Ja, Dries, dat weten wequote:Op dinsdag 18 november 2014 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zou mezelf niet direct zo willen noemen, maar een fenomeen ben ik ondertussen toch wel een beetje al zeg ik het zelf.
BN'ers staat in de OP.quote:
Nah.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:30 schreef Scuidward het volgende:
Beweer je nu dat jeweetwelwie geen BN'er is?
Voordat ze bekend werden wel, maar nadat ze Nationaal bekend zijn geworden zijn ze uiteraard gestopt met FOK!ken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:25 schreef Mazu het volgende:
Wat ik me afvroeg ineens hè. Zouden er BN'ers tussen de Fokkers zitten?
Ik kan me voorstellen dat BN'ers juist de anonimiteit opzoeken. Hetzij hier of elders..quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:30 schreef Salvad0R het volgende:
kleine kans want dat volk wil juist roem en aandacht, dat gaat niet via anonieme useraccounts.
je kan ook BNer worden door internet en dat hele SOA infested Hilversum gewoon overslaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef Mazu het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat BN'ers juist de anonimiteit opzoeken. Hetzij hier of elders..
BN'ers als Bekende Negers?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:29 schreef Pauper_Bob het volgende:
Quincy Gario, met meerdere accounts en met name in de zwarte pieten discussies
Zal wel "zat" zijn. Net als Nico Dijkshoorn en Tinkebell.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef HPLC het volgende:
Zit of zat. Moet wel in zoekmachine hier op FOK! te vinden zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |