Dat hoop ik wel, anders ben je genialer dan geniaal.quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin, je kunt meer info googelen dan ik waarschijnlijk weet. luie flikker
Naja voor 1933 welquote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij claimt te denken dat een bondskanselier anders is dan een president? Natuurlijk wil ik dan van jou weten waarom en niet van google
Ah, het irriteert je... dan gaan we voor de 16.000.quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee die denkt dat het leuk is om 8000x dezelfde grap te maken
Een bondskanselier kan ministers ontslaan en de Nederlandse premier kan dat niet.quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij claimt te denken dat een bondskanselier anders is dan een president? Natuurlijk wil ik dan van jou weten waarom en niet van google
Nou ja, de bondskanselier is geen staatshoofd.quote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Nederlandse premier is ook geen presidentquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een bondskanselier kan ministers ontslaan en de Nederlandse premier kan dat niet.
capibaraquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het grootste nog levende knaagdier ter wereld?
een premier is ook wat anders dan een presidentquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Nederlandse premier is ook geen president
Nee maar heeft wel de feitelijke leidingquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, de bondskanselier is geen staatshoofd.
Luiaardquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Beverquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Kapibaraquote:Op maandag 17 november 2014 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ja precies, vandaar dat ik ook zei dat het in de praktijk op hetzelfde neerkomt.quote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar heeft wel de feitelijke leiding
iddquote:
lolsquote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef raptorix het volgende:
Etto en hetzalallemaal mogen op het eind van de topic even blijven om te horen of we het volgende topic even normaal kunnen doen, en ik wil geen jamaar horen.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Heeft verdomme nog frans en aardrijkskunde maar een capibara weet die wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |