quote:Op woensdag 19 november 2014 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
NiceOok nieuwe huisgenootjes dus?
Waarom haat je zo?quote:
Nicequote:Op woensdag 19 november 2014 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Stuk of 5 dacht ik en mijn toekomstige huisbaas praat gewoon Nederlands en praat alsof hij daadwerkelijk een opleiding heeft afgerond, ik heb er vertrouwen in
[..]
Waarom haat je zo?
Gewoon je moedertaal, alleen heb je er geen fonetisch idee bij denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:43 schreef xcachet het volgende:
Als je doof geboren wordt, in welke taal denk je dan?
De taal die je leest denk ikquote:Op woensdag 19 november 2014 17:43 schreef xcachet het volgende:
Marokkaans?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:43 schreef xcachet het volgende:
Mijn hoofd explodeert door deze vraag.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:43 schreef xcachet het volgende:
Zulke filosofische vraagstukken krijg je niet bij je cursus spaans?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn hoofd explodeert door deze vraag.
Momenteel volg ik een cursus Duits.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke filosofische vraagstukken krijg je niet bij je cursus spaans?
ni kitu gani?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke filosofische vraagstukken krijg je niet bij je cursus spaans?
Doe de groeten aan Rosetta van me!quote:Op woensdag 19 november 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Momenteel volg ik een cursus Duits.
Maar daar ook niet nee.
Jawohl.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Rosetta van me!
Uko Pweke?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Rosetta van me!
Heb je FM 15 al?quote:
Een gedownloade versie ja.quote:
Dus eigenlijk geef je toe totaal geen kijk op het spelletje te hebben?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Een gedownloade versie ja.
Ondanks alle goedbedoelde adviezen van Stijn denk ik niet dat er een Moutinho in me schuilt, verlies werkelijk alles
Iwanius speelt tegenwoordig ook haxball nu zijn culinaire carrière op niets is uit gelopen.quote:
als GGMM ook meedoet 2v2quote:Op woensdag 19 november 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen we nu een potje doen?
Dan kan Elan ook meedoen
Op Footballmamanger spelletje niet nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geef je toe totaal geen kijk op het spelletje te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |