SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Meisjes van 16-20 die in de trein liedjes mee zitten te zingen met hun telefoon'All the right junk in the right places'
![]()
![]()
Zijn dat Friesche gezegden? Ik heb zojuist nog een Rotterdams gezegde geleerd van mijn collega's. "Jan, pak de leuning"..ofzoietsquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een auto is geen bus.
Een knoop is geen lus.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee het rijmt gewoon? Tevens is het in het Nederlands...quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn dat Friesche gezegden? Ik heb zojuist nog een Rotterdams gezegde geleerd van mijn collega's. "Jan, pak de leuning"..ofzoiets![]()
Nee, het zijn gewoon rijmpjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn dat Friesche gezegden? Ik heb zojuist nog een Rotterdams gezegde geleerd van mijn collega's. "Jan, pak de leuning"..ofzoiets![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee het rijmt gewoon? Tevens is het in het Nederlands...Aw schattigquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon rijmpjes.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ze nou goede nummers meezingen..quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:26 schreef Zhano het volgende:
Meisjes van 16-20 die in de trein liedjes mee zitten te zingen met hun telefoon'All the right junk in the right places'
![]()
I wish that I could be like the cool Kiid?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ze nou goede nummers meezingen..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die ken ik nog niet eens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
I wish that I could be like the cool Kiid?![]()
Die staat gewoon in de top 40 hoor. Speciaal gezongen voor een bepaalde user hier.quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb de top 40 al een aantal weken niet meer gevolgd, dus dan ken ik heel veel nummers nog niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die staat gewoon in de top 40 hoor. Speciaal gezongen voor een bepaalde user hier.![]()
Oke.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de top 40 al een aantal weken niet meer gevolgd, dus dan ken ik heel veel nummers nog niet.
Nou, blijkbaar hebben jij en ik dus helemaal geen raakvlakken. Ik ga niet naar de C1000, en jij luistert nooit naar 538. Ik heb niks met giant throwins, jij hebt kritiek op mijn chemstyles. Het heeft zo moeten zijn. Jij en ik zijn blijkbaar uitgepraat.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en hij staat nooit zo vroeg op als jij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke.
Nou, blijkbaar hebben jij en ik dus helemaal geen raakvlakken. Ik ga niet naar de C1000, en jij luistert nooit naar 538. Ik heb niks met giant throwins, jij hebt kritiek op mijn chemstyles. Het heeft zo moeten zijn. Jij en ik zijn blijkbaar uitgepraat.![]()
Ook dat nog...quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hij staat nooit zo vroeg op als jij.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil ook wel terug naar Istanbul. is wel een toffe stad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Alle Belgen en Friezen terug naar Istanbul.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik sta soms om 7 uur op, dan is bijna niemand hier aan het posten. En ik luister alleen 538 als de top 40 er op is maar de afgelopen weken was ik altijd laat thuis. Daarna heb ik ook niet meer de moeite genomen om de nummers die erin staan te luisteren.![]()
Ken iemand die er de afgelopen twee jaar heeft gewoond, eerst super enthousiast was en terugkeerde met een diepe haat voor die stadquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wil ook wel terug naar Istanbul. is wel een toffe stad.![]()
![]()
ik ben dan wakker. En POTS. En Reemi. En die stoomtrein.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta soms om 7 uur op, dan is bijna niemand hier aan het posten. En ik luister alleen 538 als de top 40 er op is maar de afgelopen weken was ik altijd laat thuis. Daarna heb ik ook niet meer de moeite genomen om de nummers die erin staan te luisteren.![]()
Ik zou er dan ook weer niet willen wonen, maar voor paar dagen vakantie is het wel tof.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ken iemand die er de afgelopen twee jaar heeft gewoond, eerst super enthousiast was en terugkeerde met een diepe haat voor die stadDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oke...er dus nog hoop voor jou en mij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta soms om 7 uur op, dan is bijna niemand hier aan het posten. En ik luister alleen 538 als de top 40 er op is maar de afgelopen weken was ik altijd laat thuis. Daarna heb ik ook niet meer de moeite genomen om de nummers die erin staan te luisteren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beter koopt iemand mijn Alcatraz even, goedkoopste op de markt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ken iemand die er de afgelopen twee jaar heeft gewoond, eerst super enthousiast was en terugkeerde met een diepe haat voor die stad
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vraag me echt af hoe rijk die mensen met standaard namen zijn.. welke silver ik ook opzoek, bijna elke silver is in het bezit van iemand met zo'n standaard naam.![]()
Ruben VS Geraldine van gisterenGewoon de laatste opdracht eruit geknipt omdat het met een monstertruck was, vanwege haaksbergen
Alsof we nu ook geen programma's over vliegtuigen meer willen zien door MH17
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godverdomme kk ea![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee seasonsmatches gespeeld, 2x gewonnen en dan eindeloos lang moeten wachten aan het einde van de wedstrijd voordat ik verder kan: 0 coins en de gewonnen wedstrijden tellen niet mee als winst.
Wat een hoeren zijn het toch ook daar, te vertyft om iets te fixen daar.![]()
De betutteling regeertquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruben VS Geraldine van gisterenGewoon de laatste opdracht eruit geknipt omdat het met een monstertruck was, vanwege haaksbergen
Alsof we nu ook geen programma's over vliegtuigen meer willen zien door MH17![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boh Frank Masmeijer krijgt 600.000 jaar cel
Belgie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Volgens hem probeert iedereen je te naaien, zijn collega's/werkgever/de overheid etc etc en nog heel veel blabla, lette niet zo goed opquote:
Hij (geen Turkse achtergrond overigens) ging er heen omdat zijn vrouw daar werkte, maar die haalt hij nu naar Nederland.![]()
Tja, geloof best dat het een cultuurtje is waarbij ze van je profiteren als je even niet oplet...maar volgens mij ligt dat niet direct aan de stad, maar meer aan het landquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens hem probeert iedereen je te naaien, zijn collega's/werkgever/de overheid etc etc en nog heel veel blabla, lette niet zo goed op
Hij (geen Turkse achtergrond overigens) ging er heen omdat zijn vrouw daar werkte, maar die haalt hij nu naar Nederland.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok, we zouden misschien patat krijgen op het werk vanwege een verjaardag maar dat hebben we niet gehad. Nu wil ik naar de Mac. Goed idee of niet?![]()
Slecht idee. Smerig eten voor te veel geld.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, we zouden misschien patat krijgen op het werk vanwege een verjaardag maar dat hebben we niet gehad. Nu wil ik naar de Mac. Goed idee of niet?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. Eet een appel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, we zouden misschien patat krijgen op het werk vanwege een verjaardag maar dat hebben we niet gehad. Nu wil ik naar de Mac. Goed idee of niet?![]()
Neequote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Verdient best goed een drugs lord zijn: http://www.hellou.co.uk/2(...)ug-lords-home-26614/Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nah, subway>Macquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet je wat lekker is. Zelf milkshake maken met behulp van een blender
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
alsof jij naar onze adviezen luistert...quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zonder de hulp van een blender kan het ook best lekker zijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef over_hedge het volgende:
Weet je wat lekker is. Zelf milkshake maken met behulp van een blender![]()
![]()
Zal best. Alleen kost het veel meer moeitequote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Freire het volgende:
[..]
Zonder de hulp van een blender kan het ook best lekker zijn [ afbeelding ]
Ik gooi nu aardbeien, bananen, melk, ijs, en klein beetje honing in mijn blender en wacht 30 seconden en ben klaar.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zaterdag na het stappen nog even een 15cm chicken teriyaki op honey oat brood naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van jij eet alleen maar kolen![]()
![]()
8 euro laterquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal best. Alleen kost het veel meer moeite
Ik gooi nu aardbeien, bananen, melk, ijs, en klein beetje honing in mijn blender en wacht 30 seconden en ben klaar.![]()
![]()
Klopt, dus ik ga er toch naartoe.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
alsof jij naar onze adviezen luistert...![]()
Als je heel de bak ijs, alle aardbeien en alle bananen in 1x zou doen wel ja.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
lul nu heb ik nog meer hongerquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:56 schreef Freire het volgende:
[..]
Zaterdag na het stappen nog even een 15cm chicken teriyaki op honey oat brood naar binnen gewerkt![]()
![]()
Ja ach waarom ook niettwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 16:00:08TODAY - New #FIFA15 video. Become a set-piece MASTER. Subscribe to watch: http://t.co/RRsUn9zmt8 http://t.co/428Bkb2o7d reageer retweet
Elke dag![]()
Wow. Set-piece MASTER gewoon. Want scoren uit vrije trappen is zooo moeilijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja ach waarom ook niettwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 16:00:08TODAY - New #FIFA15 video. Become a set-piece MASTER. Subscribe to watch: http://t.co/RRsUn9zmt8 http://t.co/428Bkb2o7d reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Robben en reus in je team hebben is 9 van de 10x scoren uit een vrije trapquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Set-piece MASTER gewoon. Want scoren uit vrije trappen is zooo moeilijk(mits het niet te ver is om in 1x te proberen)
Godverdomme er moet toch ergens wel een instumentale versie van T was aan de costa del sol te vinden zijn
Elke dag![]()
Ik zeg Alberto Costa. Kat in het bakkie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Robben en reus in je team hebben is 9 van de 10x scoren uit een vrije trap(mits het niet te ver is om in 1x te proberen)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo in godsnaam?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme er moet toch ergens wel een instumentale versie van T was aan de costa del sol te vinden zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
simpel keyboard deuntje en dan tingeling met een triangel..dat moet je bandje wel lukken toch?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme er moet toch ergens wel een instumentale versie van T was aan de costa del sol te vinden zijnAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Is een liedje op gemaakt voor mijn oma's 80ste verjaardag. Alleen hebben die slimmeriken niet eerst gecheckt of er een instrumentale versie van wasquote:Mag ik het gaan uitzoeken
Elke dag![]()
Ik heb geen keyboard geen triangel en geen bandje wat nuquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
simpel keyboard deuntje en dan tingeling met een triangel..dat moet je bandje wel lukken toch?
Elke dag![]()
Zhano is handig met de triangelquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is een liedje op gemaakt voor mijn oma's 80ste verjaardag. Alleen hebben die slimmeriken niet eerst gecheckt of er een instrumentale versie van wasMag ik het gaan uitzoeken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ken er nog wel eentje. Zoeken altijd mensen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen keyboard geen triangel en geen bandje wat nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Een triangel kopen voor je familieledenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen keyboard geen triangel en geen bandje wat nu![]()
![]()
Het is in deze fifa helaas nooit te ver om het in 1x te proberenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Robben en reus in je team hebben is 9 van de 10x scoren uit een vrije trap(mits het niet te ver is om in 1x te proberen)
Laatst met clubs nog een tegengoal uit een FK van eigen helft
![]()
![]()
Bakkes. Ik zal m eens rectaal bij je inbrengen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zhano is handig met de triangel![]()
Heb jij ze al binnen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bakkes. Ik zal m eens rectaal bij je inbrengen.
Staat goed trouwens![]()
![]()
Lelijke lurker ben je ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bakkes. Ik zal m eens rectaal bij je inbrengen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik stond in de rij bij de jumboquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lelijke lurker ben je ook
Gr gr
@ajacied: heb je echt zo'n trui?![]()
![]()
De rendier-versiequote:Op dinsdag 18 november 2014 16:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik stond in de rij bij de jumbo
Gr gr
@ajacied: heb je echt zo'n trui?![]()
Via PayPal. In vijf dagen binnenquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe kon je betalen? Ik neem m denk ik ook![]()
Bijna bijna raak oftewel helemaal helemaal misDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver. Must have.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat niet meer in de store Zhano![]()
Fuck. Dan maar voor 800¤ via eBay.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat niet meer in de store Zhano![]()
![]()
moet opeens zaterdag werken
om 9 uur in de ochtend.
Pics van Smieuw in die truiquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat niet meer in de store Zhano
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kutkleuren voor kerst man... Maar nu hoef ik de whu versie ook niet meer. Dacht dat het echt custom was.quote:![]()
Als Tjelsie het ook heeft moet het wel commerciële shit zijn ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kutkleuren voor kerst man... Maar nu hoef ik de whu versie ook niet meer. Dacht dat het echt custom was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Robben is inderdaad erg goed. Scoorde gister nog een mooie van vrij ver en dan onderkant latquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme er moet toch ergens wel een instumentale versie van T was aan de costa del sol te vinden zijnToeval of niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg Alberto Costa. Kat in het bakkie.![]()
![]()
quote:
laughing like a farmer with tooth painAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee tuurlijk niet. Ik zag het Spaanse woord voor kust, en toen dacht ik direct aan het vrije trappenkanon in mijn Russische team.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je er elke wedstrijd last van hebt jouw internetquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:57 schreef dolf1010 het volgende:
Waardoor komt die tyfus irritante lag/stotter elke 4 seconde in ultimate team?
niet te spelen zo..![]()
![]()
Ja we hebben toch NBA gedaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je hebt me al op PSN?
Heb maar een redelijk FUT team.![]()
Ik heb ook maar een team van ongeveer 50k![]()
![]()
Ja dikke OP trapz team.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja we hebben toch NBA gedaan![]()
Ik heb ook maar een team van ongeveer 50kRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gg, rare wedstrijd haha :pquote:
Probeer al je spelers op 9chem te krijgen, speelt echt een stuk fijner![]()
![]()
Ja ben er mee bezig alleen had nu al even niet meer gespeeld. Was me dus ook niet opgevallen dat de meeste spelers moe waren. Gefeliciteerd met de overwinning!quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:52 schreef Freire het volgende:
[..]
gg, rare wedstrijd haha :p
Probeer al je spelers op 9chem te krijgen, speelt echt een stuk fijner![]()
Volgens mij niemand, toen we er hier achter kwamen was de PS4 variant (meeste hier spelen op PS4) al volquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:56 schreef Brammess het volgende:
Wie doet hier mee aan dat voetbalprimeur NK FIFA?![]()
![]()
Balen, ik zal wel aan jullie denken als ik in Barça zitquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Volgens mij niemand, toen we er hier achter kwamen was de PS4 variant (meeste hier spelen op PS4) al vol![]()
![]()
thx. succesquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Balen, ik zal wel aan jullie denken als ik in Barça zit'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gelukkig daar maak je mij blij mee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Balen, ik zal wel aan jullie denken als ik in Barça zitRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik denk wel aan jou als ik in je moeder zitquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Balen, ik zal wel aan jullie denken als ik in Barça zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat de vliegende neuk, weer Happy HourKut EA
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de vliegende neuk, weer Happy HourKut EA
![]()
![]()
Ja nou weten we wel dat je geen Fut meer speelt, sommige hier nog wel toevalligquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het sloeg op die 'vliegende neuk' van je, bokkenlulquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja nou weten we wel dat je geen Fut meer speelt, sommige hier nog wel toevallig
En zo vaak heb ik dat nog niet gezegd toch?![]()
![]()
TT is een beetje ongesteld geworden sinds zijn tripje naar de Canarische Eilanden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het sloeg op die 'vliegende neuk' van je, bokkenlul
En zo vaak heb ik dat nog niet gezegd toch?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou m nog steeds doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TT is een beetje ongesteld geworden sinds zijn tripje naar de Canarische Eilanden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het sloeg op die 'vliegende neuk' van je, bokkenlul
En zo vaak heb ik dat nog niet gezegd toch?Ditquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
TT is een beetje ongesteld geworden sinds zijn tripje naar de Canarische Eilanden.
Elke dag![]()
Maar sorry voor de boze reactie zhano. Dit was gewoon de druppel in deze drukke dagen
Elke dag![]()
Mexico wint met 3-2 van Nederland: Belarus wint met 3-2 van Mexico
Nederland verliest met 6-4 van Wit Rusland
Elke dag![]()
Had ik niet verwachtquote:Bewaren. Of zal die niet zo veel stijgen rond St. Patrick's?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bazen LB en ik moet een non-rare in mijn team hebben.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Teams met 1 non-rare speler spelen beter.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geloof je toch niet serieusquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Teams met 1 non-rare speler spelen beter.![]()
![]()
quote:nee maar wist nog dat Trapz dat vorige keer als antwoord gaf
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vieze rukkerquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
vieze rukkerquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
why sjonquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Leugens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was gisteravond zo boos dat ik niet heb gefapt.![]()
Leugens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was gisteravond zo boos dat ik niet heb gefapt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
niemand gaat je geloven ouwe tieten lurker.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan maar niet maar ik meen het.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niemand gaat je geloven ouwe tieten lurker.![]()
Hou dat soort shit voor jequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan maar niet maar ik meen het.![]()
![]()
Dan lees je er maar overheen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan lees je er maar overheen.morgen lekker IF welbz hypen zul je bedoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn toekomstige buren hebben dezelfde achternaam als ik![]()
En aangezien ik mijn vader/naamgever niet ken... damn, hoop niet dat het hem is of familie![]()
![]()
als je achternaam janssen of janssens oid is zou ik me niet zo heel druk maken, als het een niet veel voorkomende naam in de buurt isquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
Mijn toekomstige buren hebben dezelfde achternaam als ik![]()
En aangezien ik mijn vader/naamgever niet ken... damn, hoop niet dat het hem is of familie
#FreeTrapz![]()
Een Turkse naam.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je achternaam janssen of janssens oid is zou ik me niet zo heel druk maken, als het een niet veel voorkomende naam in de buurt is
Ozz kent iemand uit Arnhem die zo heet zei hij ooit eens volgens mij (en mijn moeder woonde wel in Arnhem in die tijd..)![]()
![]()
Ik had je laatst in een pack gr grquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een Turkse naam.
Ozz kent iemand uit Arnhem die zo heet zei hij ooit eens volgens mij (en mijn moeder woonde wel in Arnhem in die tijd..)![]()
Hoe dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een Turkse naam.
Ozz kent iemand uit Arnhem die zo heet zei hij ooit eens volgens mij (en mijn moeder woonde wel in Arnhem in die tijd..)i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen Choo gevonden...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef Freire het volgende:
Je bent een baas als je achternaam in FUT zit![]()
![]()
Mijn voornaam en achternaam zitten in het spelquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef Freire het volgende:
Je bent een baas als je achternaam in FUT zit![]()
![]()
yesquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef Freire het volgende:
Je bent een baas als je achternaam in FUT zitTimmy
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn voornaam en achternaam zitten in het spel
Gevonden![]()
![]()
quote:Mijne ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef DutchSL het volgende:
Mijn voornaam zit zowel als voornaam als achternaam in het spel, o.a. bij grote clubs in Engeland.(als crystal palace een grote club is
)
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gevonden![]()
![]()
John?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef DutchSL het volgende:
Mijn voornaam zit zowel als voornaam als achternaam in het spel, o.a. bij grote clubs in Engeland.![]()
Mag het hopen ja, zaterdag. Zul je zien dat Siggy gewoon weer startquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
AM9 weer gescoordFrank kan nu echt niet meer om hem heen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Weet je wel waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mag het hopen ja, zaterdag. Zul je zien dat Siggy gewoon weer startSigthorsson is fitter dan ooit
![]()
twitter:sander_dvries twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 23:20:50Feyenoord legt bommetje onder de eredivisie. Rotterdammers dienen voorstel bij KNVB in om alleen wedstrijden op echt gras te spelen. #AD reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gevonden![]()
![]()
Bazenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:45 schreef Zhano het volgende:
twitter:sander_dvries twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 23:20:50Feyenoord legt bommetje onder de eredivisie. Rotterdammers dienen voorstel bij KNVB in om alleen wedstrijden op echt gras te spelen. #AD reageer retweet
![]()
![]()
![]()
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 16:23:54Prijzen Luik-uit:Buscombi vanaf De Kuip: ¤64,50Buscombi vanaf Limburg Noord: ¤58,50#staFEY reageer retweet
___________________________________________________________________________________!
![]()
quote:quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:57 schreef Freire het volgende:
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 16:23:54Prijzen Luik-uit:Buscombi vanaf De Kuip: ¤64,50Buscombi vanaf Limburg Noord: ¤58,50#staFEY reageer retweet
___________________________________________________________________________________!
![]()
Echt bizar.. vanaf Weert is het iets minder dan een uur met de bus, en daar betaal je dan bijna ¤60,- voorquote:![]()
Kaartje voor PSV - Feyenoord was ook al ¤44,-
Duur weekje![]()
![]()
![]()
Net weer 3 heerlijke potjes gespeeld. Dan is het echt een leuk spel als je niet al die bullshit (tegen) hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb wat potjes op xbox 360 gespeeld vandaag. Wat een buggy teringbende zeg![]()
3x bleef het spel hangen bij een vrije trap of pingel dat de spelers maar naar elkaar bleven staan staren en niks meer deden en om beurten gingen spelers bij ons ineens als een gek hoge ipv lage passes geven en als een malle tackelen terwijl er geen enkele knop werd ingedrukt. Zijn blijkbaar veel meer mensen die hetzelfde hebben..las het hier laatst ook al ergens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moggel
De rijdende rechter van gisteren
Elke dag![]()
Ik heb het deze keer niet gezien, maar heb het idee dat ze voor dat programma steeds sneuere mensen uitzoekenquote:Op woensdag 19 november 2014 07:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moggel
De rijdende rechter van gisteren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja het gaat qua zaak helemaal nergens meer over, gewoon meteen duidelijk wie ging winnenquote:Op woensdag 19 november 2014 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het deze keer niet gezien, maar heb het idee dat ze voor dat programma steeds sneuere mensen uitzoekenMaar ze hadden weer een Turk gevonden hoor
Elke dag![]()
En had die gelijk?quote:Op woensdag 19 november 2014 07:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja het gaat qua zaak helemaal nergens meer over, gewoon meteen duidelijk wie ging winnenMaar ze hadden weer een Turk gevonden hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neequote:En nu gaat ie naar een 'echte advocaat en rechter'
Elke dag![]()
Godver, ik had het kunnen weten. Ozz heeft ook nooit gelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 07:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NeeEn nu gaat ie naar een 'echte advocaat en rechter'
En je weet gewoon dat die gasten te trots zijn om daar verlies te incasseren; dat zien ze direct als gezichtsverlies
Klinkt als het terugkijken waard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha ja je lacht je kapotquote:Op woensdag 19 november 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, ik had het kunnen weten. Ozz heeft ook nooit gelijk
En je weet gewoon dat die gasten te trots zijn om daar verlies te incasseren; dat zien ze direct als gezichtsverlies
Klinkt als het terugkijken waardmaar wel een beetje triest voor dat vrouwtje
Elke dag![]()
Zijn vrouw, of zijn buurvrouw?quote:Op woensdag 19 november 2014 07:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ja je lacht je kapotmaar wel een beetje triest voor dat vrouwtje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Buufjequote:Op woensdag 19 november 2014 07:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn vrouw, of zijn buurvrouw?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, die zit opgescheept met een koppige buurman, en moet natuurlijk weer mee naar de echte rechter nu.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vanmiddag IF welbzquote:leuke dag he
laterrzzzz
#FreeTrapz![]()
Die staat bij mij eigenlijk ook wel op het lijstje ja. Ben je er alweer vandoor? Kozijnen zetten in het donker is toch niet handig?quote:Op woensdag 19 november 2014 07:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vanmiddag IF welbzleuke dag he
laterrzzzz
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als er iets is wat je deze fifa niet moet doen, is het investeren in een speler die bij veel mensen op het lijstje staat. Dat blijkt vooralsnog welquote:Op woensdag 19 november 2014 07:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die staat bij mij eigenlijk ook wel op het lijstje ja. Ben je er alweer vandoor? Kozijnen zetten in het donker is toch niet handig?
Elke dag![]()
Bouwlampen ftw!quote:Op woensdag 19 november 2014 07:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die staat bij mij eigenlijk ook wel op het lijstje ja. Ben je er alweer vandoor? Kozijnen zetten in het donker is toch niet handig?
Tevens een goede morgen gewenst aan een ieder die dit leest![]()
![]()
Hij stond niet op mijn investeringslijstje. Wel op het lijstje van spelers die ik eens geprobeerd wil hebben. Als ik een tegenstander tegenkom die met hem speelt, vind ik hem vaak lastig te verdedigen (ook al heeft hij "maar" 3/3).quote:Op woensdag 19 november 2014 07:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als er iets is wat je deze fifa niet moet doen, is het investeren in een speler die bij veel mensen op het lijstje staat. Dat blijkt vooralsnog welGerbenquote:Op woensdag 19 november 2014 07:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bouwlampen ftw!
Tevens een goede morgen gewenst aan een ieder die dit leest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik voel me niet aangesproken, maar leuk voor je.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hallo sukkels
Mijn upgrades spelen goedNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik richtte mij ook niet tot jou want wij zijn brosfolife #ntb.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, maar leuk voor je.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah, snap. Nou ik vind Gerben ook een sukkel.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik richtte mij ook niet tot jou want wij zijn brosfolife #ntb.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gerben is ook brobro4life #nbt,quote:Op woensdag 19 november 2014 08:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, snap. Nou ik vind Gerben ook een sukkel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is het nou #ntb of #nbt?quote:Op woensdag 19 november 2014 08:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gerben is ook brobro4life #nbt,
En staat dat voor Noord-Brabant?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet Beter als Timmy is datquote:Op woensdag 19 november 2014 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het nou #ntb of #nbt?
En staat dat voor Noord-Brabant?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan zou het logischer zijn als het Niet Beter dan Timmy is...quote:Op woensdag 19 november 2014 08:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet Beter als Timmy is datNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is en blijft Trapz hequote:Op woensdag 19 november 2014 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zou het logischer zijn als het Niet Beter dan Timmy is...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Moedermelkmassages worden sowieso helemaal hip in 2015
Elke dag![]()
Neen.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet Beter als Timmy is datBakkes vieze poepvlek.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En jij hebt aandelen?quote:Op woensdag 19 november 2014 08:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moedermelkmassages worden sowieso helemaal hip in 2015
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is #NTB ik maakte een kleine booboo.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het nou #ntb of #nbt?
En staat dat voor Noord-Brabant?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij verkoopt de flesjes die hij elke dag van zijn moeder krijgt opgestuurd.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 08:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Bakkes vieze poepvlek.Wat een achterlijk gehaat zegquote:Op woensdag 19 november 2014 08:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij verkoopt de flesjes die hij elke dag van zijn moeder krijgt opgestuurd.
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik voel je broeder maar naar die opmerkingen moest ik wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Wat een achterlijk gehaat zeg
Als jij je excuses wil aanbieden dan beloof ik dat ik stop. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
oke sorrie sorrie sorriequote:Op woensdag 19 november 2014 08:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik voel je broeder maar naar die opmerkingen moest ik wel.
Als jij je excuses wil aanbieden dan beloof ik dat ik stop. gr gr
Waar slaan die random Zwarte pieten en Sinterklaas eigenlijk op? Kun je niet instellen welke je wil
Elke dag![]()
Nou dat is dus voor het aanstaande kinderfeest van 6 december. En neenquote:Op woensdag 19 november 2014 08:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
oke sorrie sorrie sorrie
Waar slaan die random Zwarte pieten en Sinterklaas eigenlijk op? Kun je niet instellen welke je wil
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja want ik wil geen slavendrijver zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
oke sorrie sorrie sorrie
Maar nu lijkt het soms net of ik wel of niet voor zwarte piet benquote:Op woensdag 19 november 2014 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou dat is dus voor het aanstaande kinderfeest van 6 december. En neen
Elke dag![]()
Opgestuurd?! Die kolft ie allemaal handmatig hoor!quote:Op woensdag 19 november 2014 08:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij verkoopt de flesjes die hij elke dag van zijn moeder krijgt opgestuurd.
[ afbeelding ]![]()
En nu dus weer wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar nu lijkt het soms net of ik wel of niet voor zwarte piet benNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh snap.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Opgestuurd?! Die kolft ie allemaal handmatig hoor!
Koud water voor de burn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
[ds2mode]Nou, Emenike loopt als CF dus helemaal geen spits te wezen. Die moet echt in positie. [/ds2mode]quote:Op woensdag 19 november 2014 08:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog mensen tips voor een kleine upgrade?
Mangala ipv Sakho?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is die gucci mama? Sakho is al een baas.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ds2mode]Nou, Emenike loopt als CF dus helemaal geen spits te wezen. Die moet echt in positie. [/ds2mode]
Mangala ipv Sakho?
Geen idee. In het echt niet zo, maar in FUT heeft hij best goejen stats. Ik zou als ik jou was ook van Cahill in een van beide teams af willen. Gedoe met wissels enzoquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet alleen Cahill, ook Toure en Walker zitten in beiden. Ik had wel een IF janmaat bij trapz verwachtquote:Op woensdag 19 november 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. In het echt niet zo, maar in FUT heeft hij best goejen stats. Ik zou als ik jou was ook van Cahill in een van beide teams af willen. Gedoe met wissels enzoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat middenveld in je eerste teamquote:Op woensdag 19 november 2014 08:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog mensen tips voor een kleine upgrade?gemiddeld 90 kracht ofzo?
![]()
![]()
Goeje. En in een team Toure vervangen door Wilshere. Baasje.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet alleen Cahill, ook Toure en Walker zitten in beiden. Ik had wel een IF janmaat bij trapz verwachtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik krijg ook vrij weinig doelpunten tegen..quote:Op woensdag 19 november 2014 08:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat middenveld in je eerste teamgemiddeld 90 kracht ofzo?
![]()
Ik ga Toure echt niet alleen in mijn tweede team zetten.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goeje. En in een team Toure vervangen door Wilshere. Baasje.
Haal die marathonloper eruit, Fer op CDM en Wilshere op het plekkie van Fer.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga Toure echt niet alleen in mijn tweede team zetten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
oper eruit, Fer op CDM en Wilshere op het plekkie van Fer.
Nou goed?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi tiempie. De keren dat ik tegen Luiz speelde was ik alleen niet zo onder de indruk (2x een cheap pingel gehad dankzij hem), maar benieuwd hoe jij hem vindt spelen.quote:
En ik vraag me af welke non-rare keeper erin komt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bouwlampen jonguhhhh, bende gij dom ofzo, kut!quote:Op woensdag 19 november 2014 07:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die staat bij mij eigenlijk ook wel op het lijstje ja. Ben je er alweer vandoor? Kozijnen zetten in het donker is toch niet handig?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sorrie Sjon wist nie da je boos werdquote:Op woensdag 19 november 2014 08:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bouwlampen jonguhhhh, bende gij dom ofzo, kut!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben niet boos, zo communiceren wij nou eenmaal.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorrie Sjon wist nie da je boos werdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is daar vast een gezellige boel.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ben niet boos, zo communiceren wij nou eenmaal.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SJON PAK EENS DIE BOORquote:Op woensdag 19 november 2014 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is daar vast een gezellige boel.
SJON GA EENS KOFFIE HALEN
SJON MAAK JIJ HET EVEN AF GA IK NAAR HUISDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als je gewoon helder blijft nadenken en geen domme opmerkingen maakt is er natuurlijk niks aan de handquote:Op woensdag 19 november 2014 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is daar vast een gezellige boel.radiootje aan, beetje grappen en grollen over voorbijlopende blonde schatjes.
#livingthegoodlife.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook geen fuck meer aan nu. 2 silvers teams en 2 gold teams
He, als het goed betaald waarom nietquote:Op woensdag 19 november 2014 09:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SJON PAK EENS DIE BOOR
SJON GA EENS KOFFIE HALEN
SJON MAAK JIJ HET EVEN AF GA IK NAAR HUISkwart over 4 lekker op het bankie met de beentjes op tafel.
#FreeTrapz![]()
En niet alleen in de bouw worden medewerkers blafferig behandeld hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 09:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He, als het goed betaald waarom nietkwart over 4 lekker op het bankie met de beentjes op tafel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
POTS PAK EENS DIE LAPTOP
POTS GA EENS KOFFIE HALEN
POTS MAAK JIJ HET EVEN AF GA IK NAAR HUISDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooie van werken in de bouw kan je gewoon zeggen he pik doe eens even normaal.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En niet alleen in de bouw worden medewerkers blafferig behandeld hoor
probeer jij dat maar een op kantoor
#FreeTrapz![]()
POTS VEEG MIJN REET EVEN AF. Yup.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
POTS PAK EENS DIE LAPTOP
POTS GA EENS KOFFIE HALEN
POTS MAAK JIJ HET EVEN AF GA IK NAAR HUISNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vanwaar de wisseling van tactiek? Eerst ontkennen en nu maar verheerlijken ¿quote:Op woensdag 19 november 2014 09:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mooie van werken in de bouw kan je gewoon zeggen he pik doe eens even normaal.
probeer jij dat maar een op kantoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
probeer jij dat maar een op kantoorNee dat kan echt hier niet.
Rotterdamse Haven jongen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou niet zo gaan doen Sjon. Jij zit ook gewoon op kantoor. Of sta je nu een muur te metselen met je telefoon in je hand?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
probeer jij dat maar een op kantoorNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft een nieuwe tactiek bedacht om met de bully's hier om te gaanquote:Op woensdag 19 november 2014 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou niet zo gaan doen Sjon. Jij zit ook gewoon op kantoor. Of sta je nu een muur te metselen met je telefoon in je hand?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sommigen zou hij gewoon moeten negeren, dat heb ik hem al vaker gezegdquote:Op woensdag 19 november 2014 09:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe tactiek bedacht om met de bully's hier om te gaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Werk wel nog steeds in de bouw, zit wel 70% van de tijd op kantoor iddquote:Op woensdag 19 november 2014 09:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vanwaar de wisseling van tactiek? Eerst ontkennen en nu maar verheerlijken ¿lekker warm.
en daarnaast hoe hard ik het ook ontken, jullie blijven toch roepen dat ik kozijnen zetPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dus 30% van de tijd trek je ten strijden in de kou? Bikkel!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Werk wel nog steeds in de bouw, zit wel 70% van de tijd op kantoor iddlekker warm.
en daarnaast hoe hard ik het ook ontken, jullie blijven toch roepen dat ik kozijnen zet![]()
Dat is hoe het werkt he, hoe meer er gehapt wordt hoe leuker het is.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Werk wel nog steeds in de bouw, zit wel 70% van de tijd op kantoor iddlekker warm.
en daarnaast hoe hard ik het ook ontken, jullie blijven toch roepen dat ik kozijnen zetDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is een gimmick Sjon. Net als dat we blijven roepen dat Trapz een helpdeskerd is (terwijl dat niet zo is), en DS2 een slechte speler is (terwijl... ow wacht.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en daarnaast hoe hard ik het ook ontken, jullie blijven toch roepen dat ik kozijnen zetNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaja, met de schoentjes in de prut hoor. en dan snel weer naar de warme bouwkeet.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus 30% van de tijd trek je ten strijden in de kou? Bikkel!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb jij ook een overall aan?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jaja, met de schoentjes in de prut hoor. en dan snel weer naar de warme bouwkeet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gok een tuinbroek, overhemd met ruit en een gele helm.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij ook een overall aan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan quasi-nonchalant zo'n riem met daaraan bungelend je hamer. En maar fluiten de hele dag. Met de radio mee, en naar de vrouwtjes. Echt bazigquote:Op woensdag 19 november 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gok een tuinbroek, overhemd met ruit en een gele helm.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En werkschoenenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gok een tuinbroek, overhemd met ruit en een gele helm.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan quasi-nonchalant zo'n riem met daaraan bungelend je hamer. En maar fluiten de hele dag. Met de radio mee, en naar de vrouwtjes. Echt bazigNiet vergeten zo'n mooie lichtbruine fannybag aan de voorkant.quote:
Ja, vol met schroevendraaiers, waterpassen, beitels, houweeltjes en al die shit. En gewoon rustig blijven doorfluitenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Niet vergeten zo'n mooie lichtbruine fannybag aan de voorkant.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
geen tuinbroek natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gok een tuinbroek, overhemd met ruit en een gele helm.
#FreeTrapz![]()
Roy Donders Huispak?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon een werkbroek met lekker veel zakken. wie heeft er tegenwoordig nou nog een spijkerschort omquote:dat is nog maar heel sporadisch.
#FreeTrapz![]()
Heet zo'n ding een spijkerschort? Dat vind ik dan weer niet zo'n hele sexy naamquote:Op woensdag 19 november 2014 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gewoon een werkbroek met lekker veel zakken. wie heeft er tegenwoordig nou nog een spijkerschort omdat is nog maar heel sporadisch.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dat heb je ook aan op kantoor?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gewoon een werkbroek met lekker veel zakken. wie heeft er tegenwoordig nou nog een spijkerschort omdat is nog maar heel sporadisch.
Elke dag![]()
SpijkerschortKlinkt alsof het uit een SM-kelder of Guantanamo bay komt.
Zou jij je omkleden zodra je een kantoor binnen stapt dan? Jasje - dasje?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dat heb je ook aan op kantoor?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee maar ik vind het sowieso wat raarquote:Op woensdag 19 november 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou jij je omkleden zodra je een kantoor binnen stapt dan? Jasje - dasje?In je buitenwerk kloffie op kantoor is ook niets
Elke dag![]()
Hier zitten ook gasten op het kantoor helemaal onder het smeer met hun oranje overal omdat ze wel eens een schip op moeten.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het sowieso wat raarIn je buitenwerk kloffie op kantoor is ook niets
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hier zitten ook gasten op het kantoor helemaal onder het smeer met hun oranje overal omdat ze wel eens een schip op moeten.
Elke dag![]()
Ik heb geen buitenwerk kloffiequote:Op woensdag 19 november 2014 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het sowieso wat raarIn je buitenwerk kloffie op kantoor is ook niets
heel soms alleen met opleveringen moeten de werkschoenen aan en de pletterpet op.
#FreeTrapz![]()
Vorige keer moest ik ook een schip op maar zonder oranje overal.quote:
Ohh jij werkt gewoon bij een wooncoöperatie ofzo?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb geen buitenwerk kloffieheel soms alleen met opleveringen moeten de werkschoenen aan en de pletterpet op.
Elke dag![]()
Een helpdeskerd op een schip. Pics graag.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vorige keer moest ik ook een schip op maar zonder oranje overal.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is een gimmick Sjon. Net als dat we blijven roepen dat Trapz een helpdeskerd is (terwijl dat niet zo is), en DS2 een slechte speler is (terwijl dat NIET zo is)![]()
Ja met mijn telefoontje en bureau op wieltjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een helpdeskerd op een schip. Pics graag.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: