abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 november 2002 @ 13:25:06 #126
29629 trueno
ikb en een betje dom
pi_7019559
quote:
Op maandag 4 november 2002 01:17 schreef Henno het volgende:
Ik heb de NES en Super NES beide nog staan, ze werken nog goed, en ga ze zeker ook niet wegdoen. Heb ook die Zapper en Duck Hunt da's lache! Alelen begint de NES een beetje het 'knipper'-probleem te krijgen dat r iets gebogen is ofzo en dat je dan heel lang moet klooien voordat ie n spel eindelijk start i.p.v. knippert. Schijnt heel vaak voor te komen.
heb ik ook wel eens last van.
moet je ff aan de contacten van het spel zitten en blazen en dan doet alles het weer
speedfrfeas45kkssj
pi_7019909
*kijkt naar z'n kastje waar z'n TV op staat*

*weet dat daar een NES, SNES, N64, GameCube en GBA in staan*
*heeft ook nog een hele zooi spellen, waaronder alle Zelda's, Metroids, Mega Man's (of is het Mega Men??) en Mario's*
*is zo dom geweest z'n hele ouwe GB eens een keer weg te geven*

Eventjes nog over de Zelda's... er zijn nog 2 Zelda's uitgebracht op de GB Color: Oracle of Seasons en Oracle of Time. Beide spellen best tof en niet al te makelijk *vooral een frustrerend dansstukje in Seasons...*
En natuurlijk de 2 Zelda's op de N64, roelen best wel!

*is blij dat hij van de 'oude' 8-bit generatie is*
Ging daar voornamelijk om de gameplay ipv hoe het spel eruitziet...
*kent genoeg ouwe spellen die tig keer leuker en moeilijker zijn dan veel van de moderne spelletjes*

*zucht in nostalgie*

[b]The three great melodies of Creation:[/b][br][br]The Wind in the trees,[br]The stream at snowmelt,[br]The cry of a new-born babe.
pi_7024411
quote:
Op zondag 24 november 2002 21:53 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

Fuck die klotewinkel Gameshop Twente. Ze hebben vandaag op de HCC-dagen een vriend van me gebeukt omdat ze dachten dat hij aan et jatten was. Daarna hebben ze ook nog zn nintendo64+spel afgepakt, wat ie eerder op de dag had gekocht. En ja, hij had de BON nog WEL...

Als ze geluk hebben staan ze volgend jaar weer op de HCC, maar als het aan mij ligt niet meer...

Klootzakken, we gaan morgen aangifte doen

Ga maar aangifte doen we zagen dat hij wat gestolen had, en hij gaf het zelf ook eerlijk toe
  woensdag 27 november 2002 @ 18:52:58 #129
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_7026462
Ik had op de Rommelmarkt een NES met 10 spellen ( Mario + duckhunt + zapper , mario 2, mario 3, zelda en nog een paar godse kewle spellen)
Voor maar ¤ 5,- :D. Echt godse goedkoop.:):D.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_7026890
Zelda Oracle of Seasons heerscht. Binnenkort maar FF dat andere deel aanschaffen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_7270547
w00000000000000000000000t

* Henkmanz heeft mario 2 in box gekocht voor 17,50¤

probeer die nog maar eens ergens te vinden

woensdag 11 december 2002 @ 22:24:06 #133
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_7280423
Ik heb de NES die ik had gekocht en niet helemaal heel was toch maar weer wel gekocht. Die 12 spellen die er bij zitten kan ik wel verkopen voor 30 euro mocht ik dat willen. maar ik ga proberen om de nes gewoon weer aan de praat te krijgen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 11 december 2002 @ 22:42:17 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7280920
Yeah, de NES blijft geweldig... Mario 1 WoW

Ik heb het dit weekend weer gespeeld, en wist alle munt blokjes en extra levens og gewoon te vinden

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games donderdag 12 december 2002 @ 07:48:45 #135
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_7285697
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:27 schreef Henkmanz het volgende:

ik heb hem... bout spel
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_7351032
quote:
Op donderdag 12 december 2002 07:48 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik heb hem... bout spel

nee man is uberleip
vooral het meerdere characters kiezen, dingen kunnen oppakken e.d... dat maakt het juist zo koel
  zondag 15 december 2002 @ 18:34:35 #137
31811 Eddy_Albena
...en zijn dooie vogels.
pi_7351075
Ik heb alleen de NES nog ergens. De SNES heb ik destijds verkocht toen ik er nog wat geld voor kon krijgen.
* Eddy_Albena heeft het gevoel dat de waarde van de systemen weer gaat stijgen!
Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
  dinsdag 17 december 2002 @ 22:12:17 #138
11923 I.R.Baboon
pi_7398091
Mensen, ik heb wat hulp nodig bij m'n NES.

Op m'n kamer aangesloten op m'n TV, waar geen AV-ding op zit, dus heb ik hem via de antenne/kabel/hoe dat ook heet aangesloten. Frequentie gevonden zowel wanneer het knopje achterop op 3 als dat het op 4 staat. Maar goed, als ik het spel er in doe geeft ie of een wit scherm, of het goede scherm maar vervormd, of heel even het goede scherm en een paar bliepjes, voordat ie vastloopt of zo.

Valt dit schoon te maken, of moet er wat vervangen worden? En zo ja, kan ik dat zelf (ik kan niks zelf), en zo niet, wie kan dat wel? en hoe veel kost dat?

woensdag 18 december 2002 @ 00:45:32 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7401238
kan aanv erschillende dingen liggen

* Je kabels kunnen een breuk hebben
* Je cardridges kunnen vuil zijn: de contacten schoonmaken (schoonblazen, aceton (VOORZICHTIG))
* Er kan een fout binnenin de NES zitten

De eerste 2 kan je zelf controleren/doen
Als die niet helpen met je gewoon ff langsgaan bij Replay of een mailtje sturen naar Nintendo voor info. Misschien weten zij wel waar je ze kan laten repareren

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 18 december 2002 @ 22:44:25 #140
11923 I.R.Baboon
pi_7417899
quote:
Op woensdag 18 december 2002 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
kan aanv erschillende dingen liggen

* Je kabels kunnen een breuk hebben
* Je cardridges kunnen vuil zijn: de contacten schoonmaken (schoonblazen, aceton (VOORZICHTIG))
* Er kan een fout binnenin de NES zitten

De eerste 2 kan je zelf controleren/doen
Als die niet helpen met je gewoon ff langsgaan bij Replay of een mailtje sturen naar Nintendo voor info. Misschien weten zij wel waar je ze kan laten repareren

Hmm, okee. Ik zal het morgen eens proberen allemaal. Maar ik vermoed dat het binnenin de NES zit. Ouderdom lijkt me best goed mogelijk.
  vrijdag 20 december 2002 @ 13:56:55 #141
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_7447981
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:27 schreef Henkmanz het volgende:

Wisten jullie dat... Mario 2 gewoon een mod van een ander spelletje is dat voor de Japanse markt bestemd was? Dat verklaart ook waarom het spelconcept zo afwijkt van mario1. Wel goedkoop scoren van nintendo; gewoon mario figuurtjes invoegen en cashen maar. Maar het blijft een briljant spel.
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_7655609
Even tijd om mijn collectie Nintendo spellen voor de Nes hier neer te zetten.

Owh.. Cassette die je niet goed ziet op het 2de plaatje is Solstice..
Nare flits deed iets te veel zijn best

En ja, ik weet dat er dubbele tussen zitten, maar ik koop zo nu en dan een nintendo van iemand en dan krijg je dat!
Gelukkig zijn het wel leuke spellen die ik dubbel heb

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_7655638
Who's next?
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_7655873
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mensen, ik heb wat hulp nodig bij m'n NES.

Op m'n kamer aangesloten op m'n TV, waar geen AV-ding op zit, dus heb ik hem via de antenne/kabel/hoe dat ook heet aangesloten. Frequentie gevonden zowel wanneer het knopje achterop op 3 als dat het op 4 staat. Maar goed, als ik het spel er in doe geeft ie of een wit scherm, of het goede scherm maar vervormd, of heel even het goede scherm en een paar bliepjes, voordat ie vastloopt of zo.

Valt dit schoon te maken, of moet er wat vervangen worden? En zo ja, kan ik dat zelf (ik kan niks zelf), en zo niet, wie kan dat wel? en hoe veel kost dat?

Baboon, ik denk wel dat ik je kan helpen. Waarschijnlijk is óf je RF switch kapot (dat kastje met 3 kabeltjes wat op je kabel, je nes en je tv gaat) óf je modulator (die in de NES zit) is kaduuk.

Probeer een andere rf switch (of ZONDER rf switch kan ook). Lukt dat niet, dan ligt het probleem in je NES. Ik wil hem wel voor je repareren, kost niet zo duur als bij zo'n winkel. bas.oort(apenstaart)hccnet.nl

pi_7656570
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 20:46 schreef FilmFanaat het volgende:
Who's next?
heb nog niet genoeg games om dat te doen

Heb alleen Megaman 2, Mario 1/Duckhunt en Mario 2...

woensdag 1 januari 2003 @ 23:09:52 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7657872
quote:
Who's next?
Ik als je mij Zelda 2 wil verkopen
pi_7658043
Mijn lijstje:

Mario 1 en 2
Zelda 2
Wat ragspelletjes.

woensdag 1 januari 2003 @ 23:21:45 #148
11923 I.R.Baboon
pi_7658110
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 21:05 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Baboon, ik denk wel dat ik je kan helpen. Waarschijnlijk is óf je RF switch kapot (dat kastje met 3 kabeltjes wat op je kabel, je nes en je tv gaat) óf je modulator (die in de NES zit) is kaduuk.

Probeer een andere rf switch (of ZONDER rf switch kan ook). Lukt dat niet, dan ligt het probleem in je NES. Ik wil hem wel voor je repareren, kost niet zo duur als bij zo'n winkel. bas.oort(apenstaart)hccnet.nl

Nou ja, probleem is dat hij het nou soms wel doet, maar meestal toch niet. Kan het dan toch een van die 2 dingen zijn?

En moet je zonder de rf switch de av-kabeltjes gebruiken? Die heb ik al eens op een andere TV geprobeerd en die werkten ook niet. Dus ik denk dat het idd die modulator is (als het dan tenminste kan zijn dat ie soms wel werkt en soms niet). Hoe veel zou dat ongeveer kosten?

woensdag 1 januari 2003 @ 23:24:16 #149
11923 I.R.Baboon
pi_7658146
quote:
Who's next?
Het zijn voornamelijk kutspellen, omdat de oorspronkelijke bezitter blijkbaar een enorm slechte smaak had. Maar jah, die betere spellen (Megaman en zo) koop ik dan ergens anders wel eens.

Ik heb

World Cup (die roeleert)
Duck Tales 2
Disney's adventures in the magic kingdom
Rollergames
Turtles 2
Star Wars
Goal
En nog een stuk of 6 spellen met weinig aansprekende titels.

[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 02-01-2003 00:36]

woensdag 1 januari 2003 @ 23:25:35 #150
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7658166
Ik zou wel een C64 compleet werkend met 100 spellen willen of zo.
Ik heb nog 1 werkende comp, maar zonder diskdrive en spellen en zo. .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')