Zou snel handje loslaten als jij kwam hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Chloroform het volgende:
Wat wel irritant is als mensen tegenover elkaar zitten, dat ze dan zo handjehandje vasthouden hele tijd en als je dan met hete borden met vreten aan komt lopen, dat ze dan net te lang nog even vasthouden.
Vind ik awkward.
Lief.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou snel handje loslaten als jij kwam hoorom het je wat makkelijker te maken, je hebt het al zo moeilijk.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
I see no changes, all I see is racist faces
Misplaced hate makes disgrace to races
We under, I wonder what it takes to make this
One better place, let's erase the wasted.
2Pac - Changes
Op wie doel je?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:38 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mensen zouden de wereld een stuk mooier maken als ze er niet zouden zijn.
Stinkhippies bijvoorbeeld.quote:
Genoeg Mocro's die weg mogen ja.quote:
Mooiquote:Op donderdag 20 november 2014 13:40 schreef wickedmen het volgende:
12% batterij nog en mijn accu valt al soms uit bij 30%
quote:Dudes, ik realiseer me steeds meer dat mijn "bottoms"-game weak is. Heb inmiddels vrij veel fijne shirts, tees, knitwear, tech spul, jassen, etc. Heb ook nog behoorlijk wat sneakers DS liggen wachten op me, maar daartussen gaat het mis...
Linkquote:
quote:How To Have A Threesome With Two Smokin Hot Girls... WARNING Advanced Game Tactics
Hey,
For centuries men have fantasised about having sex with two women at the same time, however this never becomes a reality for most men, unless they are a rockstar, filthy rich or have rock solid game.
The latter is what I’m going to work with today, today you're going to learn how to have a threesome with two stunning girls (no guys in this threesome thanks) which will take your game to the very next level.
Once you’ve read and followed everything in this post, you will be able to have a 3some with any two girls you choose, it’s just a matter of persistence.
You will be the envy of your buddies and the talk amongst girls you’re casually sleeping with, so be prepared for a crazy ride my man... welcome to Ménage à Trois ville baby!
ja, met chloroform kom je heel eindquote:Op donderdag 20 november 2014 13:54 schreef wickedmen het volgende:
it’s just a matter of persistence
hahaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:32 schreef wickedmen het volgende:
Achievement unlocked
Een meid een pen laten stelen van haar vriend of friendzone lover door een pen te vragen, nee te krijgen, weg te lopen zonder iets te zeggen en zij snel ja, ja zeggen en een pen stelen uit zijn tas.
Wie is ditquote:
Awwwwww lekker vanavond met je dekentje op de bank meidquote:Op donderdag 20 november 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.En klopt. Afgelopen maanden waren echt hel. Bijna elke week met de gedachte "laatste terrasdag, laatste terrasdag". Twee dagen later weer fucking mooi weer godkk kutleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |