SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Meisjes van 16-20 die in de trein liedjes mee zitten te zingen met hun telefoon'All the right junk in the right places'
![]()
![]()
Zijn dat Friesche gezegden? Ik heb zojuist nog een Rotterdams gezegde geleerd van mijn collega's. "Jan, pak de leuning"..ofzoietsquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een auto is geen bus.
Een knoop is geen lus.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee het rijmt gewoon? Tevens is het in het Nederlands...quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn dat Friesche gezegden? Ik heb zojuist nog een Rotterdams gezegde geleerd van mijn collega's. "Jan, pak de leuning"..ofzoiets![]()
Nee, het zijn gewoon rijmpjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn dat Friesche gezegden? Ik heb zojuist nog een Rotterdams gezegde geleerd van mijn collega's. "Jan, pak de leuning"..ofzoiets![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee het rijmt gewoon? Tevens is het in het Nederlands...Aw schattigquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon rijmpjes.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ze nou goede nummers meezingen..quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:26 schreef Zhano het volgende:
Meisjes van 16-20 die in de trein liedjes mee zitten te zingen met hun telefoon'All the right junk in the right places'
![]()
I wish that I could be like the cool Kiid?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ze nou goede nummers meezingen..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die ken ik nog niet eens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
I wish that I could be like the cool Kiid?![]()
Die staat gewoon in de top 40 hoor. Speciaal gezongen voor een bepaalde user hier.quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb de top 40 al een aantal weken niet meer gevolgd, dus dan ken ik heel veel nummers nog niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die staat gewoon in de top 40 hoor. Speciaal gezongen voor een bepaalde user hier.![]()
Oke.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de top 40 al een aantal weken niet meer gevolgd, dus dan ken ik heel veel nummers nog niet.
Nou, blijkbaar hebben jij en ik dus helemaal geen raakvlakken. Ik ga niet naar de C1000, en jij luistert nooit naar 538. Ik heb niks met giant throwins, jij hebt kritiek op mijn chemstyles. Het heeft zo moeten zijn. Jij en ik zijn blijkbaar uitgepraat.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
en hij staat nooit zo vroeg op als jij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke.
Nou, blijkbaar hebben jij en ik dus helemaal geen raakvlakken. Ik ga niet naar de C1000, en jij luistert nooit naar 538. Ik heb niks met giant throwins, jij hebt kritiek op mijn chemstyles. Het heeft zo moeten zijn. Jij en ik zijn blijkbaar uitgepraat.![]()
Ook dat nog...quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hij staat nooit zo vroeg op als jij.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil ook wel terug naar Istanbul. is wel een toffe stad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Alle Belgen en Friezen terug naar Istanbul.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik sta soms om 7 uur op, dan is bijna niemand hier aan het posten. En ik luister alleen 538 als de top 40 er op is maar de afgelopen weken was ik altijd laat thuis. Daarna heb ik ook niet meer de moeite genomen om de nummers die erin staan te luisteren.![]()
Ken iemand die er de afgelopen twee jaar heeft gewoond, eerst super enthousiast was en terugkeerde met een diepe haat voor die stadquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wil ook wel terug naar Istanbul. is wel een toffe stad.![]()
![]()
ik ben dan wakker. En POTS. En Reemi. En die stoomtrein.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta soms om 7 uur op, dan is bijna niemand hier aan het posten. En ik luister alleen 538 als de top 40 er op is maar de afgelopen weken was ik altijd laat thuis. Daarna heb ik ook niet meer de moeite genomen om de nummers die erin staan te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |