quote:Heb je wat dubbel?
Op maandag 20 januari 2003 10:33 schreef Aero het volgende:
net ff een foto van mij collectie gemaakt
quote:
net ff een foto van mijn collectie gemaakt
quote:Zijn ze dat zeg mar ALLEMAAL?
quote:Wat de gek ervoor geeft .... er zijn gekken die 40 euro voor een kale nes betalen. Ik vond mijn NES in goede staat doos de 30 euro zeker wel waard (kaal systeem) duckhunt pack had ik een 10tje meer voor neergelegd. Hoorde dat ze bij de platenkoning in amsterdam nog 140 euro deden ... mkay
Op maandag 20 januari 2003 20:12 schreef MoJo het volgende:
Wat is een NES mét doos waard?
quote:Mag ik jouw vriend zijn?
quote:Dat moet ik ook eigenlijk doen, Kep nml. net m'n pakktje games binnen die ik op Marktplaats had besteld:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:27 schreef Lexie het volgende:
Ik heb mijn NES ook "omgebouwd." Ik kan nu ook Amerikaanse en Japanse spellen spelen. Als ik nu vergeet een cartridge erin te doen, flikkert het beeld en het lampje niet meer. En nou snel Zelda bestellen in Americahet gereedschap:
voor:
[afbeelding]na:
[afbeelding]
Zelda 2 (gouden cartidge)
Castlevania 1
Tetris
Faxanadu
Startropics
Alleen is Castlevania volgens mij Amerikaans (ovaal Nintenod quality seal). Krijg dus het bekende knipperende beeld.
Weet je toevallig een site waar het heel precies staat uitgelegd?
redrum314@hotmail.com
thx
quote:trouwens... plaatje was niet van mij hoor... had ik ook ooit is van Ebay gehaald
zelf heb ik er maar 20 ofzo
quote:Ik heb geen goede pic meer van het hele "moederbord". Maar wel nog eentje van de precieze chip die je moet hebben.
Op vrijdag 24 januari 2003 15:23 schreef Molletje het volgende:
Hm kan iemand me plz de pics mailen van hoe je je NES moet modden voor JAP/US games?redrum314@hotmail.com
thx
Ik heb het pootje aangegeven dat je moet hebben.
Bij deze link vind je hoe je hem precies moet openschroeven, en staat de locatie nog een keertje uitgelegd:
Ik wil al die oude spellen weer spelen!
quote:Nope, Legaal is het pas na 75 jaar ofzo.. dus dan moet je nog eventjes..
Op zaterdag 25 januari 2003 12:11 schreef neliz123 het volgende:
Is ut nou al legaal om roms voor de NES te downloaden?Ik wil al die oude spellen weer spelen!
quote:Dat wil nog niet zegge dat ze gratis zijn nu. Pas als de maker van het spel zegt dat ze gratis gebruikt mogen worden mag het maar anders neit. Copyright jongen
Op zaterdag 25 januari 2003 15:08 schreef neliz123 het volgende:
Maar euh, de spellen worden toch niet meer gemaakt of verkocht?? m.a.w. De makers kunnen geen royalties meer krijgen door de verkoop van een spel...
quote:Dat regiovrij maken heeft alleen invloed op het gebruiken van je games. Maar ik denk dat je een Amerikaanse zapper sowieso op een PAL-NES kunt gebruiken. Ik denk niet dat een chip hebben ingebouwd om dit te voorkomen. Een zapper is nou niet echt iets wat je in America gaat kopen omdat hij daar goedkoper, of wel verkrijgbaar is.
Op donderdag 30 januari 2003 20:04 schreef Molletje het volgende:
Werkt een Amerikaanse NES-zapper ook met een ("regiovrij"-gemaakte) PAL NES?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |