SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderIch hock in meinem Bonker
Ja heel bekend probleem. Verdomde lastig is het.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef Blaadjes het volgende:
Niet te doen nieuw deel openen op mobiel. Dan is de OP weg.
Is dat een bekend probleem L?
Heel lastig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja heel bekend probleem. Verdomde lastig is het.
En wat je zei in het vorige topic idd wat een gezeik van die vrouw. Reuze irritant.
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heel lastig.
Zeg lieve L kun je misschien wat aan de topic titel doen.![]()
Zie het nu pas
TT verandering kost 1 bierquote:
Ook lekker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Volgens mij heb ik hier nog wel een Karakter staan.
Drink je uit de fles of wil je een glas erbij want dan moet ik even afwassen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:56 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat de TT nog een paar keer veranderen en vliegt vervolgens naar Nederland
De fles is van glasquote:Op woensdag 19 november 2014 00:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Drink je uit de fles of wil je een glas erbij want dan moet ik even afwassen.
3 flesjes grolsch Kanon, en je kan me compleet afschrijven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Volgens mij heb ik hier nog wel een Karakter staan.
Ja gek hequote:Op woensdag 19 november 2014 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
3 flesjes grolsch Kanon, en je kan me compleet afschrijven.
Moge peeps
Ben niet zo van het donkere bier, mits het Guinness is..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |