abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 november 2002 @ 17:36:24 #101
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_6602329
Die connector kun je gewoon bij de technische dienst van Nintendo Nederland bestellen! Maar vaak heb je ze niet nodig en moet je gewoon je cartridges en je connector GOED schoonmaken met reinigingsalcohol (niet met zo'n NUBY schoonmaaksetje).
  zondag 3 november 2002 @ 23:09:52 #102
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6610261
Als opa het hier zich nog goed herinnert was er ook nog een ander zapper spel, nl. balloon kid of zoiets. Dat hield in dat een mannetje over je scherm liep en dat allerlei vijanden hem aanvielen die jij dan kapot moest schieten.

Ik heb trouwens nog een originele grijze zapper met duckhunt apart, dus niet de mario/duckhunt combi. Ik herinner me dat na een paar maanden alleen nog maar de oranje zapper te verkrijgen was en iedereen die ik kende had altijd dat oranje ding. Zijn er fokkers die ook de trotse bezitter zijn van een grijze zapper?

ps Captain N roeleert!

Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_6610546
quote:
Op zondag 3 november 2002 23:09 schreef IsaacD het volgende:
Als opa het hier zich nog goed herinnert was er ook nog een ander zapper spel, nl. balloon kid of zoiets. Dat hield in dat een mannetje over je scherm liep en dat allerlei vijanden hem aanvielen die jij dan kapot moest schieten.

Ik heb trouwens nog een originele grijze zapper met duckhunt apart, dus niet de mario/duckhunt combi. Ik herinner me dat na een paar maanden alleen nog maar de oranje zapper te verkrijgen was en iedereen die ik kende had altijd dat oranje ding. Zijn er fokkers die ook de trotse bezitter zijn van een grijze zapper?

ps Captain N roeleert!

Jaaa, Captain N roeleert zwaar .
Ik was een grote fan van die tekenfilmserie
  zondag 3 november 2002 @ 23:31:48 #104
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6610743
Ik heb nog wat Captain N-netjes gedownload (haha, captain netjes...) maar van de meeste afleveringen hebben ze een RAM file gemaakt van 15 mb en de kwaliteit is dus kut. Bovendien zijn de rips gemaakt van de afleveringen die een jaar of 5 na de originele air-date zijn herhaald, en uit die afleveringen werd dus zo'n minuut of 10 materiaal geknipt zodattie in de programmering paste. Barbaren!
pi_6612617
Ik heb de NES en Super NES beide nog staan, ze werken nog goed, en ga ze zeker ook niet wegdoen. Heb ook die Zapper en Duck Hunt da's lache! Alelen begint de NES een beetje het 'knipper'-probleem te krijgen dat r iets gebogen is ofzo en dat je dan heel lang moet klooien voordat ie n spel eindelijk start i.p.v. knippert. Schijnt heel vaak voor te komen.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  maandag 4 november 2002 @ 10:27:48 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_6614383
Captain N was een mietje.
Simon "Have no Fear, Simon Belmont is here" Belmont daarentegen...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 4 november 2002 @ 10:34:43 #107
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6614466
quote:
Op zondag 3 november 2002 17:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Het waren de power series van 94 zie ik (score: 66410 punten op Choco Island, Super Mario World ).

Vriend van me is toen wel door die ronde heen gekomen, en die moest toen tegen de beste 199 anderen van nederland.

Maar het jaar daarna ben ik naar die powerdagen geweest, gewoon als publiek.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 4 november 2002 @ 10:35:33 #108
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_6614477
quote:
Op maandag 4 november 2002 01:17 schreef Henno het volgende:
Ik heb de NES en Super NES beide nog staan, ze werken nog goed, en ga ze zeker ook niet wegdoen. Heb ook die Zapper en Duck Hunt da's lache! Alelen begint de NES een beetje het 'knipper'-probleem te krijgen dat r iets gebogen is ofzo en dat je dan heel lang moet klooien voordat ie n spel eindelijk start i.p.v. knippert. Schijnt heel vaak voor te komen.
Ja, bij mij hetzelfde..
We hebben er 2 staan ( boven en beneden-verdieping. Boven staat-ie op een beamer aangesloten... ) met zo'n 120 spelletjes, die m'n broer en ik allemaal bij elkaar gescharrelt hebben de afgelopen jaren.
Alle klassiekers als de gouden zelda-disk en alle mario's staan in onze collectie.
::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
pi_6617111
ach ja de NES dat waren nog eens tijden

Mario Bross
Megaman

w8 eens ik heb hem nog in de kast staan stof

NES 4-EVER

maandag 4 november 2002 @ 18:45:16 #110
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6622689
quote:
Op maandag 4 november 2002 10:27 schreef speknek het volgende:
Captain N was een mietje.
Simon "Have no Fear, Simon Belmont is here" Belmont daarentegen...
Maar natuurlijk niet zo koel als Motherbrain [The Big Mamma!], Eggplant Wizard [Sjezus wat een koele stem zeg!], King Hippo en Dr. Willy [je weet wel die sadistische Duitser!]

Simon "Let ME help you, princess" Belmont is natuurlijk ook niet te overtreffen!

Zucht.... waar blijven de tijden...

maandag 4 november 2002 @ 18:59:32 #111
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6622940
Heeft er iemand nog weleens naar Club Nintendo gebeld? Dat was namelijk een telefoonnummer dat je vroeger gratis [??!!!] kon bellen als je ergens niet uitkwam met een spel... na een anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan, kreeg je daarna een Nintendo medewerker aan de lijn die net een beetje te veel coke had genomen! Daarna legde je je probleem uit en ging hij met van die enorme boeken kijken of jouw probleem ook ergens vermeld stond!

Ik heb weleens in een documantaire zo'n Nintendo hulplijn gezien... dat was echt tof! Al die Randstad gasten stoned achter een nintendo 8-bit computer met zo'n pre-historische headset op en een kopje warme "choco" al die wanhopige kids uit de brand helpen. Ze lieten ook zo'n draaiboek zien van zelda 2 op de nes... Tolkien zou wit wegtrekken en Greenpeace zou gelijk een inval doen... sjeezz wat een pak papier!

Die goede oude tijd dat je nog geen internet had en in zo'n nintendo blad op de cheats van de spelletjes moest wachten komen ook nooit meer terug... snik snotter

[IsaacD kruipt weer gelijk achter zijn old skool Nes met 20 spellen + one hell of a mighty zapper... ]

pi_6623326
quote:
Op maandag 4 november 2002 18:59 schreef IsaacD het volgende:
Heeft er iemand nog weleens naar Club Nintendo gebeld? Dat was namelijk een telefoonnummer dat je vroeger gratis [??!!!] kon bellen als je ergens niet uitkwam met een spel... na een anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan, kreeg je daarna een Nintendo medewerker aan de lijn die net een beetje te veel coke had genomen! Daarna legde je je probleem uit en ging hij met van die enorme boeken kijken of jouw probleem ook ergens vermeld stond!

Ik heb weleens in een documantaire zo'n Nintendo hulplijn gezien... dat was echt tof! Al die Randstad gasten stoned achter een nintendo 8-bit computer met zo'n pre-historische headset op en een kopje warme "choco" al die wanhopige kids uit de brand helpen. Ze lieten ook zo'n draaiboek zien van zelda 2 op de nes... Tolkien zou wit wegtrekken en Greenpeace zou gelijk een inval doen... sjeezz wat een pak papier!

Die goede oude tijd dat je nog geen internet had en in zo'n nintendo blad op de cheats van de spelletjes moest wachten komen ook nooit meer terug... snik snotter

[IsaacD kruipt weer gelijk achter zijn old skool Nes met 20 spellen + one hell of a mighty zapper... ]

*vinger opsteekt*

Ik kwam niet verder bij mario 2. Volgens mij was dat in wereld vier. Daar was zo'n heel brede "rivier". En dan moest je op de eieren van die dinosaurus (hoe heet hij/zij ook alweer, het was wel een travestiet ) springen en dan naar de overkant zweven.
Dat was weer 5 gulden, en niet gratis.

maandag 4 november 2002 @ 21:53:29 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_6626205
Oja ik ook zo vaak gebeld. Vroeger was het wel gratis, daarna niet meer. Ik weet nog dat ik op een gegeven moment niet verder kwam met Mission Impossible en ze toen weigerden meer dan een tip te geven. Toen heb ik dus heel vaak achter elkaar een valse naam en een ander accent opgezet om ze het toch te ontfutselen. Okee op een gegeven moment raakten ze wel achterdochtig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6671000
vuil verslavend, zo'n NES!

ik heb gisternacht nog tot zéér laat super mario gespeeld en ben nu zo brak dat ik vanavond om 9 uur maar ga slapen

donderdag 7 november 2002 @ 09:07:55 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_6671065
pi_6671364
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:07 schreef speknek het volgende:
Hier staat een Captain N episode .
http://xferla3.fileplanet.com/^699462817/classicgaming/castlevania/avi/capn-ep1.zip
Hij doet het niet
  donderdag 7 november 2002 @ 09:55:05 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_6671521
, Ik zit hem nu te kijken hoor.
  donderdag 7 november 2002 @ 15:43:00 #118
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_6677811
quote:
Op maandag 4 november 2002 21:53 schreef speknek het volgende:
Ik weet nog dat ik op een gegeven moment niet verder kwam met Mission Impossible en ze toen weigerden meer dan een tip te geven. Toen heb ik dus heel vaak achter elkaar een valse naam en een ander accent opgezet om ze het toch te ontfutselen. Okee op een gegeven moment raakten ze wel achterdochtig.
Okay dan! De Frustrerendheid zelve!
BTW vroegen ze elke keer je naam?! Wat deden ze dan met die gegevens? Doorspelen aan Greenpeace, Sinterklaas Headquarters en de Overheid?

*IsaacD vond al dat de mensen hem vandaag allemaal zo raar aankeken....

pi_6691323
quote:
Frustrerendheid
frustratie
lol
pi_6775069
jaaan Henkmanz heeft de zapper weer (na een lange zoektocht)

en wat is duckhunt toch een héérlijk spel ;P

nu nog Wild Gunmen en henk is blij

pi_6779759
D'r was nog een spel waar je gedeeltelijk je Gun voor nodig had: Bayou Billy.

Was 1/3 schietspel, 1/3 racegame en 1/3 knokken a la Double Dragon. Erg grappig, maar in mijn herinnering iets te makkelijk uit te spelen...

Het meest wazige spel dat ik op de NES had, was er een waar je een ruimte held speelde, die steeds delen van z'n schip/computer op verschillende planeten moest terugvinden, geloof ik. En tussendoor had je dan wazige dialogen in je ruimteschip...
Grappige graphics (niet zo pixelig, was vooruitstrevend voor die tijd), geen idee meer hoe 't heette...

pi_6868944
quote:
Op woensdag 13 november 2002 15:22 schreef stijlachterover het volgende:

Het meest wazige spel dat ik op de NES had, was er een waar je een ruimte held speelde, die steeds delen van z'n schip/computer op verschillende planeten moest terugvinden, geloof ik. En tussendoor had je dan wazige dialogen in je ruimteschip...
Grappige graphics (niet zo pixelig, was vooruitstrevend voor die tijd), geen idee meer hoe 't heette...

Spel heet "Rad Gravity" geloof ik. Was inderdaad wel geinig ja.
Every thread is either a challenge or an opportunity
pi_6978220
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 14:14 schreef Henkmanz het volgende:
*hnkmnz gaat ook een NES kopen... 35 pleuro bij de gameshop in hengelo..

dat word dope

Lone Gunmen en Duckhunt: heerlijk knallen met de zapper: vieze ownage heet dat
en SMB3 natuurlijk.. supergames stuk voor stuk..

ik heb ook nog een Sega Mega Drive, overigens ook zeer dope

Fuck die klotewinkel Gameshop Twente. Ze hebben vandaag op de HCC-dagen een vriend van me gebeukt omdat ze dachten dat hij aan et jatten was. Daarna hebben ze ook nog zn nintendo64+spel afgepakt, wat ie eerder op de dag had gekocht. En ja, hij had de BON nog WEL...

Als ze geluk hebben staan ze volgend jaar weer op de HCC, maar als het aan mij ligt niet meer...

Klootzakken, we gaan morgen aangifte doen

| Foto's |
  zondag 24 november 2002 @ 22:40:50 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_6979222

Da kunnen ze toch niet zomaar maken?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_7017165
quote:
Op zondag 24 november 2002 21:53 schreef MeAndMyself het volgende:

[..]

Fuck die klotewinkel Gameshop Twente. Ze hebben vandaag op de HCC-dagen een vriend van me gebeukt omdat ze dachten dat hij aan et jatten was. Daarna hebben ze ook nog zn nintendo64+spel afgepakt, wat ie eerder op de dag had gekocht. En ja, hij had de BON nog WEL...

Als ze geluk hebben staan ze volgend jaar weer op de HCC, maar als het aan mij ligt niet meer...

Klootzakken, we gaan morgen aangifte doen

klinkt niet koel.
zal een vriend van me (werkt daar) wel ff vragen hoe dat zate enzo.
Moet wel eerlijk zeggen dat de service in die winkel idd ver beneden peil is maar die shit daar werkt wel, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')