SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gij zult SMLENO niet gebruiken zonder toestemming. © TrapZRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik miste net de lapoDus als ik 'je moeder' als copyright opgeef mogen mensen dat ook niet meer zeggen?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou dat heb je dus verkeerd gezien vriend! Want in de copyright aanvraag staat duidelijk aangegeven SMLENO (sommige mensen letten echt niet op / some people don't pay attention).![]()
Je trapt er echt al veel te lang inquote:Op woensdag 19 november 2014 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik miste net de lapo
[..]
Dus als ik 'je moeder' als copyright opgeef mogen mensen dat ook niet meer zeggen?![]()
![]()
Je moeder kan niet opgegeven worden als trademark. SMLENO is het merk en daarbij een afkorting van iets en dat valt daar dan ook automatisch onder.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
lapo
[..]
Dus als ik 'je moeder' als copyright opgeef mogen mensen dat ook niet meer zeggen?
Jammer maar het is zo vriend.
tevens was het geen lapo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb toch de post net veranderd, dat jij in die ene seconde net kan quoten is ontzettend knap.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je moeder kan niet opgegeven worden als trademark. SMLENO is het merk en daarbij een afkorting van iets en dat valt daar dan ook automatisch onder.
Jammer maar het is zo vriend.
tevens was het geen lapo.![]()
Tevens is de eerste hit van SMLENO in Google een website van mij en de derde van Fuszy.
Jouw zaak staat op los zand vriend.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar goed dat je niks met rechten doetquote:Op woensdag 19 november 2014 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tevens is de eerste hit van SMLENO in Google een website van mij en de derde van Fuszy.
Jouw zaak staat op los zand vriend.![]()
![]()
Daar heb ik Pieter voor.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar goed dat je niks met rechten doet
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even een klein kritiekpuntje, in de *term die niet genoemd mag worden* spelerslijst staat Mvuemba. Dit was in FUT13 wel degelijk een shiny speler![]()
![]()
Jij mag die term wel gebruiken.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:26 schreef Freire het volgende:
Even een klein kritiekpuntje, in de *term die niet genoemd mag worden* spelerslijst staat Mvuemba. Dit was in FUT13 wel degelijk een shiny spelerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De helft van die lijst klopt sowieso niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:26 schreef Freire het volgende:
Even een klein kritiekpuntje, in de *term die niet genoemd mag worden* spelerslijst staat Mvuemba. Dit was in FUT13 wel degelijk een shiny speler![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 15:26 schreef Freire het volgende:
Even een klein kritiekpuntje, in de *term die niet genoemd mag worden* spelerslijst staat Mvuemba. Dit was in FUT13 wel degelijk een shiny spelerDus de SMLENO Corporation verstrekt foutieve informatie?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De helft van die lijst klopt sowieso niet.![]()
En er staan spelfouten inquote:Op woensdag 19 november 2014 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De helft van die lijst klopt sowieso niet.![]()
Laten we het makkelijker maken: Iedereen mag het gebruiken behalve DS2.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |