Wat hield je tegen?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ghehe,
Voor school wilde we life size avengers na gaan maken. Maar kon niet
COrrect.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:14 schreef mega-worstje het volgende:
X men thor Spider man Hulk Fantastic four
Hij heeft Cap niet gemaakt.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:14 schreef DjeDje het volgende:
Marvel![]()
Spiderman
Iron man
Avengers
Hulk
Captain america
Het moest passen bij de opdracht... de 4 pijlers van Art & Design uitbeelden. En anders moesten we ze helemaal aanpassen. Maar zulke helden veranderen, dat kan niet!quote:
zij werkte samen met zn drieën. ...quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
COrrect.
[..]
Hij heeft Cap niet gemaakt.![]()
Dat waren Kirby en Simon.
Goed, kan iemand punten doen? Het gaat steeds trager hier.
Ik hou er mee op voor vandaag.
Ja idd?????!!!!???quote:Op woensdag 19 november 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
uh, wie heeft nou een punt gekregen voor die vraag over de staten van de vs?
Nee sorry. Stan heeft in issue 3 wel wat geschreven, maar dat is het dichtst bij dat hij komt.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
zij werkte samen met zn drieën. ...
Hij was na de vorige vraag ook al niet bijgewerkt.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik heb kaneelstok een punt gegeven net daarvoor
Wie moet er nog meer een punt?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij was na de vorige vraag ook al niet bijgewerkt.
Oh, jammer.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee sorry. Stan heeft in issue 3 wel wat geschreven, maar dat is het dichtst bij dat hij komt.
ik!quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Wie moet er nog meer een punt?
Weet ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Wie moet er nog meer een punt?
Ik had er ong 30 niet zo pijpzeikenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
Ik had 16 staten genoemd, ik wil ook een punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |