Veel tentjes sluiten al om half 3/3 uur hoorquote:
in groningen gaan ze door tot 5 uurquote:Op woensdag 19 november 2014 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel tentjes sluiten al om half 3/3 uur hoor
Vond het altijd wel geinig iedereen is op dat moment allang straalbezopen en het is vaak wat rustiger.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jawel, dat is vet stoer. En dan vooral aan iedereen vermelden dat je lekker hard gaat enzo, dan vinden ze je heel cool.
Weet niet ging altijd naar Skihut was toen tot 05:00 open ook doordeweeksquote:Op woensdag 19 november 2014 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel tentjes sluiten al om half 3/3 uur hoor
ik ben daar pas 1x geweest en stond binnen 10 sec weer buitenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
zwaar kansloos als je daarheen gaat
maargoed
morgen ga ik ook stappen, maar dan wat langer
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 19 november 2014 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit te wachten
Wifi hier in goed
lieg nietquote:Op woensdag 19 november 2014 18:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik ben daar pas 1x geweest en stond binnen 10 sec weer buiten
hommoquote:Op woensdag 19 november 2014 18:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
vond het toen geen zak aan daar
chicks die aan je armen gaan hangen, ga weg man
Jij hebt zeker liever behaarde mannen aan je armenquote:Op woensdag 19 november 2014 18:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
vond het toen geen zak aan daar
chicks die aan je armen gaan hangen, ga weg man
nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 19 november 2014 18:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
jij weet zelf ook wel wat voor chicks er in de engel zijn
Ah dat is het betere werkquote:
nee maar die wanhopige meisjes hoef ik nietquote:Op woensdag 19 november 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever behaarde mannen aan je armen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |