quote:
quote:ik word schijtziek van iedereen die doet alsof blowen onschuldig en leuk is. het is een groter gevaar dan heroïne omdat het zoveel mensen treft en als nederland zich bekommerde om haar burgers dan zouden ze het moeten verbieden. maar er is geld nodig zoals nu in de VS. de gebruikers in nederland gebruiken vele malen meer dan in het buitenland en hier is nooit goed onderzoek naar gedaan. ik heb zoveel levens kapot zien gaan door blowen en mensen merken het zelf niet eens. ik weet dit alles heeft niets met het grappige filmpje te maken maar ik moest het vandaag even kwijt. softdrug en psychisch verslavend niet lichaamlijk; ik ben al die onzin echt zat.
Wat is dit nou weer?quote:
Nee Karim Basir oidquote:Op donderdag 20 november 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Hennie Stoel met haar mening over softdrugs
kk belachelijk ditquote:
omafilmpje?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Van facebook, reactie op dat omafilmpje.
Hoort hier nog een verhaal bij? fucking sickquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwww lekker vanavond met je dekentje op de bank meid
Nieuw op internet ofzo? Nog nooit die Russen dit zien doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoort hier nog een verhaal bij? fucking sick
Ik ben nieuw, ja. Dit leek niet op een rus dus zo gek is die vraag niet hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nieuw op internet ofzo? Nog nooit die Russen dit zien doen?
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, ja. Dit leek niet op een rus dus zo gek is die vraag niet hoor.
Wil er een verhaal bij. Waarom? en hoe?
Die 1e ken ik... dan ben je echt kkziekquote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon pullups tot failure.
Of deze skit.
Zweet in handen staan na het zien van filmpje.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon pullups tot failure.
Of deze skit.
Je lacht maar dit hadden mijn woorden kunnen zijn. Een overheid die haar burgers veel te sterke cannabis laat gebruiken.quote:
Zie je niet welk stukje dikgedrukt is?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je lacht maar dit hadden mijn woorden kunnen zijn. Een overheid die haar burgers veel te sterke cannabis laat gebruiken.
Tuurlijk heb ik dat gezien.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie je niet welk stukje dikgedrukt is?
wiet is wel een stuk makkelijker te krijgenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent ook van de vergelijkingen die kant noch wal raken?
Juistem.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wiet is wel een stuk makkelijker te krijgen
Individueel vormt heroïne een groter gevaar, maar voor de samenleving kan ik me best voorstellen dat (sterke) wiet een groter gevaar vormt dan heroïne, het is maar hoe je het bekijkt en dan heeft 'ie op zich een puntquote:Op donderdag 20 november 2014 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent ook van de vergelijkingen die kant noch wal raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |