quote:heb ik ook wel eens last van.
Op maandag 4 november 2002 01:17 schreef Henno het volgende:
Ik heb de NES en Super NES beide nog staan, ze werken nog goed, en ga ze zeker ook niet wegdoen. Heb ook die Zapper en Duck Huntda's lache! Alelen begint de NES een beetje het 'knipper'-probleem te krijgen dat r iets gebogen is ofzo en dat je dan heel lang moet klooien voordat ie n spel eindelijk start i.p.v. knippert. Schijnt heel vaak voor te komen.
*weet dat daar een NES, SNES, N64, GameCube en GBA in staan*
*heeft ook nog een hele zooi spellen, waaronder alle Zelda's, Metroids, Mega Man's (of is het Mega Men??) en Mario's*
*is zo dom geweest z'n hele ouwe GB eens een keer weg te geven*
Eventjes nog over de Zelda's... er zijn nog 2 Zelda's uitgebracht op de GB Color: Oracle of Seasons en Oracle of Time. Beide spellen best tof en niet al te makelijk *vooral een frustrerend dansstukje in Seasons...*
En natuurlijk de 2 Zelda's op de N64, roelen best wel!
*is blij dat hij van de 'oude' 8-bit generatie is*
Ging daar voornamelijk om de gameplay ipv hoe het spel eruitziet...
*kent genoeg ouwe spellen die tig keer leuker en moeilijker zijn dan veel van de moderne spelletjes*
*zucht in nostalgie*
quote:Ga maar aangifte doen
Op zondag 24 november 2002 21:53 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
Fuck die klotewinkel Gameshop Twente. Ze hebben vandaag op de HCC-dagen een vriend van me gebeukt omdat ze dachten dat hij aan et jatten was. Daarna hebben ze ook nog zn nintendo64+spel afgepakt, wat ie eerder op de dag had gekocht. En ja, hij had de BON nog WEL...
Als ze geluk hebben staan ze volgend jaar weer op de HCC, maar als het aan mij ligt niet meer...
Klootzakken, we gaan morgen aangifte doen
* Henkmanz heeft mario 2 in box gekocht voor 17,50¤
probeer die nog maar eens ergens te vinden
Ik heb het dit weekend weer gespeeld, en wist alle munt blokjes en extra levens og gewoon te vinden
quote:ik heb hem... bout spel
Op woensdag 11 december 2002 15:27 schreef Henkmanz het volgende:
w00000000000000000000000t* Henkmanz heeft mario 2 in box gekocht voor 17,50¤
![]()
quote:nee man is uberleip
Op donderdag 12 december 2002 07:48 schreef donald_dick het volgende:[..]
ik heb hem... bout spel
Op m'n kamer aangesloten op m'n TV, waar geen AV-ding op zit, dus heb ik hem via de antenne/kabel/hoe dat ook heet aangesloten. Frequentie gevonden zowel wanneer het knopje achterop op 3 als dat het op 4 staat. Maar goed, als ik het spel er in doe geeft ie of een wit scherm, of het goede scherm maar vervormd, of heel even het goede scherm en een paar bliepjes, voordat ie vastloopt of zo.
Valt dit schoon te maken, of moet er wat vervangen worden? En zo ja, kan ik dat zelf (ik kan niks zelf), en zo niet, wie kan dat wel? en hoe veel kost dat?
* Je kabels kunnen een breuk hebben
* Je cardridges kunnen vuil zijn: de contacten schoonmaken (schoonblazen, aceton (VOORZICHTIG))
* Er kan een fout binnenin de NES zitten
De eerste 2 kan je zelf controleren/doen
Als die niet helpen met je gewoon ff langsgaan bij Replay of een mailtje sturen naar Nintendo voor info. Misschien weten zij wel waar je ze kan laten repareren
quote:Hmm, okee. Ik zal het morgen eens proberen allemaal. Maar ik vermoed dat het binnenin de NES zit. Ouderdom lijkt me best goed mogelijk.
Op woensdag 18 december 2002 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
kan aanv erschillende dingen liggen* Je kabels kunnen een breuk hebben
* Je cardridges kunnen vuil zijn: de contacten schoonmaken (schoonblazen, aceton (VOORZICHTIG))
* Er kan een fout binnenin de NES zittenDe eerste 2 kan je zelf controleren/doen
Als die niet helpen met je gewoon ff langsgaan bij Replay of een mailtje sturen naar Nintendo voor info. Misschien weten zij wel waar je ze kan laten repareren
quote:Wisten jullie dat... Mario 2 gewoon een mod van een ander spelletje is dat voor de Japanse markt bestemd was? Dat verklaart ook waarom het spelconcept zo afwijkt van mario1. Wel goedkoop scoren van nintendo; gewoon mario figuurtjes invoegen en cashen maar. Maar het blijft een briljant spel.
Op woensdag 11 december 2002 15:27 schreef Henkmanz het volgende:
w00000000000000000000000t* Henkmanz heeft mario 2 in box gekocht voor 17,50¤
![]()
Owh.. Cassette die je niet goed ziet op het 2de plaatje is Solstice..
Nare flits deed iets te veel zijn best ![]()
En ja, ik weet dat er dubbele tussen zitten, maar ik koop zo nu en dan een nintendo van iemand en dan krijg je dat!
Gelukkig zijn het wel leuke spellen die ik dubbel heb
quote:Baboon, ik denk wel dat ik je kan helpen. Waarschijnlijk is óf je RF switch kapot (dat kastje met 3 kabeltjes wat op je kabel, je nes en je tv gaat) óf je modulator (die in de NES zit) is kaduuk.
Op dinsdag 17 december 2002 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mensen, ik heb wat hulp nodig bij m'n NES.Op m'n kamer aangesloten op m'n TV, waar geen AV-ding op zit, dus heb ik hem via de antenne/kabel/hoe dat ook heet aangesloten. Frequentie gevonden zowel wanneer het knopje achterop op 3 als dat het op 4 staat. Maar goed, als ik het spel er in doe geeft ie of een wit scherm, of het goede scherm maar vervormd, of heel even het goede scherm en een paar bliepjes, voordat ie vastloopt of zo.
Valt dit schoon te maken, of moet er wat vervangen worden? En zo ja, kan ik dat zelf (ik kan niks zelf), en zo niet, wie kan dat wel? en hoe veel kost dat?
Probeer een andere rf switch (of ZONDER rf switch kan ook). Lukt dat niet, dan ligt het probleem in je NES. Ik wil hem wel voor je repareren, kost niet zo duur als bij zo'n winkel. bas.oort(apenstaart)hccnet.nl
quote:heb nog niet genoeg games om dat te doen
Op woensdag 1 januari 2003 20:46 schreef FilmFanaat het volgende:
Who's next?
Heb alleen Megaman 2, Mario 1/Duckhunt en Mario 2...
quote:Ik als je mij Zelda 2 wil verkopen
Who's next?
quote:Nou ja, probleem is dat hij het nou soms wel doet, maar meestal toch niet. Kan het dan toch een van die 2 dingen zijn?
Op woensdag 1 januari 2003 21:05 schreef Khadgar het volgende:[..]
Baboon, ik denk wel dat ik je kan helpen. Waarschijnlijk is óf je RF switch kapot (dat kastje met 3 kabeltjes wat op je kabel, je nes en je tv gaat) óf je modulator (die in de NES zit) is kaduuk.
Probeer een andere rf switch (of ZONDER rf switch kan ook). Lukt dat niet, dan ligt het probleem in je NES. Ik wil hem wel voor je repareren, kost niet zo duur als bij zo'n winkel. bas.oort(apenstaart)hccnet.nl
En moet je zonder de rf switch de av-kabeltjes gebruiken? Die heb ik al eens op een andere TV geprobeerd en die werkten ook niet. Dus ik denk dat het idd die modulator is (als het dan tenminste kan zijn dat ie soms wel werkt en soms niet). Hoe veel zou dat ongeveer kosten?
quote:Het zijn voornamelijk kutspellen, omdat de oorspronkelijke bezitter blijkbaar een enorm slechte smaak had. Maar jah, die betere spellen (Megaman en zo) koop ik dan ergens anders wel eens.
Who's next?
Ik heb
World Cup (die roeleert)
Duck Tales 2
Disney's adventures in the magic kingdom
Rollergames
Turtles 2
Star Wars
Goal
En nog een stuk of 6 spellen met weinig aansprekende titels.
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 02-01-2003 00:36]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |