Juventus RB) en ST (op papier tenminste, Ibarbo is natuurlijk wel > SIF Tevez)
- De beste Ligue 1 RB
- Een topper als Kroos (ok, niet echt bruikbaar voor de gemiddelde pace (ab)user maar toch)
Waarbij die Duitse ST en Serie A RB door hun positieverandering extra interessant waren.
Of het moet natuurlijk een goed investering TOTW zijn
#FreeTrapz![]()
Dit is het beste TOTW ooit.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Vorige week was er
- De beste Ligue 1 RB
Waarbij die Duitse ST en Serie A RB door hun positieverandering extra interessant waren.![]()
Natuurlijk er zijn persoonlijke voorkeuren, maar het ging nu in deze context om de verwachting hoeveel packs er geopend zouden worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat er spelers in het TOTW zitten waar ik graag mee speel. Of dat er een IF in zit waarvan ik denk ahh leuk, laat ik daar een team om heen bouwen. Beetje lastig meetbaar dus.
Of het moet natuurlijk een goed investering TOTW zijn![]()
Gvd na mijn Ziggo abonnement opgezegd te hebben moet ik nu ook mijn ABN rekening sluiten gr grquote:Op donderdag 20 november 2014 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo naast Vd Sar lijkt Serero nog kleiner.![]()
Staat toch wel echt mooi op het shirt, ABNquote:Op donderdag 20 november 2014 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo naast Vd Sar lijkt Serero nog kleiner.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De meeste packs zullen geopend worden wanneer er 1 van de grote 4 in zit. (Messi, CR7, Bale, Zlatan) Daarna denk ik dat het wel of niet aanwezig zijn van een HH de grootste motivatie is.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Natuurlijk er zijn persoonlijke voorkeuren, maar het ging nu in deze context om de verwachting hoeveel packs er geopend zouden worden.
en de laatste motivatie om packs te openen is maveren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Stukje nostalgie hequote:Op donderdag 20 november 2014 16:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Staat toch wel echt mooi op het shirt, ABN
#FreeTrapz![]()
Waarheid als eenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De meeste packs zullen geopend worden wanneer er 1 van de grote 4 in zit. (Messi, CR7, Bale, Zlatan) Daarna denk ik dat het wel of niet aanwezig zijn van een HH de grootste motivatie is.
en de laatste motivatie om packs te openen is maveren..
![]()
in 2 jaar + een beetje, nog nooit een van de grote 4 uit packs gehadquote:
#FreeTrapz![]()
Ik zei best prima totw dus jullie is sjonnie in jouw tekstjequote:Op donderdag 20 november 2014 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Vorige week was er
- De beste Ligue 1 RB
Waarbij die Duitse ST en Serie A RB door hun positieverandering extra interessant waren.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik niet eens een van de grote 10quote:Op donderdag 20 november 2014 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in 2 jaar + een beetje, nog nooit een van de grote 4 uit packs gehad
Elke dag![]()
Wie zijn de grote 10 ?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet eens een van de grote 10
Cr7
Messi
Zlatan
bale
Neymar
Robben
Ribery
TourePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn meest waardevolle pull ooit is Gerrard (in het begin van FUT13, toen hij 20k was). Beat thatquote:Op donderdag 20 november 2014 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet eens een van de grote 10![]()
![]()
Aguero Hazard en Willemsquote:Op donderdag 20 november 2014 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wie zijn de grote 10 ?
Cr7
Messi
Zlata
Neymar
Robben
Ribery
ToureDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
+Hazard, Aguero, Reus ofzo? Qua prijzenquote:Op donderdag 20 november 2014 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wie zijn de grote 10 ?
Cr7
Messi
Zlata
Neymar
Robben
Ribery
ToureAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vorig jaar had ik volgens mij 2x Hazard.Maar die was toen beduidend minder duur. Andere klappers waren TOTS Diego en TOTS Akinfenwa in FIFA 13.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Duurste pull ooit, IF chiqtijdens de mega inflatie.
maar was ook een packopening van 1 miljoen![]()
Dit jaar 2 keer Di Maria
#FreeTrapz![]()
Fut 12 heb ik tots Nene gehad en een keer meteen toen ie uitkwam if Lukaku. En begin dit seizoen diego costa. Verder is het janken met een klakske opDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jongetje heeft ook een Bale uit een pack hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie vergeten Bale. En die staat in de top 5 duurste NIFs (denk ik?)![]()
Ja klopt maar sjonnie vindt blijkbaar dat bale wel in de top 4 maar niet tot 10 zitquote:Op donderdag 20 november 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie vergeten Bale. En die staat in de top 5 duurste NIFs (denk ik?)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Had m al geedit voordat jij het opmerkte hoor.quote:
ze quoten gewoon te snel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jongetje post hier niet meer.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jongetje heeft ook een Bale uit een pack hoor
En ik zei het omdat hij niet werd genoemd, dat heeft er niks mee te maken dat ik hem in een pack had (en jij ook)![]()
Er speelt helaas niemand op xbox dus ook geen legendsquote:Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor Xbox heb je natuurlijk nog de legends, maar ja..
Elke dag![]()
Suarez mag ook wel bij de grote 10 bij de wegDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maja al die spelers die hier worden genoemd dus nooit gehad
KutlevenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF Felipe Melo niet?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
In FUT11 had ik TOTY Lucio in een pack en dat was mijn duurste speler in een pack ooit.![]()
Die was 299k ofzo? Dus wel heel duur maar ik heb in die jaren FUT duurdere spelers in een pack gehad.quote:![]()
Jij hebt ook altijd pack luck he. En maar zeiken als iemand anders iemand heeftquote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die was 299k ofzo? Dus wel heel duur maar ik heb in die jaren FUT duurdere spelers in een pack gehad.
Elke dag![]()
Vanmorgen zat iemand anders hier ook al te haten op het TOTW van vorige weekquote:Op donderdag 20 november 2014 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zei best prima totw dus jullie is sjonnie in jouw tekstje![]()
Helemaal niet waar. Ik zeur de laatste tijd niet meer behalve als een lurker geluk heeft.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd pack luck he. En maar zeiken als iemand anders iemand heeft![]()
Hij was heel blij voor me toen ik IF chiq had gepulled, maarja is ook een silver, dan gaat DS2 zijn hartje toch sneller kloppen.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd pack luck he. En maar zeiken als iemand anders iemand heeftPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Aangezien ik if tevez heb vond ik het wel een kuttotw btwquote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vanmorgen zat iemand anders hier ook al te haten op het TOTW van vorige weekmaar ook persoonlijk dus
Elke dag![]()
Ah oke dus hoe korter geleden dat jij iemand goeds pullt hoe minder erg het is bij een anderquote:Op donderdag 20 november 2014 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet waar. Ik zeur de laatste tijd niet meer behalve als een lurker geluk heeft.
PrimaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn pielemuis ookquote:Op donderdag 20 november 2014 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij was heel blij voor me toen ik IF chiq had gepulled, maarja is ook een silver, dan gaat DS2 zijn hartje toch sneller kloppen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
4 op een rij?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit jaar zijn mijn beste pulls Reus en Diego Costa.
Vorig jaar o.a. Ibrahimovic, TOTY Lahm, Robben, SIF Pedro, 2x Neymar, TOTS Cech, Hazard en ik vergeet vast nog wat
In Fifa 13 was mijn beste pull volgens mij (silver) Sterling, niks boven de 100k in ieder geval
In Fifa 12 en 11 Messi (maar die was toen maar 5 a 6 ton)![]()
Ga straks tijdens de TOTY crash gewoon een enorm dik team maken. die gaat toch de pan wel weer uit met de huidige coin ontwikkelingen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moet Ronaldo en Willems nog een keer uit een pack halen, dan heb ik alle groten wel een keer gehad (sommigen weliswaar toen ze niet zo veel waard waren, maar ok).![]()
Ik ga Messi proberen te kopen tijdens de crash, en dan zoiets maken![]()
Mijn beste pull is Ibra trouwens, voor de rest kan ik me niet herinneren dat ik een andere hele goede speler had![]()
Ik loog. Had willems.vorig jaar wel 1x in een packquote:Op donderdag 20 november 2014 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Ik moet Ronaldo en Willems nog een keer uit een pack halen, dan heb ik alle groten wel een keer gehad (sommigen weliswaar toen ze niet zo veel waard waren, maar ok).
Elke dag![]()
Koevermans ook nooit gehad, maar daar is het nu toe laat voor totdat zijn legend kaart uit komt (tegen die tijd ook legends op PS?).![]()
Volgend jaar gewoon legends naar de PS, met als nieuwe legend Overmars 99 pace.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb weleens een legend if gehad: if legend *wait for it* BerryDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF Immers?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb weleens een legend if gehad: if legend *wait for it* Berry![]()
Nee, dat zeg ik niet. Maar jij beweert dat altijd pack luck heb en dat is niet waar. Ik had het over alle jaren FUT tot nu toe, daarin heb ik inderdaad wel wat dure spelers uit een pack gehaald.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke dus hoe korter geleden dat jij iemand goeds pullt hoe minder erg het is bij een ander
Prima![]()
Berry Powel?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb weleens een legend if gehad: if legend *wait for it* Berry![]()
![]()
![]()
Wil je een koekje dikkeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou nou nou nergens voor nodig weer ditquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als er iemand nog een if Rodrigo heeft: wordt nu gepricefixt
Bohhh
[ Bericht 65% gewijzigd door Timmy_Turner op 20-11-2014 17:48:07 ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gezellig hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb geen behoefte aan een betere wereldquote:Op donderdag 20 november 2014 17:31 schreef Freire het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.![]()
Ik ga er even vanuit dat dit helemaal uit z'n verband getrokken isquote:Op donderdag 20 november 2014 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Muhahahhahahahahahahahahhhaahhaa
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is het niet eens, hij bedoelt echt een transferquote:Op donderdag 20 november 2014 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat dit helemaal uit z'n verband getrokken is
Elke dag![]()
Nja, dat lijkt me echt onhaalbaar voor hem, maar in feite is het wel waar. T.o.v. 10 jaar geleden dan, toen hij nog niet bij PSV 1 hoordequote:Op donderdag 20 november 2014 18:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is het niet eens, hij bedoelt echt een transfer
'nou wat een feest'quote:Op donderdag 20 november 2014 18:56 schreef Freire het volgende:
deze baas ook weer op dumpert tegengekomen
http://www.dumpert.nl/med(...)ou_need_is_love.html![]()
![]()
Heb 1137 spelers iemand een idee hoe ik die makkelijk in een excel bestand kan zetten.
Wil geen dubbele spelers kopen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
que?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq? Ik had nog nooit eerder van The Pack Market gehoord, maar daar kunnen mensen 100k packs openen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het zijn geen pokemon jongeuhquote:Op donderdag 20 november 2014 19:42 schreef Wilskracht het volgende:
Heb 1137 spelers iemand een idee hoe ik die makkelijk in een excel bestand kan zetten.
Wil geen dubbele spelers kopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pokemon ook leuk spaarde ik vroeger voor mijn neefjes.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
De site is nu offline: http://www.thepackmarket.com/quote:
Daar kunnen mensen 100k packs openen (maar voor veel meer geld dan wanneer ze coins zouden kopen)![]()
Maar waar komen die packs dan vandaan? En hoe verbinden ze dat aan je EA account?quote:Op donderdag 20 november 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De site is nu offline: http://www.thepackmarket.com/
Daar kunnen mensen 100k packs openen (maar voor veel meer geld dan wanneer ze coins zouden kopen)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
overtypenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:42 schreef Wilskracht het volgende:
Wil geen dubbele spelers kopen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb geen idee.. je moet je teamnaam invullen en dan moet je een speler erop zetten voor de totale prijs van het pack (dat wordt aangegeven)quote:Op donderdag 20 november 2014 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar waar komen die packs dan vandaan? En hoe verbinden ze dat aan je EA account?![]()
Klinkt vaagquote:Op donderdag 20 november 2014 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. je moet je teamnaam invullen en dan moet je een speler erop zetten voor de totale prijs van het pack (dat wordt aangegeven)Legit?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Goede business voor die gasten. Kunnen ook moeiteloos sjoemelen met drop rates natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. je moet je teamnaam invullen en dan moet je een speler erop zetten voor de totale prijs van het pack (dat wordt aangegeven)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk het. Misschien zijn de prijzen van coins hierdoor wel gedaald (het bestaat al sinds het einde van FUT14)quote:![]()
Ah, nu snap ik het. Gewoon een packsimulator dus, en de inhoud krijg je in coins. Slim gedaanMaak je keiharde winst op natuurlijk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nou nou, wat een baas. Als ie echt een baas was geweest had ie haar gedopt en was ie verder gegaan met z'n leven. Wel een baas in die zin dat ie het principe van All You Need Is Love belachelijk maaktquote:Op donderdag 20 november 2014 18:56 schreef Freire het volgende:
deze baas ook weer op dumpert tegengekomen
http://www.dumpert.nl/med(...)ou_need_is_love.html
die droprate is natuurlijk totaal verneuktquote:Op donderdag 20 november 2014 19:56 schreef Reemi het volgende:
Ah, nu snap ik het. Gewoon een packsimulator dus, en de inhoud krijg je in coins. Slim gedaanMaak je keiharde winst op natuurlijk.
+ bepalen ze ook nog eens zelf wat ze voor een speler geven.
1 euro voor een 100K pack zo programmeren dat je max 0.5 terug hoeft te betalen![]()
al schijn je wel ook voorgaande IFs er nog in te kunnen krijgen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor zover ik het heb gezien hadden mensen vrij vaak een IF maar nog geen 1 speler van de top 10 duurste NIFs.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die droprate is natuurlijk totaal verneukt+ bepalen ze ook nog eens zelf wat ze voor een speler geven.
1 euro voor een 100K pack zo programmeren dat je max 0.5 terug hoeft te betalen![]()
al schijn je wel ook voorgaande IFs er nog in te kunnen krijgen.![]()
waar kan je dat zien dan ? EA forum ofzo ?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb gezien hadden mensen vrij vaak een IF maar nog geen 1 speler van de top 10 duurste NIFs.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is natuurlijk mogelijk moet toch slimmer kunnen.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Filmpjes op YT.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar kan je dat zien dan ? EA forum ofzo ?![]()
Clubs ? Ik en Omni zijn ready.Hala Madrid !
Ik hoop dat coins ooit de 50 cent bereiken per 100k en de markt kapot gaat. Dan zullen ze lerenquote:Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat EA het goedkeurt, maar ze doen er waarschijnlijk ook niks aan.
Hala Madrid !
dat is zo juni 2014quote:Op donderdag 20 november 2014 20:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoop dat coins ooit de 50 cent bereiken per 100k en de markt kapot gaat. Dan zullen ze leren
#FreeTrapz![]()
Zie ze al voorbij komen voor 3,39e. Markt is nu al terminaal verkracht.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoop dat coins ooit de 50 cent bereiken per 100k en de markt kapot gaat. Dan zullen ze leren![]()
Is gewoon coinselling natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat EA het goedkeurt, maar ze doen er waarschijnlijk ook niks aan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Door een database te kopieeren en dan in excel de betreffende spelers afvinken.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:08 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk mogelijk moet toch slimmer kunnen.
Of het uitprinten en dan stickers ervan maken en die in een plakboek verzamelen op alfabetische volgordeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Confettiquote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zie ze al voorbij komen voor 3,39e. Markt is nu al terminaal verkracht.
Hala Madrid !
Nu inkopen stijgen als een malle met TOTY natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2014 20:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zie ze al voorbij komen voor 3,39e. Markt is nu al terminaal verkracht.
#FreeTrapz![]()
NEEEEEEEEEEGGGGGGEEEEERRRSSS CLUBBEN !!!!!!!!!!!!!!Hala Madrid !
Hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Door een database te kopieeren en dan in excel de betreffende spelers afvinken.
Of het uitprinten en dan stickers ervan maken en die in een plakboek verzamelen op alfabetische volgordeGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
![]()
Ik kan maar niet wennen aan Zlatan. Als hij de bal heeft in of rond de 16 dan is t vaak wel raak, maar hij loopt moeilijk naar de 16 toe, oogt heel lui, krijgt vrij weinig de bal. Wat doe ik verkeerd? Iemand tips hoe je met Zlatan het best kan spelen? Misschien een andere opstelling met maar 1 spits. Ik denk zelf dat de CAM te slecht is waardoor de eindpass naar Zlatan vaak niet aankomt, maar in de Ligue 1 is niet echt een betere CAM te vinden. Iemand anders nog ideeën voor een hybride met een goede CAM?Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
Ok, wat kan ik beter doen. Ik kan eindelijk Aguero kopen .Alleen ga ik nu twijfelen. Kan ik beter al mijn coins aan hem besteden, of kan ik ze beter aan het trio Pogba, Di Maria en Tevez besteden?![]()
Tja..pace is dit jaar zo belangrijk. Vorig jaar had je met de fysieke kracht van Ibra en de 5* skills twee grote wapens als je ermee om kon gaan. Dit jaar is dat toch wel echt lastiger. Met een trage CAM er ook nog achter mis je toch wat dynamiek. Ik zou lekker gaan hybridden en Benzema ofzo erbij knallen. Of Aguero. Of IF Alexis. Dat zijn de 3 toppers voor mij.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:17 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan maar niet wennen aan Zlatan. Als hij de bal heeft in of rond de 16 dan is t vaak wel raak, maar hij loopt moeilijk naar de 16 toe, oogt heel lui, krijgt vrij weinig de bal. Wat doe ik verkeerd? Iemand tips hoe je met Zlatan het best kan spelen? Misschien een andere opstelling met maar 1 spits. Ik denk zelf dat de CAM te slecht is waardoor de eindpass naar Zlatan vaak niet aankomt, maar in de Ligue 1 is niet echt een betere CAM te vinden. Iemand anders nog ideeën voor een hybride met een goede CAM?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laatst genoemde al vind ik Tevez een stuk ellende. Maar je kan beter meerdere goede hebben dan alleen 1quote:Op donderdag 20 november 2014 21:18 schreef DeWesp het volgende:
Ok, wat kan ik beter doen. Ik kan eindelijk Aguero kopen .Alleen ga ik nu twijfelen. Kan ik beter al mijn coins aan hem besteden, of kan ik ze beter aan het trio Pogba, Di Maria en Tevez besteden?![]()
Ja echt jammer want ik vind het ook zo leuk om met PSG te spelen. Ja slimste zou zijn Aguero er naast met david silva IF erachter of Alexis IF erachter, maar dan heeft ibra een vrij lage chemistry. Dus als je nog een leuke hybride team weet hoor ik dat graagquote:Op donderdag 20 november 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..pace is dit jaar zo belangrijk. Vorig jaar had je met de fysieke kracht van Ibra en de 5* skills twee grote wapens als je ermee om kon gaan. Dit jaar is dat toch wel echt lastiger. Met een trage CAM er ook nog achter mis je toch wat dynamiek. Ik zou lekker gaan hybridden en Benzema ofzo erbij knallen. Of Aguero. Of IF Alexis. Dat zijn de 3 toppers voor mij.
En anders alles verkopen en met dat geld een duits team maken met Reus + Robben ofzo.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
Ibra is niet erg hybrid vriendelijk vanwege zijn nationaliteit, maar er zijn altijd wel opties. Weet niet of je ook andere formaties evt wil gebruiken?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja echt jammer want ik vind het ook zo leuk om met PSG te spelen. Ja slimste zou zijn Aguero er naast met david silva IF erachter of Alexis IF erachter, maar dan heeft ibra een vrij lage chemistry. Dus als je nog een leuke hybride team weet hoor ik dat graag
En anders alles verkopen en met dat geld een duits team maken met Reus + Robben ofzo.
Zo heb je wel maximum PSG
Maar het probleem zit hem zoals je al zij wellicht eerder in Ibra zelf. Je kan ook makkelijk switchen naar een 4-3-3 variant (of 4-3-2-1) om te kijken of hij dan beter bevalt..hoef je niet echt veel om te zetten, alleen Lacazette even banken en een CM erbij (Matuidi - Gonalons - Gourcuff) zou ik dan doen denk ik.
Mijn eigen favo teams deze FUT:
(had eerst IF Chiellini LCB en Handanovic op doel)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice, ja ik ga even andere opstellingen proberen, wil Zlatan nog niet te vroeg opgeven. Soms speel ik tegen mensen met Zlatan (divisie 1) en kan ik gewoon echt niks tegen inbrengen omdat ze zo goed kunnen spelen met Zlatan.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibra is niet erg hybrid vriendelijk vanwege zijn nationaliteit, maar er zijn altijd wel opties. Weet niet of je ook andere formaties evt wil gebruiken?
Zo heb je wel maximum PSG
[ afbeelding ]
Maar het probleem zit hem zoals je al zij wellicht eerder in Ibra zelf. Je kan ook makkelijk switchen naar een 4-3-3 variant (of 4-3-2-1) om te kijken of hij dan beter bevalt..hoef je niet echt veel om te zetten, alleen Lacazette even banken en een CM erbij (Matuidi - Gonalons - Gourcuff) zou ik dan doen denk ik.
Mijn eigen favo teams deze FUT:
[ afbeelding ]
(had eerst IF Chiellini LCB en Handanovic op doel)
[ afbeelding ]
Hoe bevalt Sanchez IF? Ik denk altijd dat een goeie CAM vooral een goede passing en dribbel moet hebben om de twee spitsen aan te leveren daarom neig ik eerder naar Silva IF.
Heb nu dit hybride team gemaakt maar ben erg aan het twijfelen nu.
Maar dit ziet er ook heel goed uit (voor ongeveer dezelfde prijs):
Ik wil niet te vaak mijn spelers verkopen eigenlijk vanwege die 5% EA taxOp vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
GGewoon ff goed maveren.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nice, ja ik ga even andere opstellingen proberen, wil Zlatan nog niet te vroeg opgeven. Soms speel ik tegen mensen met Zlatan (divisie 1) en kan ik gewoon echt niks tegen inbrengen omdat ze zo goed kunnen spelen met Zlatan.
Hoe bevalt Sanchez IF? Ik denk altijd dat een goeie CAM vooral een goede passing en dribbel moet hebben om de twee spitsen aan te leveren daarom neig ik eerder naar Silva IF.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil niet te vaak mijn spelers verkopen eigenlijk vanwege die 5% EA tax![]()
Siriguquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat? Heb een tijdje dit team gehad maar dan met Gotze ipv Muller als CAM en dat was echt een beesten team.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:06 schreef Kiid het volgende:
Dat tweede team heeft echt een kut middenveldOp vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Omdat Lahm een nicht is als cdm, schweinsteiger niet snel genoeg is om terug te komen en de Bruyne is ok, maar ook niet geweldigquote:Op donderdag 20 november 2014 22:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Omdat? Heb een tijdje dit team gehad maar dan met Gotze ipv Muller als CAM en dat was echt een beesten team.![]()
IF Sanchez is voor mij echt geniaal op CAM. Zijn passing is echt goed en met zijn dribbels en goede schot is hij echt altijd gevaarlijk. Loopt minimaal 1 op 1 met assists en bijna exact 1 op 1 met goalsquote:Op donderdag 20 november 2014 22:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nice, ja ik ga even andere opstellingen proberen, wil Zlatan nog niet te vroeg opgeven. Soms speel ik tegen mensen met Zlatan (divisie 1) en kan ik gewoon echt niks tegen inbrengen omdat ze zo goed kunnen spelen met Zlatan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil niet te vaak mijn spelers verkopen eigenlijk vanwege die 5% EA tax
Ik vind wingers dit jaar maar lastig. Op LM en RM zijn ze zo onzichtbaar..dan maakt het voor mijn gevoel geen kut uit of er nou een Hazard staat van 300k ofzo of gewoon een discard gold.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Sanchez staat in mijn team in de spits naast Aguero die het qua goals veel beter doet, Sanchez heeft veel meer assists. Misschien omdat ik Aguero vaker opzoek, qua stats zou IF Sanchez iets beter moeten zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Sanchez is voor mij echt geniaal op CAM. Zijn passing is echt goed en met zijn dribbels en goede schot is hij echt altijd gevaarlijk. Loopt minimaal 1 op 1 met assists en bijna exact 1 op 1 met goals
Ik vind wingers dit jaar maar lastig. Op LM en RM zijn ze zo onzichtbaar..dan maakt het voor mijn gevoel geen kut uit of er nou een Hazard staat van 300k ofzo of gewoon een discard gold.
41212 wil ik nog gaan proberen, door de guide () van Jukez, hij laat zijn LM en RM veel sprints naar binnen maken met custom tactics
![]()
![]()
Iets tofs mogelijk met deze 4 bazen? Wel allemaal op 9chem.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja daar heb ik ook een tijd aangedacht Aguero en IF Sanchez als twee spitsen in 4-1-2-1-2 formatie met IF Silva daarachter voor de assists, maar toch is het ook wel chill om een sterke beest de hebben naast slappe Aguero.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Sanchez staat in mijn team in de spits naast Aguero die het qua goals veel beter doet, Sanchez heeft veel meer assists. Misschien omdat ik Aguero vaker opzoek, qua stats zou IF Sanchez iets beter moeten zijn.
41212 wil ik nog gaan proberen, door de guide () van Jukez, hij laat zijn LM en RM veel sprints naar binnen maken met custom tactics
Zoveel keuzes, echt moeilijk om te kiezen eigenlijk.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Lijkt me schier onmogelijk tenzij je pure ebola wilt maken met bv. Ibra op CDM of een PSG driehoekje voorin en Aguero/Sanchez op CM.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Iets tofs mogelijk met deze 4 bazen? Wel allemaal op 9chem.![]()
![]()
![]()
Gewoon met NIF Sanchez dan als ik jou was. Tot nu toe vind ik IF's alleen de moeite waard door positiewijzigingen eigenlijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Iets tofs mogelijk met deze 4 bazen? Wel allemaal op 9chem.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo'n baas als Sanchez moet je centraal benutten. Ik vind wingers echt weinig toevoegen in FUT15.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon met NIF Sanchez dan als ik jou was. Tot nu toe vind ik IF's alleen de moeite waard door positiewijzigingen eigenlijk.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik snap al die winger haat echt niet, in vrijwel al mijn teams zijn mijn wingers uitblinkers.
Tosic, Farfan, V.Sanchez, Reus![]()
![]()
Tja, dan moet je niet van die debiele eisen stellen hequote:Op donderdag 20 november 2014 22:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo'n baas als Sanchez moet je centraal benutten. Ik vind wingers echt weinig toevoegen in FUT15.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij vorig jaar ook, maar jaquote:Op donderdag 20 november 2014 22:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik snap al die winger haat echt niet, in vrijwel al mijn teams zijn mijn wingers uitblinkers.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij ook, maar speel wel 433 4. Hazard en Robben lopen beide 1 op 1 met nog wat assists.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:26 schreef DutchSL het volgende:
Tosic, Farfan, V.Sanchez, Reus![]()
![]()
Toch maar in Aguero geinvesteerd. (sorry Tim, ben eigenwijs)Ik heb Falcao en RVP verkocht dus heb ik ook nog geld voor Pogba en Tevez.
Net eerste potje gespeeld met aguero. Die speelde niet onverdienstelijk met 1 goal. Alleen werd hij totaal overschaduwd door een andere baas met 4 goals. Basotelli, zoals ik hem nu maar noem. Wat een heerlijke speler.![]()
Speel je ook met Bosscielny?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:38 schreef DeWesp het volgende:
Toch maar in Aguero geinvesteerd. Ik heb Falcao en RVP verkocht dus heb ik ook nog geld voor Pogba en Tevez.
Net eerste potje gespeeld met aguero. Die speelde niet onverdienstelijk met 1 goal. Alleen werd hij totaal overschaduwd door een andere baas met 4 goals. Basotelli, zoals ik hem nu maar noem. Wat een heerlijke speler.![]()
Haha, yep. Maar die speelt in mijn "fitnessteam". Daar gaat balotelli ook heen als hij plaats moet maken voor Tevez.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Speel je ook met Bosscielny?![]()
Volgens mij nog niet gemeld dat er een cup is voor de Milanese derby: 11 spelers van Inter en/of Milan in de basis.![]()
Wel leuk dat ze nu wat actiever zijn met cups, maar met dit soort dingen schiet het gewoon echt niet op. Alsof je daar ooit fatsoenlijk tegenstanders in kan vinden..en zo is het steeds bij die 2 team cups.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:41 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij nog niet gemeld dat er een cup is voor de Milanese derby: 11 spelers van Inter en/of Milan in de basis.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Zhano het volgende:
Toch wel blij dat ik GTA nog niet op de PS4 gehaald heb.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik was er bijna ingetrapt. Maar dan zie je wat gameplay en dan is het allemaal maar net een heel klein beetje mooier. Kun je beter FC halenquote:![]()
![]()
Want? Er is niks nieuws aan?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:05 schreef Zhano het volgende:
Toch wel blij dat ik GTA nog niet op de PS4 gehaald heb.
Ik vond het altijd wel leuk met de boys van hier, maar ik vind het geen tweede keer 50 euro waard. Pik hem nog wel een keer op als die wat goedkoper is.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik was er bijna ingetrapt. Maar dan zie je wat gameplay en dan is het allemaal maar net een heel klein beetje mooier. Kun je beter FC halenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Laten we eerlijk zijn een hello kitty game zou nog vermakelijk zijn als je met een groep gasten in de party zit. Ik vond GTAO ook snel gaan vervelen eerlijk gezegd alleen die Heists leken me interessant maar toen was ik al lang de interesse in die game kwijt.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk met de boys van hier, maar ik vind het geen tweede keer 50 euro waard. Pik hem nog wel een keer op als die wat goedkoper is.![]()
![]()
wie dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat Lahm een nicht is als cdm, schweinsteiger niet snel genoeg is om terug te komen en de Bruyne is ok, maar ook niet geweldigFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
GTA Online hebben we ons echt heel lang mee vermaakt hoor. Online al die gasten afschieten, elkaar express hoge bounties geven zodat je door iedereen achtervolgt wordt.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn een hello kitty game zou nog vermakelijk zijn als je met een groep gasten in de party zit. Ik vond GTAO ook snel gaan vervelen eerlijk gezegd alleen die Heists leken me interessant maar toen was ik al lang de interesse in die game kwijt.
Samen met Trapz in een bank kamperen met iedere een bounty van 9K. De ingang volgooien met stickies en zodra er iemand binnenkomt de boel laten knallen.
Niet echt nee. First person is wel tof, maar soms ook gewoon fucking onhandig. Betere graphics vielen me ook niet op (dat woog eigenlijk toch al niet mee maar ok) en dat transferren van mn account enzo werkte net zo soepel als inloggen op de eerste dag van GTA:O. Van de 10+ online trophies die automatisch hadden moeten 'poppen' kreeg ik er 2 ofzo.quote:![]()
Dat was ook echt het eerste wat ik zei toen GTA V voor de nextgen werd aangekondigd. Ik had meteen zo iets van: jammer, beter hadden ze die tijd gewoon gestoken in een GTA IVquote:Op donderdag 20 november 2014 23:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet echt nee. First person is wel tof, maar soms ook gewoon fucking onhandig. Betere graphics vielen me ook niet op (dat woog eigenlijk toch al niet mee maar ok) en dat transferren van mn account enzo werkte net zo soepel als inloggen op de eerste dag van GTA:O. Van de 10+ online trophies die automatisch hadden moeten 'poppen' kreeg ik er 2 ofzo.Daar werd ik trouwens echt helemaal om afgemaakt op Games
. Ik mocht blijkbaar geen eigen mening hebben
Ik snap wel dat mensen die alleen nextgen hebben ook GTA V willen spelen en dat dus niet hebben kunnen doen op de 360 of PS3Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
GTA IV?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was ook echt het eerste wat ik zei toen GTA V voor de nextgen werd aangekondigd. Ik had meteen zo iets van: jammer, beter hadden ze die tijd gewoon gestoken in een GTA IVDaar werd ik trouwens echt helemaal om afgemaakt op Games
Ik snap wel dat mensen die alleen nextgen hebben ook GTA V willen spelen en dat dus niet hebben kunnen doen op de 360 of PS3Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Remake van IV zit ik ook niet op te wachtenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was ook echt het eerste wat ik zei toen GTA V voor de nextgen werd aangekondigd. Ik had meteen zo iets van: jammer, beter hadden ze die tijd gewoon gestoken in een GTA IVDaar werd ik trouwens echt helemaal om afgemaakt op Games
Ik snap wel dat mensen die alleen nextgen hebben ook GTA V willen spelen en dat dus niet hebben kunnen doen op de 360 of PS3![]()
![]()
![]()
Sinds IF Higuain ipv NIF Higuain in dit team staat kan ik er plots helemaal niks meer mee
Leno is plots een dramatische keeper, Mertens die ik geweldig vond raakt geen knikker meer, IF De Bruyne was vanaf het begin al een tegenvaller en Gustavo staat ondanks zijn work rates constant in de 16 elke aanval om zeep te helpen terwijl het middenveld zo kwetsbaar is.. ben er wel klaar mee.
Verkopen de handel, heb toch te veel teamsen IF Pispool is nu bijna 150k meer waard dan ik er voor betaalde
![]()
![]()
Typfoutjequote:Ik ga maar slapen denk ik dan...
VI uiteraard
en nee niet dat tv programma op maandag en vrijdag hahaahahahah
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
TypfoutjeIk ga maar slapen denk ik dan...
VI uiteraard
en nee niet dat tv programma op maandag en vrijdag hahaahahahah
Volgens mij zit er in de 'next-gen' versie van GTA V echt nauwelijks tijd.
Ik had er hier nog een discussie over toen met iemand. Had zo mijn twijfels mbt investeren in Pisvlek. Hoe hard kon ik ernaast zittenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
en IF Pispool is nu bijna 150k meer waard dan ik er voor betaalde
Ik heb trouwens een beetje hetzelfde gehad met mijn team icm Benzema. Met de NIF liep het heerlijk en met de IF ineens heel stroef. Nu met de NIF loopt het ineens weer. Ben echt niet gevoelig voor die handicap placebo ervaringen etc, maar dit is wel heel vaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zag een filmpje met first person view hoeren neuken, maar die hoer zag er slechter uit dan de hoeren in GTA 4 op de PS3
Maar omdat ze lelijk is maakt het ook niet uit dat je haar daarna dood maakt.![]()
Het is iets mooier, een paar nieuwe features die niet echt schokkend zijn voor de gameplay (zoals geluid uit je controller bij een telefoongesprek) en verder vooral veel meer van hetzelfde. Wel leuk, maar niet fantastisch.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in de 'next-gen' versie van GTA V echt nauwelijks tijd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet gelijk denken aan de nieuwe South Park aflevering met Butters die een Oculus Rift op heeft en denkt in een GTA wereldje te zitten terwijl het een troll is van Cartman.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:39 schreef DutchSL het volgende:
Zag een filmpje met first person view hoeren neuken, maar die hoer zag er slechter uit dan de hoeren in GTA 4 op de PS3
Maar omdat ze lelijk is maakt het ook niet uit dat je haar daarna dood maakt.
Ik zou het echt niet weten. Maar ik neem aan dat ze daar toch wel een jaar ofzo mee bezig zijn geweest. Voor de 360 en PS3 was ie er al in september 2013. Dus ja... Misschien dat hier niet fulltime een jaar aan gewerkt is, maar zal toch wel degelijk flink wat tijd hebben gekost. Maar goed, dit is gewoon iets aannemen op basis van redenatiequote:Op donderdag 20 november 2014 23:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in de 'next-gen' versie van GTA V echt nauwelijks tijd.
Daar zou ik bij dat spel niet eens geluid voor nodig hebbenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:40 schreef DutchSL het volgende:
Geluid uit de controller vind ik echt zo irritant, schrok me de pleuris bij Shadow of Mordor.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarschijnlijk hadden ze die mooiere textures al liggen.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is iets mooier, een paar nieuwe features die niet echt schokkend zijn voor de gameplay (zoals geluid uit je controller bij een telefoongesprek) en verder vooral veel meer van hetzelfde. Wel leuk, maar niet fantastisch.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat was ik. 260kquote:Op donderdag 20 november 2014 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er hier nog een discussie over toen met iemand. Had zo mijn twijfels mbt investeren in Pisvlek. Hoe hard kon ik ernaast zitten
Ik heb trouwens een beetje hetzelfde gehad met mijn team icm Benzema. Met de NIF liep het heerlijk en met de IF ineens heel stroef. Nu met de NIF loopt het ineens weer. Ben echt niet gevoelig voor die handicap placebo ervaringen etc, maar dit is wel heel vaaggr gr
![]()
Zou ik ook niet raar van opkijken.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze die mooiere textures al liggen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarschijnlijk zijn de mensen die aan de port gewerkt hebben niet de mensen die aan het origineel gewerkt hebben of aan een volgende game gaan werken, vaak besteden ze ports zelfs uit aan andere bedrijven.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Maar ik neem aan dat ze daar toch wel een jaar ofzo mee bezig zijn geweest. Voor de 360 en PS3 was ie er al in september 2013. Dus ja... Misschien dat hier niet fulltime een jaar aan gewerkt is, maar zal toch wel degelijk flink wat tijd hebben gekost. Maar goed, dit is gewoon iets aannemen op basis van redenatie![]()
Het is geen placebo. Het is namelijk echt zo.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er hier nog een discussie over toen met iemand. Had zo mijn twijfels mbt investeren in Pisvlek. Hoe hard kon ik ernaast zitten
Ik heb trouwens een beetje hetzelfde gehad met mijn team icm Benzema. Met de NIF liep het heerlijk en met de IF ineens heel stroef. Nu met de NIF loopt het ineens weer. Ben echt niet gevoelig voor die handicap placebo ervaringen etc, maar dit is wel heel vaagHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oke nu weer Nederlands graagquote:Op donderdag 20 november 2014 23:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de mensen die aan de port gewerkt hebben niet de mensen die aan het origineel gewerkt hebben of aan een volgende game gaan werken, vaak besteden ze ports zelfs uit aan andere bedrijven.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tegenwoordig willen al die studio's zoveel mogelijk geld vangen met zo weinig mogelijk werk. Simpele dingen die eigenlijk in de game verwerkt horen te zijn worden nu aangeboden als DLC of je kunt virtuele dollars kopen om een stoere sportwagen te kopen.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Maar ik neem aan dat ze daar toch wel een jaar ofzo mee bezig zijn geweest. Voor de 360 en PS3 was ie er al in september 2013. Dus ja... Misschien dat hier niet fulltime een jaar aan gewerkt is, maar zal toch wel degelijk flink wat tijd hebben gekost. Maar goed, dit is gewoon iets aannemen op basis van redenatie
Vroeger op de PS2 enzo was een game echt af, daar zat pas tijd in en liep het op dag 1 als een zonnetje zonder talloze updates.
Goede oude tijd.
Ja dat bedoel ik dus eigenlijk. Dat ik nuchter genoeg ben om niet allemaal onverklaarbare dingen de schuld te geven denk ik/hoop ik, maar dat dit gewoon te vaag isquote:Op donderdag 20 november 2014 23:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is geen placebo. Het is namelijk echt zo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
30 stuks voor max 18K ingekocht.
De aids en scripting shit zit er echt gewoon in. Het is natuurlijk lastig te bewijzen, maar ik vind het echt heel erg opvallend dat ik een paar potjes heel fijn kan spelen (dan heb ik ook echt wel aids mee, niet zo zeer dat het mijn skills zijn ofzoquote:Op donderdag 20 november 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus eigenlijk. Dat ik nuchter genoeg ben om niet allemaal onverklaarbare dingen de schuld te geven denk ik/hoop ik, maar dat dit gewoon te vaag is). Dan weer 4 potjes echt pure aids waarin ik 3x ragequit
Lekker, ik heb er ook nog 20quote:Op donderdag 20 november 2014 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
30 stuks voor max 18K ingekocht.
Samen pricefixen op 19k nu?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij 25K doe ik ze wel weg.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker, ik heb er ook nog 20
Klopt, maar geef ze eens ongelijk. Wij zijn zo kk dom om die rommel te blijven kopenquote:Op donderdag 20 november 2014 23:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tegenwoordig willen al die studio's zoveel mogelijk geld vangen met zo weinig mogelijk werk. Simpele dingen die eigenlijk in de game verwerkt horen te zijn worden nu aangeboden als DLC of je kunt virtuele dollars kopen om een stoere sportwagen te kopen.
Vroeger op de PS2 enzo was een game echt af, daar zat pas tijd in en liep het op dag 1 als een zonnetje zonder talloze updates.
Goede oude tijd.
De enige games die ik voor PS4 heb zijn FIFA14 en FIFA15.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt, maar geef ze eens ongelijk. Wij zijn zo kk dom om die rommel te blijven kopenIk merk bij mezelf dat ik echt veel te kieskeurig ben geworden met games. Toen ik m'n PS3 net had kocht ik zowat elke week een nieuwe game nu is dat wel echt anders.
Lukt het je om ze te DSL'en?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rond dat bedrag staan de mijne ook te koop.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben mijn Lichtsteiners allemaal al kwijt voor 10k winst per stuk..had niet verwacht dat ze nu al allemaal weg zouden zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
noo expeditie robinson
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Post eens een pic van het teamquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
en dan Busquets naast De Rossi?![]()
![]()
SIF Tevez -???
Asamah - 8 chem De Rossi - ??? - ???
Alaba - Boateng - Sokratis - Pisvlek
Neuer
Nog een speler op 7 of 8 chem maakt me niet zoveel uit (e.g. Alves op rm)
De Rossi doet het echt goed op 8 chemFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dacht zelf aan IF Muller/Shaqiri, Lahm, bundes rm of Suarez, Busquets, Alves
Budget ongeveer 730kFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Deze AC is een van de beste die ik heb gespeeldIs sws gelijk aan AC2/Brotherhood, wellicht beter
Hala Madrid !
In de spits met 2* WF is wel beperkend, daarom wil ik hem vervangen voor Suarez, IF Muller of IF Shaqiri.quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:14 schreef Freire het volgende:
[..]
Robben in de spits is wel baas, maar lahm en shakira vind ik mehh
Robben, Lahm en Shaqiri zoek ik dus wat beters voor
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Voor mij zou het zijn:quote:Op vrijdag 21 november 2014 01:17 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
In de spits met 2* WF is wel beperkend, daarom wil ik hem vervangen voor Suarez, IF Muller of IF Shaqiri.
Robben, Lahm en Shaqiri zoek ik dus wat beters voor
Dat team met Costa & Fabregas > team Suarez > IF Muller -> IF Shaqiri![]()
Dafuq? Ik had Robertson in een pack dus ik denk: 700 coins ofzo. En hij is 7k waard (misschien omdat hij laatst scoorde tegen Engeland)![]()
Xboxquote:Op vrijdag 21 november 2014 01:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq? Ik had Robertson in een pack dus ik denk: 700 coins ofzo. En hij is 7k waard (misschien omdat hij laatst scoorde tegen Engeland)Playstation gewoon 900 coins.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Did I answer your questions in a satisfactory fashion?quote:Op donderdag 20 november 2014 23:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan de nieuwe South Park aflevering met Butters die een Oculus Rift op heeft en denkt in een GTA wereldje te zitten terwijl het een troll is van Cartman.
beste episode van dit seizoen![]()
![]()
![]()
IF Muller na 3 wedstrijden: 5 goals en 5 assists
Waaronder 3 assists op Reus net in de halve finale gold cup, Reus loopt nu 10 uit 7. Ongekende gemiddeldes voor mij, normaal heb ik al moeite één speler die 1 op 1 loopt.
Shaqiri is ook los, 5 uit 7 nu terwijl hij nog 1 uit 4 liep voor vandaag.![]()
Ziet er freaky uit, ik pas.quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dit nou weer voor shit
[ afbeelding ]
Tevens moggelNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goede chemistry maar helaas maar 2 golds.quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dit nou weer voor shit
[ afbeelding ]
Tevens moggel![]()
Jezus wat een kenker fackking ziek elftal dit, ja toch.quote:Op vrijdag 21 november 2014 03:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
IF Muller na 3 wedstrijden: 5 goals en 5 assists
Waaronder 3 assists op Reus net in de halve finale gold cup, Reus loopt nu 10 uit 7. Ongekende gemiddeldes voor mij, normaal heb ik al moeite één speler die 1 op 1 loopt.
Shaqiri is ook los, 5 uit 7 nu terwijl hij nog 1 uit 4 liep voor vandaag.![]()
IF Pispool stijgt als een gek, alweer 11k er bij t.o.v. gisteravond.. mijn DSL deal van 300k is straks nog gewoon de realistische prijs![]()
![]()
Ik had hem in een pack, toen leverde hij volgens mij 140k op ofzo. Briljante prijstijging jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:10 schreef DutchSL het volgende:
IF Pispool stijgt als een gek, alweer 11k er bij t.o.v. gisteravond.. mijn DSL deal van 300k is straks nog gewoon de realistische prijs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker spioneren voor China zeker.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:11 schreef Rijst het volgende:
Hier ben ik vanavond bijen morgenavond ook
NAVO-assemblee begint in Den Haag![]()
Ik heb er 116k voor betaald (met catalyst).quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had hem in een pack, toen leverde hij volgens mij 140k op ofzo. Briljante prijstijging ja![]()
Dat zijn de typische gevallen dat je je afvraagt: waarom heb ik er niet gewoon 10 gekocht?quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er 116k voor betaald (met catalyst).
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk als escort.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lekker spioneren voor China zeker.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had geen 1.1 miljoen cash liggenquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zijn de typische gevallen dat je je afvraagt: waarom heb ik er niet gewoon 10 gekocht?![]()
![]()
Ik wel. Geinvesteerd in IF Benzema en IF Sanchez. Hun prijs begint nu ook ergens op te lijkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had geen 1.1 miljoen cash liggen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Filmen, opfokken en uploaden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit tegenover dat mannetje in de trein die zo gek doet (ook op dumpert) maar deze keer zegt hij niks.
=
much youtube money![]()
guys hoe stream ik vanaf mijn laptop popcorn time naar mn tv? Ik heb een chromecast maar snap er niks van![]()
door het wel te snappenquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:38 schreef Rijst het volgende:
guys hoe stream ik vanaf mijn laptop popcorn time naar mn tv? Ik heb een chromecast maar snap er niks van![]()
Ik denk dat IF Aurier nog wel doorstijgt eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:42 schreef rolls-reus het volgende:
Weet iemand nog een leuke speler om in te investeren? Heb nog 300k liggenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doelde eigenlijk op een wat duurdere speler, die stijgen veel sneller dan de goedkope jongens. Gisteren bijvoorbeeld sif Teves gekocht en die is nu al 20k meer waardquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat IF Aurier nog wel doorstijgt eigenlijk...![]()
SIF Robben dan. Zondag kopen, zeker weten dat die een week later meer waard is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op een wat duurdere speler, die stijgen veel sneller dan de goedkope jongens. Gisteren bijvoorbeeld sif Teves gekocht en die is nu al 20k meer waard![]()
Die gaat niet zakken tot 300k denk ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Robben dan. Zondag kopen, zeker weten dat die een week later meer waard is.![]()
![]()
minimaal dezelfde procentuele stijging voor Licht en Aurierquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op een wat duurdere speler, die stijgen veel sneller dan de goedkope jongens. Gisteren bijvoorbeeld sif Teves gekocht en die is nu al 20k meer waardAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je moet ook rekening houden met tax hé.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op een wat duurdere speler, die stijgen veel sneller dan de goedkope jongens. Gisteren bijvoorbeeld sif Teves gekocht en die is nu al 20k meer waard
Robben is 125k gestegen sinds ik hem kocht vorig weekend. Maar dat is slechts op papier want verkopen doe ik toch niet![]()
Ik heb robben 3 weken geleden gekocht. (en sindsdien fifa niet meer gespeeld)quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met tax hé.
Robben is 125k gestegen sinds ik hem kocht vorig weekend. Maar dat is slechts op papier want verkopen doe ik toch niet
Nu is hij bijna 200k duurder geloof ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die IF Lichtsteiner ook wel de moeite waard, nu 42k was 30k en is de beste right back in de Serie A. Zijn normale versie is RM dus die concurreert ook niet op de RB positie![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
minimaal dezelfde procentuele stijging voor Licht en Aurierop 20+ Auriers had je meer winst gemaakt vannacht
tevens, moggel
#FreeTrapz![]()
Bazen stijgingquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb robben 3 weken geleden gekocht. (en sinds dien fifa niet meer gespeeld)
Nu is hij bijna 200k duurder geloof ik.
Maar de meeste spelers in dat team zijn wel gestegen aangezien ik ze kocht in dat packception weekend. Op Silva/Luis na, die kocht ik gisteren omdat ik het geklungel van Kompany zat was.![]()
Die viel hier ook tegen ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bazen stijging
Maar de meeste spelers in dat team zijn wel gestegen aangezien ik ze kocht in dat packception weekend. Op Silva/Luis na, die kocht ik gisteren omdat ik het geklungel van Kompany zat was.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
He, wat moet ik dan straks met mijn belgen team. Vertonghen en...quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit is mijn team:quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bazen stijging
Maar de meeste spelers in dat team zijn wel gestegen aangezien ik ze kocht in dat packception weekend. Op Silva/Luis na, die kocht ik gisteren omdat ik het geklungel van Kompany zat was.
Vond het wel fijn spelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Beetje laat niet, laagste punt (zaterdag) van het komende TOTW komt er al weer bijna aan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:02 schreef rolls-reus het volgende:
Nou 6 Lichtsteiners, 4 Auriers en 1 Sif Tevez gekocht, dat ze mogen stijgenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ziet er wel raar uit dat 'LB' en 'RB' voorin op zijn Nederlandsquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit is mijn team:
[ afbeelding ]
Vond het wel fijn spelen.. Wel een prima team alleen die LB doet pijn aan je ogen, kan je niet die IF Rodriguez kopen?
![]()
ik heb alleen Eden en Radja nogquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He, wat moet ik dan straks met mijn belgen team. Vertonghen en...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ziet er wel raar uit dat 'LB' en 'RB' voorin op zijn Nederlands. Wel een prima team alleen die LB doet pijn aan je ogen, kan je niet die IF Rodriguez kopen?
Moet de webapp maar eens op engels zetten. Al maakt het ook weinig uit omdat ik er toch nooit kom behalve dus om even een screenshot te maken. En die Lb doet het eigenlijk best goed
heb nog 100k maar vond het niet echt nodig om hem te vervangen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Achja, vind dit totw maar matig en deze spelers zitten al in de lift dus hopen dat ze nog even door blijven stijgenquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beetje laat niet, laagste punt (zaterdag) van het komende TOTW komt er al weer bijna aan.![]()
![]()
Moussa beviel ook best goed hier.quote:
Marouane, twijfelgevalletje. Bentekker alleen nog tegen gespeeld maar maakte een ZEER matige indruk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hangt een beetje van de prijs van bendtner en Yilmaz af of ik ga investeren of niet. mocht er nog een HH komen pik ik die 2 op denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Achja, vind dit totw maar matig en deze spelers zitten al in de lift dus hopen dat ze nog even door blijven stijgenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Witselgodquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moussa beviel ook best goed hier.
Marouane, twijfelgevalletje. Bentekker alleen nog tegen gespeeld maar maakte een ZEER matige indruk.![]()
Mertens was ook heel goed de eerste +- 15 wedstrijden maar daarna opeens volledig kapot
Verder geen Belgen gehad volgens mij.![]()
Benteke was goed, maar wat beperkt. Fellaini en Witsel vond ik wel goed en Radja en Hazard dus ook. Mirallas, Dembele, KdB, Kompany, Vertonghen mehhh en Courtois drama.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moussa beviel ook best goed hier.
Marouane, twijfelgevalletje. Bentekker alleen nog tegen gespeeld maar maakte een ZEER matige indruk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gisteren zei je nog dat het geen verschil maakte of je Hazard of een discard speler als winger hadquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benteke was goed, maar wat beperkt. Fellaini en Witsel vond ik wel goed en Radja en Hazard dus ook.![]()
![]()
Beter lezen. Ging over de LM positiequote:Op vrijdag 21 november 2014 10:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat het geen verschil maakte of je Hazard of een discard speler als winger hadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF KdB maakte hier ook weinig indruk. En aan zijn prijs te zien ook weinig op de rest van de community.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benteke was goed, maar wat beperkt. Fellaini en Witsel vond ik wel goed en Radja en Hazard dus ook. Mirallas, Dembele, KdB, Kompany, Vertonghen mehhh en Courtois drama.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oja, die heb ik ook gehad maar viel ook zwaar tegen hier.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF KdB maakte hier ook weinig indruk. En aan zijn prijs te zien ook weinig op de rest van de community.![]()
Ja, ik ben fan, maar het schoot gewoon niet op. Vorig jaar was hij zoveel beter/fijnerquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF KdB maakte hier ook weinig indruk. En aan zijn prijs te zien ook weinig op de rest van de community.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik verkondig het geloof van IF Wanyamaquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja, die heb ik ook gehad maar viel ook zwaar tegen hier.![]()
zonde dat de beste man zo lastig buiten een BPL squad in te passen is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |