SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi. Wist geen TT. En dacht al dat jij het topic vanzelf wel zou kapen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen club TT dus zijn we nog matties?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
Mooi. Wist geen TT. En dacht al dat jij het topic vanzelf wel zou kapen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pots als je het goe doet hoef je enkel zelf zakken geld te tillenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik neem aan dat dat wel in de Randstad is? Daar is een lerarentekort...of in elk geval minder overschot aan leraren dan bij ons in de regio.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup. wist niet dat docenten zoveel konden verdienenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen club TT dus zijn we nog matties?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klinkt heel mooi hoor freelance enzo, ze vermelden altijd alleen hun bruto salaris. moeten ze wel nog even belasting, pensioen (wat de meeste tegenwoordig gewoon niet meenemen), verzekeringen e.d. van betalen.
Als je een goed jaar hebt verdien je lekker idd, zie ze alleen 60% van de tijd flink ten onder gaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Krijg je ook last van je rugquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots als je het goe doet hoef je enkel zelf zakken geld te tillen![]()
![]()
Leraar zijn in de randstadquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat wel in de Randstad is? Daar is een lerarentekort...of in elk geval minder overschot aan leraren dan bij ons in de regio.![]()
Elke dag die passers uit je rug halen.
Pensioen opbouwen is hetzelfde als geld verbrandenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:05 schreef FCsuarez het volgende:
Klinkt heel mooi hoor freelance enzo, ze vermelden altijd alleen hun bruto salaris. moeten ze wel nog even belasting, pensioen (wat de meeste tegenwoordig gewoon niet meenemen), verzekeringen e.d. van betalen.
Als je een goed jaar hebt verdien je lekker idd, zie ze alleen 60% van de tijd flink ten onder gaan.
Gewoon lekker op zon rabo pensioenspaarplannetje zettenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb je nog mazzel, voor het zelfde geld nemen ze wat groters mee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Leraar zijn in de randstad![]()
Elke dag die passers uit je rug halen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar dat kan ik tot mijn 100ste wel doen hoorquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met benzine worden overgoten en de fik gezet worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel, voor het zelfde geld nemen ze wat groters mee.
Dan nog draag je een deel van je salaris af he TT. Sommige mensen dragen helemaal niks af, en zien tegen hun 50e wel eens...quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pensioen opbouwen is hetzelfde als geld verbranden
Gewoon lekker op zon rabo pensioenspaarplannetje zetten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij doet toch een financiele opleiding?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beter gaan we het over FUT hebben ofzo.. of iets waar ik wel wat vanaf weet.![]()
![]()
![]()
Dat is het meestal, dat doen ze nou net niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pensioen opbouwen is hetzelfde als geld verbranden
Gewoon lekker op zon rabo pensioenspaarplannetje zetten
Al die gasten die in de glorie jaren ZZP'er zijn geworden. vervolgens roepen dat je dik verdient niets op zij zetten en nu lopen te janken dat ze weg geconcurreerd wordenhuilebalkjes.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tegenwoordig gebeurt dat dus niet meer. Al mijn vrienden en bekenden die nu zijn begonnen met werken, die bedrijven bouwen niets meer op moet je zelf maar doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan nog draag je een deel van je salaris af he TT. Sommige mensen dragen helemaal niks af, en zien tegen hun 50e wel eens...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
eerste jaar valt belasting volgens mij sowieso heel erg mee als freelancer?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:05 schreef FCsuarez het volgende:
Als je een goed jaar hebt verdien je lekker idd, zie ze alleen 60% van de tijd flink ten onder gaan.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebeurt dat dus niet meer. Al mijn vrienden en bekenden die nu zijn begonnen met werken, die bedrijven bouwen niets meer op moet je zelf maar doenSinds wanneer is dat?
Mijn werk doet ook niet aan pensioen opbouwquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serieus?Sinds wanneer is dat?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik weet ervan sinds vorig jaar. Ik zou er ook blij mee zijn. Als ik het in een pensioenfonds stop heb ik er zelf toch geen plezier vanquote:Op dinsdag 18 november 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serieus?Sinds wanneer is dat?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |