Niet echt.quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een bondskanselier is wel wat anders dan een president
klopt alleen maar hommo'squote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in den haag zitten dan ook geen echte mannen
quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarheid, Nederland heeft al jaren geen echte leiders meerquote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in den haag zitten dan ook geen echte mannen
turkijequote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef Tanden68 het volgende:
Wat is de hoofdstad van Turkmenistan?
Achbadquote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef Tanden68 het volgende:
geturktquote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef Tanden68 het volgende:
1: Toto69: 83quote:
Nee, ik denk alleen dat je extra drielaags toiletpapier op je boodschappenlijstje moet zetten voor al de shit die jij uit je mond weet te krijgenquote:
een bondskanselier is wel wat anders dan een presidentquote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, ik denk alleen dat je extra drielaags toiletpapier op je boodschappenlijstje moet zetten voor al de shit die jij uit je mond weet te krijgen
ga ergens anders huilenquote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, ik denk alleen dat je extra drielaags toiletpapier op je boodschappenlijstje moet zetten voor al de shit die jij uit je mond weet te krijgen
In de praktijk niet echt.quote:Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |