abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6555164
Ik heb net een CD die ik bij bol.com heb besteld gekregen. Leuke CD, maar het doosje is kapot (er zit een enorme barst in). Nou staat er op de brief die erbij zit dat je een nieuwe jewelbox krijgt toegestuurd als de jouwe kapot is. Maar een jewelcase, is dat gewoon het doosje waarin de cd en het boekje zit?
er zal wel een topic over zijn, maar de search is dood.
pi_6555183
Yep, is gewoon een cd-doosje.

[Dit bericht is gewijzigd door buitenbeentje op 31-10-2002 14:56]

Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_6555191
hah, dan krijg ik dus een nieuwe!

Bedankt.

pi_6555269
Moet die nieuwe ook wel heel aankomen
  donderdag 31 oktober 2002 @ 15:04:04 #5
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_6555321
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
hah, dan krijg ik dus een nieuwe!

Bedankt.

Kom anders ff langs............ik kom om in die dingen sinds ik een cd-brander heb. (binnenkort maar ff een spindel met cd's kopen )
I believe in Heaven, I hope you understand...
pi_6555347
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:01 schreef Oerend_Hard het volgende:
Moet die nieuwe ook wel heel aankomen
Ik blijf gewoon mailen totdat ik een hele heb
pi_6555361
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:04 schreef LLCoolR het volgende:
Kom anders ff langs............ik kom om in die dingen sinds ik een cd-brander heb. (binnenkort maar ff een spindel met cd's kopen )
Waarom doe je je CD's dan niet in een doosje?
  donderdag 31 oktober 2002 @ 15:08:10 #8
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_6555378
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Waarom doe je je CD's dan niet in een doosje?

Ik doe ze uiteraard wel in een doosje, maar er wil er wel eens eentje mislukken........ En trouwens: ik doe ze meestal in zo'n tas waar er gelijk 250 in gaan; scheelt een hoop ruimte
pi_6555397
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:08 schreef LLCoolR het volgende:
Ik doe ze uiteraard wel in een doosje, maar er wil er wel eens eentje mislukken........ En trouwens: ik doe ze meestal in zo'n tas waar er gelijk 250 in gaan; scheelt een hoop ruimte
Ah handig, maar ik ga gewoon Bol mailen, moeten ze maar een goede jewelcase sturen Toch bedankt!
  donderdag 31 oktober 2002 @ 15:12:15 #10
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_6555421
Voor m'n gebrande cd's gebruik ik CD mappen.
Heb ik meteen al m'n films, software en games bij elkaar, elk in hun eigen map.
Ik kom tegenwoordig ook om in de CD doosjes, ik bewaar ze namelijk wel zodat ik kapotte audio cd hoesjes kan vervangen.
Ik vind het alleen erg balen dat uitgerekend de doosjes met een stikker erop kapot gaan, meestal krijg je die stikkers er niet af zonder ze te slopen en als het wel lukt plakken ze niet meer
  donderdag 31 oktober 2002 @ 15:14:27 #11
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_6555454
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:12 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het alleen erg balen dat uitgerekend de doosjes met een stikker erop kapot gaan, meestal krijg je die stikkers er niet af zonder ze te slopen en als het wel lukt plakken ze niet meer
Zijn die zo interessant dan?
  donderdag 31 oktober 2002 @ 15:17:12 #12
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_6555487
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb net een CD die ik bij bol.com heb besteld gekregen. Leuke CD, maar het doosje is kapot (er zit een enorme barst in). Nou staat er op de brief die erbij zit dat je een nieuwe jewelbox krijgt toegestuurd als de jouwe kapot is. Maar een jewelcase, is dat gewoon het doosje waarin de cd en het boekje zit?
er zal wel een topic over zijn, maar de search is dood.
Een jewelcase is voor zover ik het weet zo'n transparant doosje, zodat je ook de inlay kan zien. Het gewone grijze geval wordt "tray" genoemd. Jewelcases gaan nogal snel stuk, helaas
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 31 oktober 2002 @ 23:40:17 #13
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_6564677
Ik heb het 1 keer meegemaakt dat de Jewelcase kapot was, met een vanuit de VS geïmporteerde CD... Maar goed, dan praat je over een levertijd van om en nabij de twee weken; dan ga ik niet moeilijk zitten doen over vervangende jewelcases. Ik had er toch nog wel een aantal liggen.
  donderdag 31 oktober 2002 @ 23:44:08 #14
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_6564744
Jewelcase, wat een overdreven naam voor een stuk plastic. Wij prefereren natuurlijk mooie digipacks!
pi_6565594
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:40 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb het 1 keer meegemaakt dat de Jewelcase kapot was, met een vanuit de VS geïmporteerde CD... Maar goed, dan praat je over een levertijd van om en nabij de twee weken; dan ga ik niet moeilijk zitten doen over vervangende jewelcases. Ik had er toch nog wel een aantal liggen.
ik heb in toen ik in amerika was een bepaald album gekocht, met zo'n papieren kaft en binnenin een rand plastic voor de cd erin. ik kende het album al lang op mp3 () dus ik heb hem daar niet meer opengemaakt. toen ik terug in nederland was bleek het randje voor de cd gebroken te zijn, dat was minder

moraal: check in het buitenland of het heel is, zeker bij speciale oplages

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_6566688
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 01:12 schreef MadScientist het volgende:
Toen ik terug in nederland was bleek het randje voor de cd gebroken te zijn, dat was minder
Ja dat verhaal ken ik kartonnen hoesje, bijzonder limited edition blabla, het plastic waarin de cd bivakkeert heeft door de druk van dat drukgedeelte de hele cd laten barsten Had gelukkig wel voortijdig een kopietje gemaakt, maar dan is het nog
  vrijdag 1 november 2002 @ 10:57:52 #17
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6567715
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:14 schreef LLCoolR het volgende:

[..]

Zijn die zo interessant dan?

Soms zeker wel, al valt het de laatste tijd wel mee.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6568274
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:44 schreef Summoner het volgende:
Jewelcase, wat een overdreven naam voor een stuk plastic. Wij prefereren natuurlijk mooie digipacks!
Inderdaad!

En wat betreft die vervelende stickers, die laten altijd gore plekken op je digi's of jewelcases's achter en dat sucks.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')