Had haar gezien bij een tv-programma. Wow! Bn blij dat ik nog een kaartje voor Paradiso kon kopen, hehe.
Heerlijk voor op een regenachtige zondagmiddag.
En meteen et origineel besteld op play.com voor 9 pond (14 euro) inclusief verzendkosten..
Helemaal te gek zeg, alleen die kwastjes op de snare al.. Kriebels in m'n onderbuik.. Ogen dicht en ik zit in een ouderwetse, warme, rokerige jazzclub met een glas whiskey (en ik lust niet eens whiskey)..
Ik hou sowieso wel van dat soort muziek. Lekker relaxed. Otis Redding blijf ik ook nog steeds onwijs goed vinden.
quote:Oeh!
Op vrijdag 20 december 2002 03:12 schreef Merina het volgende:
Ik hou sowieso wel van dat soort muziek. Lekker relaxed. Otis Redding blijf ik ook nog steeds onwijs goed vinden.
Marvin Gaye ook toevallig?
Bigband muziek?
Turn Me On is nummer 7, ik ben pas bij nummer 3 en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om te skippen.. Strakjes pas..
quote:Alle soul muziek!!!
Op vrijdag 20 december 2002 03:13 schreef TripleM het volgende:[..]
Oeh!
Marvin Gaye ook toevallig?
Bigband muziek?
Turn Me On is nummer 7, ik ben pas bij nummer 3 en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om te skippen.. Strakjes pas..
Geen house in mijn huis...
quote:Soul en house gaat prima samen hoor..
Op vrijdag 20 december 2002 03:14 schreef Merina het volgende:
Alle soul muziek!!!Geen house in mijn huis...
Gitaarmuziek kan ook heel mooi zijn (Tommy Emmanuel & Chet Atkins - Waltzing Matilda bv, sowieso Tommy Emmanuel)
quote:Sorry, 1 van de redenen dat ik niet meer uitga is door die klereherrie. (sorry ppl)
Op vrijdag 20 december 2002 03:16 schreef TripleM het volgende:[..]
Soul en house gaat prima samen hoor..
Gitaarmuziek kan ook heel mooi zijn (Tommy Emmanuel & Chet Atkins - Waltzing Matilda bv, sowieso Tommy Emmanuel)
Ik mis de tijden van: I'm stepping out tonight, Robin S. Oftewel 1992 t/m 95, maarja dit is off-topic.
Het ging over Norah Jones. Ik zet die c.d altijd op wanneer ik s'avonds laat in mijn auto zit. (lange rit) Heerlijk gewoon!!
quote:Ik ben inmiddels bij nummer 7..
Op vrijdag 20 december 2002 03:23 schreef Merina het volgende:
Het ging over Norah Jones. Ik zet die c.d altijd op wanneer ik s'avonds laat in mijn auto zit. (lange rit) Heerlijk gewoon!!
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 03:14 schreef Merina het volgende:[..]
Alle soul muziek!!!
Geen house in mijn huis...
V.
quote:Tja, niet iedereen heeft smaak he
Op vrijdag 20 december 2002 09:48 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het maar dodelijk saaie kraak-noch-smaak leefkuilmuziek, om eerlijk te zijn.V.
quote:Luister dan ook effe naar het nr: Turn me on.
Op vrijdag 20 december 2002 09:00 schreef Hawk het volgende:[..]
Ken alleen Don't know why.
Heel mooi nummer.
quote:Norah niet idd.
Op vrijdag 20 december 2002 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tja, niet iedereen heeft smaak he
quote:gelukkig jij wel
Op vrijdag 20 december 2002 15:22 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Norah niet idd.
|
Forum Opties | |
---|---|