Die hebben de Franse vlag toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit is natuurlijk Wallis en Fotuna
En dan antwoord jij met 'Alphen a/d Rijn'quote:Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef mega-worstje het volgende:
YES eindelijk weer eens een missisisispi vraag
ninja editquote:Op woensdag 19 november 2014 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En dan antwoord jij met 'Alphen a/d Rijn'![]()
Oh, heb je dat gezienquote:Op woensdag 19 november 2014 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En dan antwoord jij met 'Alphen a/d Rijn'![]()
Weet ik veelquote:Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hebben de Franse vlag toch?
het betekent 'deze staat is alleen voor hommo's'quote:Op woensdag 19 november 2014 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
LAATSTE Mississippi vraag...
Wat BETEKENT Mississippi eigenlijk?
Good ol boysquote:Op woensdag 19 november 2014 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
LAATSTE Mississippi vraag...
Wat BETEKENT Mississippi eigenlijk?
Dat zou ik niet tegen een willekeurige blanke Mississippiaan zeggen...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het betekent 'deze staat is alleen voor hommo's'
Is een overzees gebied, geen land.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet ik veelKwam dat land laatst een keer tegen.
Niet zo doen hequote:Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een overzees gebied, geen land.
1: Toto69: 87quote:
What does the word Mississippi mean? The name Mississippi comes from the French "Messipi" - the French rendering of the Anishinaabe (Ojibwe or Algonquin) name for the river, "Misi-ziibi," meaning "Great River."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |