quote:
Ja, close dohquote:Op woensdag 19 november 2014 14:10 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Laten we in godsnaam onze kalmte bewaren was de quote geloof ik
Allebei.quote:
Wilders zat toen al in de politiek hequote:Op woensdag 19 november 2014 14:11 schreef deadprez het volgende:
Maar ja, als Fortuyn nog geleefd had was er nu waarschijnlijk geen Wilders. In dat opzicht is het wel jammer.
Toen zat ie nog braaf bij de VVD.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilders zat toen al in de politiek he
Ik heb jou al lang een punt gegeven man.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:13 schreef mega-worstje het volgende:
aii ik zie het goede antwoord er nog niet tussenstaan, geen punten dus
Het was een grapje, ik stelde een vraag begrijp je? Maar dat is de quizvraag niet laat nou maar godver.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb jou al lang een punt gegeven man.
Jawel. Hij heeft het voor elkaar gekregen dat de mens de tas steviger vasthoudt bij het passeren van een Marokkaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:13 schreef deadprez het volgende:
Kereltje zit godverdomme al bijna 17 jaar in de tweede kamer.Nog nooit iets voor elkaar gekregen.
hehehquote:Op woensdag 19 november 2014 14:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft het voor elkaar gekregen dat de mens de tas steviger vasthoudt bij het passeren van een Marokkaan.
die was cdaquote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Dries van Agt? Geen idee de partij, VVD?
Hij was pro-Palestina.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Goeie jongen wel dusquote:
Nee, je zit wel in de buurt. Qua partij alleen totaal nietquote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
Drees dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:20 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee, je zit wel in de buurt. Qua partij alleen totaal niet
Lubbers CDA?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:20 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee, je zit wel in de buurt. Qua partij alleen totaal niet
Ah, Fokkie heeft hem.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:22 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Drees staat 3e. En ik bedoelde dat VVD niet in de buurt kwam
leukquote:Op woensdag 19 november 2014 14:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
De Jong samen met de voormalige premiers Kok, Van Agt, Lubbers, Balkenende en premier Rutte.
Mooi dat ze allen een andere kleur das hebben gekozen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
De Jong samen met de voormalige premiers Kok, Van Agt, Lubbers, Balkenende en premier Rutte.
Moet Wim geen paarse omquote:Op woensdag 19 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi dat ze allen een andere kleur das hebben gekozen.
piet de jong is gewoon al 100, kun je dat bevatten deadprez?quote:
Wees blij dat Diederik geen premier is geworden.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:26 schreef raptorix het volgende:
Wees blij dat Hans Spekman geen premier is geworden.
lul niet, jij bent 11 ofzoquote:Op woensdag 19 november 2014 14:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
piet de jong is gewoon al 100, kun je dat bevatten deadprez?
In mijn jeugdjaren was het nog een frisse man van rond de 50.
Hou oud ben jij dan wel nietquote:Op woensdag 19 november 2014 14:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
piet de jong is gewoon al 100, kun je dat bevatten deadprez?
In mijn jeugdjaren was het nog een frisse man van rond de 50.
was dat een griek en een schot?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie dat we een premier hebben gehad die Æneas baron Mackay heette.
Bazennaam. Zou daar op stemmen.
55.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:28 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Hou oud ben jij dan wel niet![]()
![]()
![]()
Wanneer is dat geweest dan? 19e eeuw ofzoquote:Op woensdag 19 november 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie dat we een premier hebben gehad die Æneas baron Mackay heette.
Bazennaam. Zou daar op stemmen.
Schotse afkomst. Zie niks over Grieks staan.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
was dat een griek en een schot?
1888 tot 1890quote:Op woensdag 19 november 2014 14:29 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Wanneer is dat geweest dan? 19e eeuw ofzo
Krijg ik nu een punt?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schotse afkomst. Zie niks over Grieks staan.
[..]
1888 tot 1890
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
De dag dat Wilders doodgeschoten werd kwam hij net van een radio-interview af.
Wie was de laatste persoon die hem interviewde?
Philemon Wesselingquote:Op woensdag 19 november 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Wilders leeft (zucht) nog.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Wilders, ja?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Jammer 1 seconde te laat.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:31 schreef raptorix het volgende:
LOL Die vraag had ik me hoofd om te stellen
hij heeft zijn straf gewoon uitgezetenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Die gast moeten ze naar Guantanamo sturen.
Oh.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
WheheFortuyn bedoel ik
Ruud de Wild was wel ooggetuige maar Filemon Wesselink () was de interviewer inderdaad
Je moet met de tijd meegaan he.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:31 schreef mega-worstje het volgende:
Knap dat al die oude mensen hier weten hoe het internet werkt. Meestal vinden die dat toch heel lastig...
Ja een belachelijk lage straf.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft zijn straf gewoon uitgezeten
onzinquote:Op woensdag 19 november 2014 14:33 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ja een belachelijk lage straf.
Sorryquote:
Iemand in Goodfellas, nou toedeloequote:Op woensdag 19 november 2014 14:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
"I live by two words: 'f**k you, pay me'"
Wie zei dit?
oh dan zal het lil wayne wel zijnquote:Op woensdag 19 november 2014 14:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het komt uit een rap.
En het zijn trouwens 4 woorden voor de mensen die het niet vanzelf doorhadden.
Dat is het domme.
Nee. Het is opzich nog wel een aardige rapper, geen lil wayne dus.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan zal het lil wayne wel zijn
Wel nieuwere shit?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee. Het is opzich nog wel een aardige rapper, geen lil wayne dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |