Waarom reageer je dan niet: Ik vond het ook gezellig, volgende keer wil ik je zoenen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:18 schreef brandnewkey het volgende:
Ik was ook zenuwachtig en voelde me zelfs een beetje afgewezen en vervolgens krijg ik appjes dat hij het een leuke avond vond. Vind ik nogal gek.
Dit zou ik ook wel willen weten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:20 schreef ichangedmymind het volgende:
Waarom nam jij geen initiatief?
Blijkbaar niet goed genoeg. Als je echt wil zoenen, dan houd je je mond op de zijne zodat ie geen kant op kan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:23 schreef brandnewkey het volgende:
Ik ga toch niet zeggen dat ik de volgende keer wil kussen, ben geen 16 meer... en hij ook niet. En het initiatief was al van mijn kant.
En een handdruk na.quote:
Tja dan doe je het niet. Ik zit er niet mee, maar als jij te bang bent om jezelf bloot te geven en hij ook dan is het snel voorbij. Tenzij een ober lekker toevallig jullie op elkaar duwt omdat hij het niet meer kan aan zien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:23 schreef brandnewkey het volgende:
Ik ga toch niet zeggen dat ik de volgende keer wil kussen, ben geen 16 meer... en hij ook niet. En het initiatief was al van mijn kant.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja dan doe je het niet. Ik zit er niet mee, maar als jij te bang bent om jezelf bloot te geven en hij ook dan is het snel voorbij. Tenzij een ober lekker toevallig jullie op elkaar duwt omdat hij het niet meer kan aan zien.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja dan doe je het niet. Ik zit er niet mee, maar als jij te bang bent om jezelf bloot te geven en hij ook dan is het snel voorbij. Tenzij een ober lekker toevallig jullie op elkaar duwt omdat hij het niet meer kan aan zien.
Er staat toch dat we 4x gekust hebben. Dat was niet zijn initiatief. Probleem is dat we niet verder kwamen dan dat en het daardoor nogal raar werd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:44 schreef ichangedmymind het volgende:
[..]inderdaad. Waarom 'moeten' mannen de eerste stap nemen? Jij baalt want niet gezoend. Neem zelf die stap dan. Argh. Hij is waarschijnlijk net zo onzeker.
Ohh misschien is hij dan gewoon geen slet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:51 schreef brandnewkey het volgende:
[..]
Er staat toch dat we 4x gekust hebben. Dat was niet zijn initiatief. Probleem is dat we niet verder kwamen dan dat en het daardoor nogal raar werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef Semisane het volgende:
Praat eens met elkaar?
R&P / Durf niet te zoenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |