SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Dat valt ook wel mee, maar dit was wel (op papier) een van de beste wedstrijden van het seizoenquote:(De kampioen van dit jaar vs de club met de beste spelers dit jaar)
![]()
Als je nu nog hardcore FIFA bent is er iets mis
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Nog ergerquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hij is wel iets beter geworden, dus je kan niet ontkennen dat het dichterbij is gekomenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Muhahahhahahahahahahahahhhaahhaa![]()
![]()
Beter geworden ja?quote:Op donderdag 20 november 2014 15:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij is wel iets beter geworden, dus je kan niet ontkennen dat het dichterbij is gekomenNiet veel van te merken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2014 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU6t5qmnfdksnfdiwaofjeWI9NFEUDSPFHNIU![]()
IF serero al gekocht?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Why the F zou die gozer 100K+ moeten kostenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die is nog wat te duur.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tis een schijt totw dus niemand koopt peksquote:Op donderdag 20 november 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Why the F zou die gozer 100K+ moeten kostenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
vorige week was ook een K TOTWquote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis een schijt totw dus niemand koopt pekszijn wel 1000 IF auriers gok ik zo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Valt me nog mee voor zo'n goeie speler. Maar dan nog hoop ik dat hij nog wel iets goedkoper wordt.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Why the F zou die gozer 100K+ moeten kosten![]()
Maar dit is een silver en vorig jaar was best prima totw plus die fut united packbonanzaquote:Op donderdag 20 november 2014 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorige week was ook een K TOTWzijn wel 1000 IF auriers gok ik zo.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En het is ook nog een 74>74 silver dus dan is hij zeldzamer.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dit is een silver en vorig jaar was best prima totw plus die fut united packbonanza![]()
HAHAHA LIEGENBEEST!quote:Op donderdag 20 november 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die is nog wat te duur.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |