Maar LMI moet het aan iedereen melden hoe dronken hij gaat worden. Dat boeit echt niemandquote:Op woensdag 19 november 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond het altijd wel geinig iedereen is op dat moment allang straalbezopen en het is vaak wat rustiger.
uhh chicks die met je naar bed zijn gegaan zijn sowieso wanhopigquote:Op woensdag 19 november 2014 18:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
nee maar die wanhopige meisjes hoef ik niet
Ben jij zo sexy dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 18:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
nee maar die wanhopige meisjes hoef ik niet
quote:Op woensdag 19 november 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
uhh chicks die met je naar bed zijn gegaan zijn sowieso wanhopig
Gelukkig zie jij er uit als Ryan Goslingquote:Op woensdag 19 november 2014 18:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
jij weet zelf ook wel wat voor chicks er in de engel zijn
dat klopt wel jaquote:Op woensdag 19 november 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
uhh chicks die met je naar bed zijn gegaan zijn sowieso wanhopig
quote:Op woensdag 19 november 2014 18:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
dat klopt wel ja
maar daarom neem ik ze niet meer aan
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 19 november 2014 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja over vijf minuten gaat gate open
Ouwe reusquote:Op woensdag 19 november 2014 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit betekent dat hij in je broekje probeert te komenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:52 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom speciaal voor Etsu vandaag Paxhij vond mij een topuser.
Wat is je vluchtnummer dan gaan johannes en ik je vannacht volgen op flightradar.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |