Nee gvdquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
scheen er ook al sinds gisteravond te liggenmaar int donker gewoon niet te zien
beetje discovery kijken en koffie slurpenquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee gvdomdat je het dan vergelijkend gaat vertellen, ja heb koffie zitten slurpen 2 uur in Hoorn. Echt kut leven.
Lijken maakt mij niet uit, ik zie lijken elke dag.
Spruitjes met rookworstquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:44 schreef Salatrel het volgende:
Broodje haring weggebuffeld op stationsplein
" Ultieme pret die shit. "quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:34 schreef wickedmen het volgende:
Nerdjes en dikkies die altijd haten op PUA's. Ultieme pret die shit.
Lach er een beetje om ipv gefrustreerd te doen a la Veer.
Woon je nu in Nederland?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef fyah het volgende:
Welke internet/TV provider raden jullie aan?
Degene waar je niks over hoort in KLBquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef fyah het volgende:
Welke internet/TV provider raden jullie aan?
Moet je niet in duh clubba zijn ofzo, tijd voor je dancegame. ( inb4 dance dance revolution )quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar goed zullen het weer over WoW hebben of hoe dat spel ook heet.
Volgens mij is sowieso alles beter hier dan België met hunquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekkah, zou gewoon voor ziggo gaan, relatief weinig gezeik mee.
Echt hequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is sowieso alles beter hier dan België met hundatalimiet
.
Je begrijpt mij verkeerd, ik ben geen self claimed PUA.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je niet in duh clubba zijn ofzo, tijd voor je dancegame. ( inb4 dance dance revolution )
Lijkt me niet toch?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:26 schreef Gridlok het volgende:
Er waren trouwens geruchten dat de EU het ging toepassen in heel de EU.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je begrijpt mij verkeerd, ik ben geen self claimed PUA.
En zoals ik al had voorzien zou je op je teentjes getrapt zijn.
Wie ben ik om te zeggen dat jij niet mag doen wat je wilt?
Alleen om iets belachelijk te maken terwijl ik op foto's zie dat je een nerd bent en het hier over games bent is een beetjeVooral omdat die gasten wel iets proberen te bereiken en te maken in hun leven.
Haters gonna hate.
Nu maken een deel van die gasten zichzelf wel een beetje belachelijk vandaar dat je er om moet lachen.
Maar goed dat moet ik dan uitleggen aan iemand die mij dood wilt trappen omdat ik laatst wat zei.
Saucy beef? If so, link.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wickedmen in BT z'n topic vanmiddag btw.
Hoefde ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wickedmen in BT z'n topic vanmiddag btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |