SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi. Wist geen TT. En dacht al dat jij het topic vanzelf wel zou kapen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen club TT dus zijn we nog matties?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
Mooi. Wist geen TT. En dacht al dat jij het topic vanzelf wel zou kapen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pots als je het goe doet hoef je enkel zelf zakken geld te tillenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik neem aan dat dat wel in de Randstad is? Daar is een lerarentekort...of in elk geval minder overschot aan leraren dan bij ons in de regio.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup. wist niet dat docenten zoveel konden verdienenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen club TT dus zijn we nog matties?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klinkt heel mooi hoor freelance enzo, ze vermelden altijd alleen hun bruto salaris. moeten ze wel nog even belasting, pensioen (wat de meeste tegenwoordig gewoon niet meenemen), verzekeringen e.d. van betalen.
Als je een goed jaar hebt verdien je lekker idd, zie ze alleen 60% van de tijd flink ten onder gaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Krijg je ook last van je rugquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots als je het goe doet hoef je enkel zelf zakken geld te tillen![]()
![]()
Leraar zijn in de randstadquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat wel in de Randstad is? Daar is een lerarentekort...of in elk geval minder overschot aan leraren dan bij ons in de regio.![]()
Elke dag die passers uit je rug halen.
Pensioen opbouwen is hetzelfde als geld verbrandenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:05 schreef FCsuarez het volgende:
Klinkt heel mooi hoor freelance enzo, ze vermelden altijd alleen hun bruto salaris. moeten ze wel nog even belasting, pensioen (wat de meeste tegenwoordig gewoon niet meenemen), verzekeringen e.d. van betalen.
Als je een goed jaar hebt verdien je lekker idd, zie ze alleen 60% van de tijd flink ten onder gaan.
Gewoon lekker op zon rabo pensioenspaarplannetje zettenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb je nog mazzel, voor het zelfde geld nemen ze wat groters mee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leraar zijn in de randstad![]()
Elke dag die passers uit je rug halen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar dat kan ik tot mijn 100ste wel doen hoorquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met benzine worden overgoten en de fik gezet worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel, voor het zelfde geld nemen ze wat groters mee.
Dan nog draag je een deel van je salaris af he TT. Sommige mensen dragen helemaal niks af, en zien tegen hun 50e wel eens...quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pensioen opbouwen is hetzelfde als geld verbranden
Gewoon lekker op zon rabo pensioenspaarplannetje zetten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij doet toch een financiele opleiding?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beter gaan we het over FUT hebben ofzo.. of iets waar ik wel wat vanaf weet.![]()
![]()
![]()
Dat is het meestal, dat doen ze nou net niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pensioen opbouwen is hetzelfde als geld verbranden
Gewoon lekker op zon rabo pensioenspaarplannetje zetten
Al die gasten die in de glorie jaren ZZP'er zijn geworden. vervolgens roepen dat je dik verdient niets op zij zetten en nu lopen te janken dat ze weg geconcurreerd wordenhuilebalkjes.
#FreeTrapz![]()
Tegenwoordig gebeurt dat dus niet meer. Al mijn vrienden en bekenden die nu zijn begonnen met werken, die bedrijven bouwen niets meer op moet je zelf maar doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan nog draag je een deel van je salaris af he TT. Sommige mensen dragen helemaal niks af, en zien tegen hun 50e wel eens...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
eerste jaar valt belasting volgens mij sowieso heel erg mee als freelancer?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:05 schreef FCsuarez het volgende:
Als je een goed jaar hebt verdien je lekker idd, zie ze alleen 60% van de tijd flink ten onder gaan.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebeurt dat dus niet meer. Al mijn vrienden en bekenden die nu zijn begonnen met werken, die bedrijven bouwen niets meer op moet je zelf maar doenSinds wanneer is dat?
Mijn werk doet ook niet aan pensioen opbouwquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serieus?Sinds wanneer is dat?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik weet ervan sinds vorig jaar. Ik zou er ook blij mee zijn. Als ik het in een pensioenfonds stop heb ik er zelf toch geen plezier vanquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serieus?Sinds wanneer is dat?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Huh je moet in nederland toch gewoon nog steeds als werkgever pensioen betalenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebeurt dat dus niet meer. Al mijn vrienden en bekenden die nu zijn begonnen met werken, die bedrijven bouwen niets meer op moet je zelf maar doen
#FreeTrapz![]()
10 jaar geleden had ik gedacht: "ja, en?"...maar langzaam aan begin je te beseffen dat pensioenopbouw cruciaal is. Zeker in de eerste werkende jaren, want dat zijn uiteindelijk de sommen geld die het langst uitgezet gaan worden (en dus het best renderen, en dus een belangrijk deel van je pensioenuitkering straks gaan uitmaken).quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebeurt dat dus niet meer. Al mijn vrienden en bekenden die nu zijn begonnen met werken, die bedrijven bouwen niets meer op moet je zelf maar doenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn werk doet ook niet aan pensioen opbouw'quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ik weet ervan sinds vorig jaar. Ik zou er ook blij mee zijn. Als ik het in een pensioenfonds stop heb ik er zelf toch geen plezier vannooit van gehoord..
Nee hoor. Maar dan moet je wel duidelijk richting je werknemers hierover zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Huh je moet in nederland toch gewoon nog steeds als werkgever pensioen betalenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
We hebben geen cao. Dus moeten het zelf maar regelen. Al zijn ze er nu wel mee bezig geloof ik.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik zou er niet blij mee zijn in ieder gevalquote:klinkt leuk hoor zelf regelen.
Maar zie die rendementen maar eens te halen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Harry bizarry.ik dacht dat het verplicht was.
Dit gaat meer over politiek en daar weet ik niks vanaf.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij doet toch een financiele opleiding?![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien het aangewezen moment om je er eens in te verdiepen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit gaat meer over politiek en daar weet ik niks vanaf.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is ook raar. Ik bouw wel gewoon pensioen op en mensen die via ons werken bouwen ook pensioen op (wel pas vanaf de 26e week).quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn werk doet ook niet aan pensioen opbouw![]()
Gaat toch over belasting, afschaffen die handelquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit gaat meer over politiek en daar weet ik niks vanaf.![]()
#metdebottebijlPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon een uitkering trekken, veel makkelijker.
Huursubsidie, vakantiegeld, voorrang in de huurhuizenmarkt., lekker thuis chillen, gratis adviseurs e.d..
Als alles zou blijven zoals het was ja. Maar met de vergrijzing en de problemen van pensioenfondsen om de rendementen te halen die nodig zijn zou ik het liever zelf beherenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
10 jaar geleden had ik gedacht: "ja, en?"...maar langzaam aan begin je te beseffen dat pensioenopbouw cruciaal is. Zeker in de eerste werkende jaren, want dat zijn uiteindelijk de sommen geld die het langst uitgezet gaan worden (en dus het best renderen, en dus een belangrijk deel van je pensioenuitkering straks gaan uitmaken).Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen die de eerste jaren dus leuk verdienen (en volledig all-in gaan met hun hypotheek), zonder ook maar enige voorziening voor later te treffen....vroeg of laat zijn ze het bokkie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Harry bizarry.ik dacht dat het verplicht was.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien het aangewezen moment om je er eens in te verdiepen.![]()
Ja. Dan zal jij wel een cao hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is ook raar. Ik bouw wel gewoon pensioen op en mensen die via ons werken bouwen ook pensioen op (wel pas vanaf de 26e week).Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had het over zelf pensioen opbouwen en beheren he. Niet lekker de big spender uithangenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mensen die de eerste jaren dus leuk verdienen (en volledig all-in gaan met hun hypotheek), zonder ook maar enige voorziening voor later te treffen....vroeg of laat zijn ze het bokkie.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tegen de tijd dat jij met pensioen gaat is de vergrijzing toch allaaaaang geweest. kunnen ze dus volle bak aan jou uitbetalen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als alles zou blijven zoals het was ja. Maar met de vergrijzing en de problemen van pensioenfondsen om de rendementen te halen die nodig zijn zou ik het liever zelf beherenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De sterkte van ons pensioenstelsel is juist de collectiviteit die erin schuilt. Dat maakt het robuust. Geloof het of niet: in NL wordt nu veel geklaagd over pensioenen, maar in Duitsland is de gemiddelde burger wat betreft pensioen er veel erger aan toe. Er zijn studies die het Nederlandse pensioenstelsel als HET voorbeeld nemen, van hoe het wel moet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als alles zou blijven zoals het was ja. Maar met de vergrijzing en de problemen van pensioenfondsen om de rendementen te halen die nodig zijn zou ik het liever zelf beherenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou dat niet handig zijn? Als je een financiele opleiding doet?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
die vragen kwamen uiteindelijk allemaal neer op politiek dus die wou hij niet beantwoordenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net als het leren van je toets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Pensioen markt is momenteel nog voorspelbaarder dan de FUT marktquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik heb dus geen zin om het nu over iets stoms als FUT te hebben.
#FreeTrapz![]()
Alsof ik helemaal niks heb gedaan.. ik weet nu hoe het wel moet (plus de antwoorden staan op internet)quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net als het leren van je toets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ja dat weet ik en het zou ook werken als iedereen het blijft doen. Laat dat nou niet het geval zijn en dat we sttaks met 2 man het pensioen van 1 moeten verdienen en er blijft weinig van overquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De sterkte van ons pensioenstelsel is juist de collectiviteit die erin schuilt. Dat maakt het robuust. Geloof het of niet: in NL wordt nu veel geklaagd over pensioenen, maar in Duitsland is de gemiddelde burger wat betreft pensioen er veel erger aan toe. Er zijn studies die het Nederlandse pensioenstelsel als HET voorbeeld nemen, van hoe het wel moet.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tha fuckquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof ik helemaal niks heb gedaan.. ik weet nu hoe het wel moet (plus de antwoorden staan op internet)
#FreeTrapz![]()
Had je hem nou voor de 11de keer gefaald ja? Ongelooflijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof ik helemaal niks heb gedaan.. ik weet nu hoe het wel moet (plus de antwoorden staan op internet)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Yup...het stelsel dreigt uit te hollen doordat de maatschappij individualiseert...dat wordt dus nog best een uitdaging voor de politiek de komende jaren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat weet ik en het zou ook werken als iedereen het blijft doen. Laat dat nou niet het geval zijn en dat we sttaks met 2 man het pensioen van 1 moeten verdienen en er blijft weinig van overNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Falen komt niet in DS2's woordenboek voor. Hij had er gewoon geen zin in. En het was kutweer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je hem nou voor de 11de keer gefaald ja? OngelooflijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hier ook geen CAO maar wel pensioenfonds.
Begin dit jaar de keuze gehad om dit allemaal zelf te gaan doen of toch allemaal centraal.
Hebben toen voor centraal gekozen.![]()
Doet mij op een of andere manier denken aan dat stukje op GS dat 1 op de 5 jongeren de toekomst van nederland niet zag zitten en wilde emigreren. Verdomme jullie zijn de toekomst. wat is dat nou voor instelling.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je hem nou voor de 11de keer gefaald ja? OngelooflijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind zelf doen prima. Als ik er ook meer loon voor zou krijgen. Maar dat is ook niet het geval.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:22 schreef vanpers het volgende:
Begin dit jaar de keuze gehad om dit allemaal zelf te gaan doen of toch allemaal centraal.
Hebben toen voor centraal gekozen.
4e keer en het is gewoon een heel moeilijk vak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je hem nou voor de 11de keer gefaald ja? Ongelooflijk![]()
Nadeel van zelf is dat je je (van tijd tot tijd) moet laten adviseren. Een adviseur krijgt geen provisie meer, en moet advieskosten in rekening brengen. Kan ook aardig oplopen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:22 schreef vanpers het volgende:
Hebben toen voor centraal gekozen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je draagt toch niet af, dat loon hou je dan toch overquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind zelf doen prima. Als ik er ook meer loon voor zou krijgen. Maar dat is ook niet het geval.![]()
je moet er alleen belasting over betalen? (of zeg ik nu hele rare dingen financiele mensen)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als ik het nu zelf regel betaal ik dus elke maand een x aantal bedrag. Als ze het via mijn werk gaan regelen krijgen we het boven op ons salaris dus eigenlijk als extra loonquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je draagt toch niet af, dat loon hou je dan toch over![]()
je moet er alleen belasting over betalen? (of zeg ik nu hele rare dingen financiele mensen)
Mits je het in de juiste financiele producten stopt is dit belastingvrij (en krijg je het dus weer terug in je naheffing).quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je draagt toch niet af, dat loon hou je dan toch over![]()
je moet er alleen belasting over betalen? (of zeg ik nu hele rare dingen financiele mensen)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe vaak ga je die grap nog herhalen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Falen komt niet in DS2's woordenboek voor. Hij had er gewoon geen zin in. En het was kutweer.![]()
Heel vaak. Be prepared...quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je die grap nog herhalen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jij spreekt toch een bruto salaris af met je werkgever, normaal gaat daar dan een x bedrag af aan pensioen premie (je netto bedrag word dus minder) nu betaal je dat niet en krijg je meer uitgekeerd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ik het nu zelf regel betaal ik dus elke maand een x aantal bedrag. Als ze het via mijn werk gaan regelen krijgen we het boven op ons salaris dus eigenlijk als extra loon
wat je dan weer maandelijks in een financieel product stopt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godverquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof ik helemaal niks heb gedaan.. ik weet nu hoe het wel moet (plus de antwoorden staan op internet)
Nou het is meer dan ik een salaris krijg, en dan zonder pensioen is. En nu willen ze waarschijnlijk hier pensioen gaan invoeren. En als extra halen ze het niet van ons salaris af. Dus eigenlijk krijgen we iets meer loon. Waar we niks van merken omdat het naar je pensioen gaat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij spreekt toch een bruto salaris af met je werkgever, normaal gaat daar dan een x bedrag af aan pensioen premie (je netto bedrag word dus minder) nu betaal je dat niet en krijg je meer uitgekeerd.
wat je dan weer maandelijks in een financieel product stopt.
Dat is van wat ik er van begreep.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Warrig verhaal (zoals de meeste financiele verhalen trouwenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou het is meer dan ik een salaris krijg, en dan zonder pensioen is. En nu willen ze waarschijnlijk hier pensioen gaan invoeren. En als extra halen ze het niet van ons salaris af. Dus eigenlijk krijgen we iets meer loon. Waar we niks van merken omdat het naar je pensioen gaat.
Dat is van wat ik er van begreep.)
#FreeTrapz![]()
Dan moet je ook niet raar opkijken als ik weer een keer over chem styles begin of iets anders waar je niet tegen kan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heel vaak. Be prepared...![]()
Bij mij is het ook zo dat mijn werkgever een gedeelte van mijn pensioen mee betaald.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou het is meer dan ik een salaris krijg, en dan zonder pensioen is. En nu willen ze waarschijnlijk hier pensioen gaan invoeren. En als extra halen ze het niet van ons salaris af. Dus eigenlijk krijgen we iets meer loon. Waar we niks van merken omdat het naar je pensioen gaat.
Dat is van wat ik er van begreep.![]()
Kan ook zijn dat ik het niet goed begrepen heb hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Warrig verhaal (zoals de meeste financiele verhalen trouwen)
Ben er ook niet zo in thuis.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet raar opkijken als ik weer een keer over chem styles begin of iets anders waar je niet tegen kan.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oh snap. DS2quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet raar opkijken als ik weer een keer over chem styles begin of iets anders waar je niet tegen kan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat een haat hier toch altijd in dat topicquote:![]()
![]()
gister spande echt de kroon
#FreeTrapz![]()
Dat maakt het wel leuk. Zou dit het enige topic zijn waar er zoveel haat is?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat een haat hier toch altijd in dat topic![]()
![]()
gister spande echt de kroonRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke, ga ik me daar vast mentaal op voorbereidenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet raar opkijken als ik weer een keer over chem styles begin of iets anders waar je niet tegen kan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Soms is het wel lachen, af en toe gaat het iets te lang door.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat maakt het wel leuk. Zou dit het enige topic zijn waar er zoveel haat is?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Agh leuk man.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Soms is het wel lachen, af en toe gaat het iets te lang door.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gister was er zo'n pipo die eerst riep dat niemand me mocht en daarna sorry ging zeggen in de DMquote:
#FreeTrapz![]()
Ik vind de liefde hier juist enorm hoogDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Litmanen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gister was er zo'n pipo die eerst riep dat niemand me mocht en daarna sorry ging zeggen in de DMRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik mag iedereen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:57 schreef Kiid het volgende:
Waarom zou je iemand niet mogen op basis van wat iemand zegt op het internet?bijna iedereen dan.
Nee, ik keek laatst in een random topic in GAM en daar werd ook meteen gescholden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat maakt het wel leuk. Zou dit het enige topic zijn waar er zoveel haat is?![]()
Ik mag ook iedereenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag iedereen.bijna iedereen dan.
![]()
![]()
Dat kwam omdat jij er ging kijken denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik keek laatst in een random topic in GAM en daar werd ook meteen gescholden.
Ik mag ook iedereen op een enkeling naquote:
#FreeTrapz![]()
Vind je dit nu zo grappig?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat kwam omdat jij er ging kijken denk ik.![]()
bohhh aurier alweer richting de 19K
#FreeTrapz![]()
Bohh nog 3 spelers kopen en dan heb ik mijn team compleet.quote:
Zonder te handelen dus geen sterspelers ofzo.![]()
Is gewoon een grapje man.quote:Leef jij constant met een onderbroek die te hoog in je anus zit?
wat voor team heb je. gister Costa maar eens gekocht vond m in de demo bizar goed, even testen samen met di maria.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Bohh nog 3 spelers kopen en dan heb ik mijn team compleet.
Zonder te handelen dus geen sterspelers ofzo.
ook meteen 3-5-2 een kans geven.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ga hem gelijk weer verkopen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat voor team heb je. gister Costa maar eens gekocht vond m in de demo bizar goed, even testen samen met di maria.
ook meteen 3-5-2 een kans geven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie Costa? zo slecht ?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga hem gelijk weer verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo doe je nooit in de party.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is gewoon een grapje man.Leef jij constant met een onderbroek die te hoog in je anus zit?
![]()
Speel 4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat voor team heb je. gister Costa maar eens gekocht vond m in de demo bizar goed, even testen samen met di maria.
ook meteen 3-5-2 een kans geven.
Llorente en Benteke
Fabregas
Asamoah en Miralles
Matic
Evra Mangala Koscielny Walker
Hart
Koscielny en Walker moet ik nog kopen. Daarnaast wil ik misschien Walcott nog kopen ipv Miralles en dan met een andere spits.
Gewoon standaard namen dus.![]()
Klinkt niet alsof het top speelt. benteke dit jaar vaak tegen gehad maar weinig indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:13 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel 4-1-2-1-2
Llorente en Benteke
Fabregas
Asamoah en Miralles
Matic
Evra Mangala Koscielny Walker
Hart
Koscielny en Walker moet ik nog kopen. Daarnaast wil ik misschien Walcott nog kopen ipv Miralles en dan met een andere spits.
Gewoon standaard namen dus.
bevalt ie een beetje?
Hier nu met
Vargas Costa
Di maria
Eriksen IF wanyama Schneiderlin Mirallas
Evans Kaboul IF reid
Willy
eens zien hoe het speelt
#FreeTrapz![]()
Speel niet veel FUT maar echt slecht speelt het niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof het top speelt. benteke dit jaar vaak tegen gehad maar weinig indruk gemaakt.
bevalt ie een beetje?
Hier nu met
Vargas Costa
Di maria
Eriksen IF wanyama Schneiderlin Mirallas
Evans Kaboul IF reid
Willy
eens zien hoe het speelt
Zal eens mijn dreamteam maken als ik net zoveel coins had als sommige hier, exclusief Ronaldo en Messi.![]()
Maak ik ook grapjes maar jij praat dan meestal door me heen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vond van wel Sturridge >>>>>>>>>> Costa.quote:
Ach als hij straks 20K gestegen is doe ik m zonder pardon van de handquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vond van wel Sturridge >>>>>>>>>> Costa.
#FreeTrapz![]()
Gaat het nu opeens over fut
#FreeTrapz![]()
Economie vind ik ook niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier leef je uit.
http://www.nu.nl/economie(...)den-klaarliggen.html
Al had ik dat bericht vanochtend al gelezen. had het meer schokkend gevonden als ze geen plan klaar hadden liggen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sturridequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vond van wel Sturridge >>>>>>>>>> Costa.
Balotelli > iedereen![]()
Ja wat vind je dan wel boeiend ? vrouwen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Economie vind ik ook niet zo boeiend.
Al had ik dat bericht vanochtend al gelezen. had het meer schokkend gevonden als ze geen plan klaar hadden liggen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Palacio laat ze beide huilenquote:
al word IF welbz ook weldenk ik.
#FreeTrapz![]()
Ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja wat vind je dan wel boeiend ? vrouwen?
of series en film.Maar vind fifa dit jaar gewoon nogal kut. Of nouja fut. Andere modes nog niet echt gespeeld.
http://www.nu.nl/games/39(...)ins-creed-unity.html
Huilie huiliein Italië en zelfs USA jankten ze niet zo over hoe hun historische figuren in AC werden neergezet.
edit. en in Black Flag zat nog een Nederlandse opa met gewoon een gezonde VOC mentaliteit die ook als walgelijk figuur werd neergezet en je moest vermoorden![]()
Fransenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:38 schreef DutchSL het volgende:
in Italië en zelfs USA jankten ze niet zo over hoe hun historische figuren in AC werden neergezet.
edit. en in Black Flag zat nog een Nederlandse opa met gewoon een gezonde VOC mentaliteit die ook als walgelijk figuur werd neergezet en je moest vermoordenGrootste niksnutten uit de wereld.
Nouuuu ik heb er laatst een paar in gouda gezien ....quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
FransenGrootste niksnutten uit de wereld.
#FreeTrapz![]()
Zidanequote:Op dinsdag 18 november 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
FransenGrootste niksnutten uit de wereld.
![]()
Zou lekker hiermee gaan spelen als ik heel veel coins had en beetje op chem wil letten.
Geen wereldteam maar wel leuke spelers.![]()
Niksnut.quote:beetje tegen een balletje aan trappen
Fransen kunnen niks en bij elke oorlog wapperen ze met hun witte vlaggetje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goed op de chem gelet inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef vanpers het volgende:
Zou lekker hiermee gaan spelen als ik heel veel coins had en beetje op chem wil letten.
[ afbeelding ]
Fransen kunnen niet voetballen, ze plukken Afrika kaal en zetten blauw wit rood voor hun naamquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niksnut.beetje tegen een balletje aan trappen
Fransen kunnen niks en bij elke oorlog wapperen ze met hun witte vlaggetje.![]()
Mijn ogenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef vanpers het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Robben verneuken met 3 chem en ook nog eens in een 41212 opstellingquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef vanpers het volgende:
[ afbeelding ]
Geen wereldteam maar wel leuke spelers.
Ik zei een beetje, Robben krijgt op LM nooit 9 chem. Maar ik ben niet goed genoeg om met de buitenste middenvelders naar binnen te komen en te schieten.quote:![]()
Speelt dat lekker? Aids aan mijn ogen man.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik zei een beetje, Robben krijgt op LM nooit 9 chem. Maar ik ben niet goed genoeg om met de buitenste middenvelders naar binnen te komen en te schieten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach als ik er toch plezier in heb.
Verder maakt chem ook weinig uit dit jaar. En kies ik voor bepaalde spelers omdat ik daar IRL wel een beetje fan van ben.![]()
Zal het nooit te weten komen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speelt dat lekker? Aids aan mijn ogen man.![]()
Jij bent ie achter je username vergeten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:47 schreef vanpers het volgende:
Ach als ik er toch plezier in heb.
Verder maakt chem ook weinig uit dit jaar. En kies ik voor bepaalde spelers omdat ik daar IRL wel een beetje fan van ben.
Als ik mijn username kon veranderen had ik dat ook gedaan![]()
Maak een team met van persie en robben in de spits. Dat is wel prima.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kloptquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij bent ie achter je username vergeten.
Als ik mijn username kon veranderen had ik dat ook gedaan.
Ach zijn niet allemaal even fijne spelers om in Fifa mee te spelen dat snap ik ook echt wel.![]()
Ik heb Reus en robben met gomez als st. Werkte best goed de laatste keer dat ik speelde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:49 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team niet hebben
Maar waarschijnlijk ga ik het weer veranderen als IF Shaqiri komt. Want ik wil eigenlijk een wat sterkere spits voorin ivm Hazard/Robben. Hazard is trouwensDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ook een erg lekker team. Misschien moet ik sowieso eens wat anders gaan spelen dan 4-1-2-1-2, maar dat doe ik nu al een aantal jaar wat goed bevalt alleen komen sommige spelers niet echt fijn uit in dat systeem.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:49 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team niet hebben
Maar waarschijnlijk ga ik het weer veranderen als IF Shaqiri komt. Want ik wil eigenlijk een wat sterkere spits voorin ivm Hazard/Robben. Hazard is trouwens![]()
Hazard wil ik eigenlijk vasthouden. Die heeft bij mij indruk gemaakt met zijn dribbling/agility. Ik zou ook Ribery - Lewan - Robben kunnen doen, lb clichy en rb IF Janmaat en het ligt helemaal open qua chem. Maar wil dus Hazard houdenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb Reus en robben met gomez als st. Werkte best goed de laatste keer dat ik speelde.![]()
Ik speelde heel lang 4-1-2-1-2 ook, maar vond het voetbal wat ik soms ermee speelde saai omdat die LM/RM zo weinig doen. Vaak alleen maar driehoekjes of tussen de spitsen en alhoewel het vaak effectief was is het niet de manier waarop ik wil spelen. 433 4 speelt voor mij echt heel goed en ik kan lekker aanvallend spelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ook een erg lekker team. Misschien moet ik sowieso eens wat anders gaan spelen dan 4-1-2-1-2, maar dat doe ik nu al een aantal jaar wat goed bevalt alleen komen sommige spelers niet echt fijn uit in dat systeem.![]()
Van persie is ook een goede st. Zou ook kunnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hazard wil ik eigenlijk vasthouden. Die heeft bij mij indruk gemaakt met zijn dribbling/agility. Ik zou ook Ribery - Lewan - Robben kunnen doen, lb clichy en rb IF Janmaat en het ligt helemaal open qua chem. Maar wil dus Hazard houdenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is alleen zo kut dat non-IF spelers zo snel in waarde dalen door het jaar heen. Ik probeer dan ook altijd combinaties te maken van goedkope non-IF en IF spelers.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:49 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team niet hebben
Maar waarschijnlijk ga ik het weer veranderen als IF Shaqiri komt. Want ik wil eigenlijk een wat sterkere spits voorin ivm Hazard/Robben. Hazard is trouwens![]()
Hem had ik voor Aguero, was er niet echt kapot van. Denk dat Lewan wel de beste optie isquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Van persie is ook een goede st. Zou ook kunnen.![]()
Zal het eens overwegen de volgende keer als ik mijn Fifa weer eens aanzet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speelde heel lang 4-1-2-1-2 ook, maar vond het voetbal wat ik soms ermee speelde saai omdat die LM/RM zo weinig doen. Vaak alleen maar driehoekjes of tussen de spitsen en alhoewel het vaak effectief was is het niet de manier waarop ik wil spelen. 433 4 speelt voor mij echt heel goed en ik kan lekker aanvallend spelen.
Jullie nooit een idee gehad van een knock out toernooi of competitie op te zetten met H2H wedstrijden ofzo?![]()
Deed ik normaal gesproken ook, maar soms besteed ik alles. Maar dit team is bijna iedereen alweer enkele 10k's gestegen (dure spelers). Vandaar ook bijvoorbeeld IF Kroos, die zou ik normaliter nooit kopen voor de bank, maar ik kocht hem voor 95k en nu is hij alweer 120k.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is alleen zo kut dat non-IF spelers zo snel in waarde dalen door het jaar heen. Ik probeer dan ook altijd combinaties te maken van goedkope non-IF en IF spelers.![]()
Ik vind 4321 erg fijn. Dan lopen je lw en rw (of nouja lf en rf dus) wat meer naar binnen. Dat is helemaal met robben geniaal.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vind dat ook fijn spelen. Heb een cheap team met Rafa en Quarsema als "wingers" en Jackson Martinez centraal. De beide heren op de vleugels zijn echt baasjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:56 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind 4321 erg fijn. Dan lopen je lw en rw (of nouja lf en rf dus) wat meer naar binnen. Dat is helemaal met robben geniaal.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met de huidige ontwikkeling aan coin prijzen kan het zomaar zijn dat de echt dure jongens helemaal niet gaan dalen maar juist stijgen. Dan moet je wel de robben, bale, neymar, di maria spelerts hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is alleen zo kut dat non-IF spelers zo snel in waarde dalen door het jaar heen. Ik probeer dan ook altijd combinaties te maken van goedkope non-IF en IF spelers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee het is allemaal gelogen. Ik heb een dochter geadopteerd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
Trapz weet je zeker dat je een vrouw hebt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Samen met je droom man zeker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee het is allemaal gelogen. Ik heb een dochter geadopteerd.
Al die one lufs. Ik begin aan je geaardheid te twijfelen.
Gister wou je me teabaggen zonder #nohomo.![]()
Mijn disclaimer niet lezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Samen met je droom man zeker.
Al die one lufs. Ik begin aan je geaardheid te twijfelen.
Gister wou je me teabaggen zonder #nohomo.
Choca is op in 2020 he. be prepared.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
To perform fellatio to the point where the giver throws up from the deepthroating. A mixture of "cock" and "chuck-up
had het kunnen weten![]()
saaaayyyy whaaat ?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:29 schreef wieisboos het volgende:
To perform fellatio to the point where the giver throws up from the deepthroating. A mixture of "cock" and "chuck-up
had het kunnen weten
Iemand nog IF lichtsteinertjes ingekocht trouwens?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet niet op wat voor site jij zit maar normaal is het gewoon chocoladequote:Op dinsdag 18 november 2014 12:29 schreef wieisboos het volgende:
had het kunnen weten![]()
Ik heb er 7 (en 1 Muller, maar die zakte nog even door nadat ik hem kochtquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
saaaayyyy whaaat ?
Iemand nog IF lichtsteinertjes ingekocht trouwens?nu wel weer gestegen, maar virtuele winst had 10k meer kunnen zijn).
![]()
Lekker tot 2 uur rijden er geen treinen vanaf tilburg naar ehv of den bosch
Sta ik hier dan
Elke dag![]()
Je zag dit moment al zo vaak in je dromenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sta ik hier dan![]()
Al 5K t stuk op te pakken als je op het goede moment ingekocht hadquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er 7 (en 1 Muller, maar die zakte nog even door nadat ik hem kochtnu wel weer gestegen, maar virtuele winst had 10k meer kunnen zijn).
#FreeTrapz![]()
Omdat mensen niet naar defending kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:36 schreef DutchSL het volgende:
Die Achmeapong is wel heel duur voor een LB met 30 defending..![]()
Hoe is ac eigk?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vet spelquote:geweldige graphics
Issues met FPS lijken verholpen te zijn als je je internet uit zet op je PS4![]()
![]()
Dat had ik dus bij FIFA. Alleen toen stond ergens op internet dat het ook werkte als ik mijn PnP uitzette.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vet spelgeweldige graphics
Issues met FPS lijken verholpen te zijn als je je internet uit zet op je PS4![]()
hey op skype en in je browser werkt dit ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat had ik dus bij FIFA. Alleen toen stond ergens op internet dat het ook werkte als ik mijn PnP uitzette.![]()
quote:![]()
Installeren duurt alleen ziek lang![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
hey op skype en in je browser werkt dit ook
Wat een teringzooi op tilburg cs. Alles afgezet door politie
Elke dag![]()
Sinterklaas intocht?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een teringzooi op tilburg cs. Alles afgezet door politieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weer een koffertje?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een teringzooi op tilburg cs. Alles afgezet door politie![]()
Nee gaslekquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ah ja mijn vriendin zei het ook al. Die werkt daar in de buurt. Alle kantoren zijn ontruimd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een teringzooi op tilburg cs. Alles afgezet door politieDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Yo rolls-reus, ga je hem streamen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
Installeren duurt alleen ziek lang🍆![]()
Gekocht voor 29k (is lager geweest) en ik heb ze er gewoon voor 60k opgeknald #daretoDSLquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al 5K t stuk op te pakken als je op het goede moment ingekocht had
+ eentje bewaar ik voor mezelf
Een betere Serie A RB komt er sowieso niet meer tot het TOTS tenzij hij een SIF krijgt en die dan ook op RB.![]()
Holy shit, de prijzen zijn afgelopen weekend wel echt hard gedaald... Meeste spelers waren nog niet verkocht maar nu vind het ik het maar zonde om alles weg te doen...![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gekocht voor 29k (is lager geweest) en ik heb ze er gewoon voor 60k opgeknald #daretoDSL
+ eentje bewaar ik voor mezelf
Ode aan DSL.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:11 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Yo rolls-reus, ga je hem streamen?was ik ook niet van plan
![]()
![]()
Nou mezelf in een bus gekregen. Staan nog zeker 500 mensen te wachten op zon stoepje en kwamen net nieuwe treinen aan #nsadventuresDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het gaat ook serieus helemaal nergens meer over in dit land. Dat volk dat ze in Gouda aangehouden hebben (zowel anti als pro trouwens) loopt een paar uur later weer vrolijk op straat, met een boete van 200 euro op zak. En vervolgens gaan ze onderweg naar de volgende willekeurige stad, in een nieuwe poging een kinderfeestje te verpestenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
En maar buigen voor dat pleuris tuig.ongelofelijk dat een stel van die klaplopers en linkse boomknuffelaars dit zo kan verzieken.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
brabant hequote:Op dinsdag 18 november 2014 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sta ik hier dan![]()
![]()
Wat wou je met ze doen dan? Wat voor strafbare dingen doen ze?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat ook serieus helemaal nergens meer over in dit land. Dat volk dat ze in Gouda aangehouden hebben (zowel anti als pro trouwens) loopt een paar uur later weer vrolijk op straat, met een boete van 200 euro op zak. En vervolgens gaan ze onderweg naar de volgende willekeurige stad, in een nieuwe poging een kinderfeestje te verpesten![]()
![]()
Die gasten die pro gaza en anti koningshuis leuzen gingen roepen bij die pietdemonstraties
Doordat iedereen, zowel pro als anti piet, er zo achterlijk veel mee bezig is is het compleet naar de kloten geholpen
Elke dag![]()
En wat vinden jullie van het gedoe om de reacties op de foto van fer?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Haatzaaien? Ordeverstoring? Geweldpleging?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef wieisboos het volgende:
Wat wou je met ze doen dan? Wat voor strafbare dingen doen ze?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die foto van de club van sinterklaas?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef over_hedge het volgende:
En wat vinden jullie van het gedoe om de reacties op de foto van fer?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha, ik ook niet hoor en zou ook niet weten hoe het moet. Kwam er wel heel nonchalant uit nu deze vraag he.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nog nooit gedaanwas ik ook niet van plan
🍆![]()
pas maar op dat het OM iet mee leest.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die foto van de club van sinterklaas?
Als ze hier wel wat tegen gaan doen dan zou dat best triest zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
pas maar op dat het OM iet mee leest.
Dan ga ik aangifte doen van die tata be like groep en iedereen die mijn een kaaskop noemt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kielhalen en met pek en veren de stad uitzetten. Nee serieus: een beetje fatsoenlijk straffen zou misschien helpen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat wou je met ze doen dan? Wat voor strafbare dingen doen ze?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou ga ik ervanuit dat jij dit als grap bedoelt, maar de mensen die dat soort dingen dus op die foto hebben gereageerd laten met dit soort reacties zien dat die antipieten dus wel deels.gelijk hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die foto van de club van sinterklaas?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan het me vanuit het oogpunt van die organisator wel voorstellen. Jammer dat het zo moet voor een stel krakers die zichzelf vergelijken met Rosa Parksquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
En maar buigen voor dat pleuris tuig.ongelofelijk dat een stel van die klaplopers en linkse boomknuffelaars dit zo kan verzieken.
![]()
![]()
Zwaar overtrokken. Die gasten zijn stuk voor stuk bazen, sinds ze Mavers fiets gejat hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef over_hedge het volgende:
En wat vinden jullie van het gedoe om de reacties op de foto van fer?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja vind ik dus ook. Heel facebook staat altijd vol met dit soort dingen. En omdat het nu bij bekende Nederlanders is, moet er opeens wat aangedaan worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ze hier wel wat tegen gaan doen dan zou dat best triest zijn.
Dan ga ik aangifte doen van die tata be like groep en iedereen die mijn een kaaskop noemt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zwaar overtrokken. Die gasten zijn stuk voor stuk bazen, sinds ze Mavers fiets gejat hebben.![]()
![]()
![]()
Best wel jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet hoor en zou ook niet weten hoe het moet. Kwam er wel heel nonchalant uit nu deze vraag he.![]()
![]()
Werden er 2/3 jaar geleden zulke grappen gemaakt? Ik kan het mijzelf niet herinneren want ik gok dat dit een actie-reactie is en die anti-pieten beweging veroorzaakt alleen een averechts effect. Ik gok dat over een tijdje de NVU en dergelijke een flinke ledenboost krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ga ik ervanuit dat jij dit als grap bedoelt, maar de mensen die dat soort dingen dus op die foto hebben gereageerd laten met dit soort reacties zien dat die antipieten dus wel deels.gelijk hebbenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maver zit alweer aan de 500 euro schat ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja maar dat was dus wat ik eerder zei: had quinsy dario laten lullen ipv er allemaal.op in te gaan en er was niets aan de handquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werden er 2/3 jaar geleden zulke grappen gemaakt? Ik kan het mijzelf niet herinneren want ik gok dat dit een actie-reactie is en die anti-pieten beweging veroorzaakt alleen een averechts effect. Ik gok dat over een tijdje de NVU en dergelijke een flinke ledenboost krijgen.
Sowieso is er niets aan de hand waar hebben we het over zeg. De npo heeft het iig begrepen: piet van de bijzaken
Elke dag![]()
Zijn wel vaker dit soort reacties voorbij gekomen. Bij psv had je ook aantal keer dat die voetballers alleen foto posten met hun niet blanken medespelers.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werden er 2/3 jaar geleden zulke grappen gemaakt? Ik kan het mijzelf niet herinneren want ik gok dat dit een actie-reactie is en die anti-pieten beweging veroorzaakt alleen een averechts effect. Ik gok dat over een tijdje de NVU en dergelijke een flinke ledenboost krijgen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maver zit toch aan de pesquote:
Elke dag![]()
Volgens mij verliezen beide partijen in dit conflict inderdaad. Ik ben rond Sinterklaas gewoon eventjes een die-hard racist, de rest van het jaar kan ik gewoon normaal omgaan met uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werden er 2/3 jaar geleden zulke grappen gemaakt? Ik kan het mijzelf niet herinneren want ik gok dat dit een actie-reactie is en die anti-pieten beweging veroorzaakt alleen een averechts effect. Ik gok dat over een tijdje de NVU en dergelijke een flinke ledenboost krijgen.![]()
Pes schijnt best goed te zijn dit jaar.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het gaat mij eigenlijk meer om het principe. Een paar lopen er te huilen en heel Nederland moet buigen voor die klaplopers. Bij een KINDERFEESTJE(!!) lopen gillen dat alles nep is en kinderen uitlachen (of zelfs meisje van 15 slaan) omdat ze zwart zijn geschminkt. Waar gaat dat nou heen joh?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus wat ik eerder zei: had quinsy dario laten lullen ipv er allemaal.op in te gaan en er was niets aan de hand
Sowieso is er niets aan de hand waar hebben we het over zeg. De npo heeft het iig begrepen: piet van de bijzakenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Over jezelf?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja maar daar mag je geen stempel op drukken want dan zijn niet zij, maar ben jij de racist. Toen ik de foto zag dacht ik wel gelijk, typisch dat ze een eigen "groepje" hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn wel vaker dit soort reacties voorbij gekomen. Bij psv had je ook aantal keer dat die voetballers alleen foto posten met hun niet blanken medespelers.![]()
Ze demonstreren op de verkeerde plek, dat is nog geen haatzaaien johquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haatzaaien? Ordeverstoring? Geweldpleging?en geweldpleging? Er zal vast wel een klap zijn uitgedeeld door een enkeling maar ik neem aan dat het merendeel vreedzaam verloopt
Moet wel ergens op gebaseerd zijn hequote:Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kielhalen en met pek en veren de stad uitzetten. Nee serieus: een beetje fatsoenlijk straffen zou misschien helpen.![]()
![]()
Volgens mij zijn er foto's en filmpjes genoeg. Bewijsmateriaal te over. Midden in een massa kinderen met elkaar gaan lopen mattenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze demonstreren op de verkeerde plek, dat is nog geen haatzaaien johen geweldpleging? Er zal vast wel een klap zijn uitgedeeld door een enkeling maar ik neem aan dat het merendeel vreedzaam verloopt
[..]
Moet wel ergens op gebaseerd zijn he
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
link? ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er foto's en filmpjes genoeg. Bewijsmateriaal te over. Midden in een massa kinderen met elkaar gaan lopen matten![]()
Toen er een paar liepen te huilen gingen er weer heel veel andere huilen waarop weer meer mensen gingen huilen enz enz.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk meer om het principe. Een paar lopen er te huilen en heel Nederland moet buigen voor die klaplopers. Bij een KINDERFEESTJE(!!) lopen gillen dat alles nep is en kinderen uitlachen (of zelfs meisje van 15 slaan) omdat ze zwart zijn geschminkt. Waar gaat dat nou heen joh?
Principes boeien het is nu toch al te laat. Die antipieten stoppen hier toch niet meer mee en het zijn er te veel, dus kun je er beter voor zorgen dat ze het feestje met rust gaan laten zodat de kinderen hun feest terug hebben.
Al die antipieten hebben het al zwaar genoeg als ze zich om dit soort ongein zo druk blijven makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, maar hij werd gisteren genaaid door een keepersfout, en als wraak kocht hij een FUT pakje.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je hebt dus geen link?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een keer het journaal kijken?![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, maar hij werd gisteren genaaid door een keepersfout, en als wraak kocht hij een FUT pakje.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meneer doet ook rechten hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze demonstreren op de verkeerde plek, dat is nog geen haatzaaien johen geweldpleging? Er zal vast wel een klap zijn uitgedeeld door een enkeling maar ik neem aan dat het merendeel vreedzaam verloopt
[..]
Moet wel ergens op gebaseerd zijn he![]()
![]()
Wel grappig als andere groeperingen "Dood aan de joden", "Homo's moeten dood" en nog meer van dat soort onzin wel als haatzaaien wordt aangegeven maar bij hun niet. Maar waar je maar trots op moet zijn om een kinderfeest te verzieken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Moet wel ergens op gebaseerd zijn heNeger als opa toevallig?
Werkt dslen bij jullie nog goed? Verkoop echt amper nog watDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gastquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig als andere groeperingen "Dood aan de joden", "Homo's moeten dood" en nog meer van dat soort onzin wel als haatzaaien wordt aangegeven maar bij hun niet. Maar waar je maar trots op moet zijn om een kinderfeest te verzieken.Neger als opa toevallig?
beide kanten verzieken hier Sinterklaas, niet alleen anti-zwarte piet maar ook pro-zwarte piet. Alsof het die kinderen een fuck interesseert of pieten zwart, wit, rood of paars zijn. Als je naief genoeg bent om in Sinterklaas te geloven ben je ook naief genoeg om te geloven dat ze van kleur zijn veranderd.
En begrijp me niet verkeerd. Dat mensen gaan demonstreren bij de intocht van Sinterklaas is walgelijk maar dat onderbuik-geroep kan ik niet zo goed tegen![]()
![]()
Exactquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gastbeide kanten verzieken hier Sinterklaas, niet alleen anti-zwarte piet maar ook pro-zwarte piet. Alsof het die kinderen een fuck interesseert of pieten zwart, wit, rood of paars zijn. Als je naief genoeg bent om in Sinterklaas te geloven ben je ook naief genoeg om te geloven dat ze van kleur zijn veranderd.
En begrijp me niet verkeerd. Dat mensen gaan demonstreren bij de intocht van Sinterklaas is walgelijk maar dat onderbuik-geroep kan ik niet zo goed tegenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wel jammer dat je niet meer op mijn post meer reageert. Ik heb daarstraks al aangegeven dat ze beide kampen zouden moeten straffen. Maar als ik vervolgens niet met een linkje kom, is het blijkbaar niet gebeurd ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gastbeide kanten verzieken hier Sinterklaas, niet alleen anti-zwarte piet maar ook pro-zwarte piet. Alsof het die kinderen een fuck interesseert of pieten zwart, wit, rood of paars zijn. Als je naief genoeg bent om in Sinterklaas te geloven ben je ook naief genoeg om te geloven dat ze van kleur zijn veranderd.
En begrijp me niet verkeerd. Dat mensen gaan demonstreren bij de intocht van Sinterklaas is walgelijk maar dat onderbuik-geroep kan ik niet zo goed tegenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou dat onderbuik gevoel komt bij mij omdat ik de vorige keer een dochter van een maat van mij (4 jaar) ineens zat te janken omdat de zwarte pieten ineens weg waren (sinterklaasjournaal moest een verhaal er om heen verzinnen). Die gasten zijn structrureel bezig om hun zin door te drijven zelfs de rechter heeft beslist dat het niet zo hoeft te zijn en ze accepteren hun verlies gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En begrijp me niet verkeerd. Dat mensen gaan demonstreren bij de intocht van Sinterklaas is walgelijk maar dat onderbuik-geroep kan ik niet zo goed tegen
En ik begrijp best dat mensen een haat ontwikkelen tegen dat soort figuren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze post? Gek he dat ik daar niet op reageerquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet meer op mijn post meer reageert. Ik heb daarstraks al aangegeven dat ze beide kampen zouden moeten straffen. Maar als ik vervolgens niet met een linkje kom, is het blijkbaar niet gebeurd ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wil je dat ik zo ook even je bammetjes kom smeren misschien?![]()
Gek he dat ik niet heel internet af ga struinen op zoek naar een linkje als bewijsmateriaal. Iedereen die dit weekend niet onder een steen zat, heeft er beelden van gezien. Ga dus vervolgens niet doen alsof er niks gebeurd isquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Deze post? Gek he dat ik daar niet op reageer
[..]____!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Snap wel dat je er niet op reageert. Wie heeft er om 13:50 nou nog geen middag eten op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Deze post? Gek he dat ik daar niet op reageer
[..]
Ik, door die kuttreinquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snap wel dat je er niet op reageert. Wie heeft er om 13:50 nou nog geen middag eten op.
Elke dag![]()
huh middag eten? Dan ontbijt ikquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snap wel dat je er niet op reageert. Wie heeft er om 13:50 nou nog geen middag eten op.![]()
Niet werken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
huh middag eten? Dan ontbijt ik
Ik heb de beelden niet gezienquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gek he dat ik niet heel internet af ga struinen op zoek naar een linkje als bewijsmateriaal. Iedereen die dit weekend niet onder een steen zat, heeft er beelden van gezien. Ga dus vervolgens niet doen alsof er niks gebeurd is____!
![]()
![]()
Maar jij komt uit Friesland dus dat is niet zo erg.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het kan Friezen het kan dooienquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd weer die haat tegen FriezenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alleen tegen Feanwâlden en Ljouwert.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd weer die haat tegen FriezenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tuurlijk niet. Hielke en Sietse Klinkhamerquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd weer die haat tegen Friezen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen tegen Feanwâlden en Ljouwert.![]()
![]()
Klim in de pen, schrijf een open brief aan de directie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de aanbiedingen die vanaf morgen ingaan bekeken (bij de C1000) en ik vind het niet veel. Op 1 aanbieding na.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welke?!quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de aanbiedingen die vanaf morgen ingaan bekeken (bij de C1000) en ik vind het niet veel. Op 1 aanbieding na.![]()
Wij hadden toch afgesproken dat jij al je dealtjes hier ging opnoemen voor onze vriendinnen/vrouwen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de aanbiedingen die vanaf morgen ingaan bekeken (bij de C1000) en ik vind het niet veel. Op 1 aanbieding na.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik doe bijna al mijn boodschappen nog bij de c1000.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:21 schreef DutchSL het volgende:
C1000 bestaat dat nog? Die is hier al jaren geleden verdwenen en vervangen door iets andersDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet lang meerquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik doe bijna al mijn boodschappen nog bij de c1000.quote:In 2012 is het bedrijf verkocht aan Jumbo Supermarkten, dat een groot deel van de vestigingen gaat ombouwen naar eigen formule. Een ander deel is verkocht aan Ahold, Coop, Poiesz en PLUS. Volgens de planning zal C1000 in de loop van 2015 helemaal verdwenen zijn.![]()
AH zal het wel niet worden en coop ook niet. Die zitten al vrij dicht in de buurt. Dus ben benieuwd.quote:
Van mij mag het wel een jumbo worden. Die zijn goedkoper dan de C1000.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Monster energie 0,89 bohhquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij hadden toch afgesproken dat jij al je dealtjes hier ging opnoemen voor onze vriendinnen/vrouwen?![]()
Worstenbrood natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
Zo, wat zal ik is onbijten? Wie heeft er voor 14:00 nou al gegetenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
De arbeidersquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
Zo, wat zal ik is onbijten? Wie heeft er voor 14:00 nou al gegeten![]()
quote:Als u met hoeren neukt krijgt u een goede baan, twee keer zoveel seksuele partners en een jonge leeftijd.
Dit blijkt uit een diepgravende Britse studie die gepubliceerd werd in een vaktijdschrift waarover de BBC vandaag bericht.
Volgens het onderzoek betaalde 11% van alle Britse mannen ooit voor seks. Deze groep blijkt ook op andere wijzen te verschillen van de gemiddelde bevolking. Hoerenlopers hebben gemiddeld 32 vrouwen gedaan, terwijl het klootjesvolk slechts een schrale 14 aantikt. Ook zijn ze gemiddeld jong, en hebben ze vaak een goedbetaalde baan.
Tweederde van de drie miljoen Britse hoerenlopers deed wel eens een hoer in het buitenland. Amsterdam wordt als een van de hoofdbestemmingen genoemd voor de geile bleekneuzen.![]()
Hoerenlopers hebben gemiddeld 32 vrouwen gedaan, terwijl het klootjesvolk slechts een schrale 14 aantikt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:31 schreef Zhano het volgende:
Hoerenlopers hebben gemiddeld 32 vrouwen gedaan, terwijl het klootjesvolk slechts een schrale 14 aantikt.
Ja, want iedereen die niet betaald heeft voor sex, behoort tot het klootjesvolk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk ook eerder dat het verband andersom isquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoerenlopers hebben gemiddeld 32 vrouwen gedaan, terwijl het klootjesvolk slechts een schrale 14 aantikt.
Ja, want iedereen die niet betaald heeft voor sex, behoort tot het klootjesvolk
Als je een goedbetaalde baan hebt heb je geld over en ga je dus eerder naar de hoeren. Dan dat je naar de hoeren gaat en dus een goedbetaalde baan krijgt. Zelfde geldt voor de hoeveelheid dames die ze ''gedaan'' hebben.![]()
14 gemiddeld vind ik nog best veel. Maar dat komt denk ik omdat er bij mij steeds relatie uit voort komen. Dan heb je toch wat minder verschillende sexpartners.
Onzin natuurlijk, want volgens Alberto Stegeman kun je al een 16-jarige scholiere scoren voor een euro of 50quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk ook eerder dat het verband andersom is
Als je een goedbetaalde baan hebt heb je geld over en ga je dus eerder naar de hoeren. Dan dat je naar de hoeren gaat en dus een goedbetaalde baan krijgt. Zelfde geldt voor de hoeveelheid dames die ze ''gedaan'' hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
over omgekeerde wereld gesproken:quote:DEN HAAG -
De politie moet meer dienders aannemen die Turks of Arabisch spreken of andere kennis hebben om wijken met veel allochtonen goed te kunnen doorgronden. Dat stelt minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) na aandringen van PvdA-Kamerlid Marcouch.
Het aantal agenten dat de orde op straat kan handhaven, is veel lager dan de operationele sterkte waarmee minister Opstelten graag schermt.
Het aantal agenten dat de orde op straat kan handhaven, is veel lager dan de operationele sterkte waarmee minister Opstelten graag schermt.
Het sociaaldemocratisch Kamerlid hamert al langer op dit punt, maar nu is de VVD-bewindsman echt om. Hij belooft dat bij de sollicitaties zal worden gekeken of iemand de ’kennis en vaardigheden’ heeft om allochtonen beter te begrijpen. Opstelten wil expliciet niet zeggen dat hij meer allochtonen aan wil nemen, zoals Marcouch wel vroeg, omdat dat als discriminatie zou kunnen worden opgevat.
Marcouch pleit al langer voor meer allochtonen bij de politie. Volgens hem begrijpen agenten momenteel buurten zoals de Schilderswijk in Den Haag te slecht en kunnen ze daardoor minder goed hun werk doen daar.
In een debat over de politie maandag, kreeg Opstelten veel kritiek van de oppositie over de vorming van de Nationale Politie. De VVD-bewindsman komt met een aangepaste planning over die grote reorganisatie. Hij zegde verder de VVD toe om te kijken wat voor ’oneigenlijke taken’ er nu op het bordje van de politie liggen, en om die weer terug te geven aan bijvoorbeeld de gemeente.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:38 schreef over_hedge het volgende:
over omgekeerde wereld gesproken:
[..]wtf
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo vreemd. Mits gediplomeerd en beschikkend over de juiste (overige) competenties, is affiniteit met de betrokken culturen alleen maar een pre, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:38 schreef over_hedge het volgende:
over omgekeerde wereld gesproken:
[..]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt van een hoog niveau dat artikel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die niet betaald heeft voor sex, behoort tot het klootjesvolk![]()
Juist niet:quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt van een hoog niveau dat artikel.quote:Dit blijkt uit een diepgravende Britse studie die gepubliceerd werd in een vaktijdschrift waarover de BBC vandaag bericht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh PSV geeft 37 procent korting op een drone![]()
![]()
Elke dag![]()
Net zoals Lahm, die zijn enkel heeft gebroken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Modric ligt er de komende maanden uit. Is BDIL al ergens gesignaleerd?![]()
Die IF is ook als een malle gestegen zegquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef vanpers het volgende:
[..]
Net zoals Lahm, die zijn enkel heeft gebroken.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Logisch nu zijn NIF 3 maanden uit packs gaat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die IF is ook als een malle gestegen zeg![]()
Deed Serero wel mee? O nee, die speelt misschien morgen (of niet aangezien zijn hamstring overbelast is)quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:05 schreef Freire het volgende:
Ajax onderuit in oefenduel met Sparta
bohh![]()
Niet vandaag, de afgelopen anderhalve weekquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Logisch nu zijn NIF 3 maanden uit packs gaat.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |