SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik had die kans in ieder geval afgemaakt.quote:Op maandag 17 november 2014 17:52 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Lekker janken. Net of jij bij 4-4 in de 88 ste minuut nog rustig de vrije man gaat zoeken![]()
Ik wil wel x een potje doen, speel ik je helemaal dol
En ja, ik blijf altijd de vrije man zoeken. Ik denk niet dat je tegen mij een potje kan spelen, want aan die video te zien was dat niet de 360-versie.![]()
Ja, potverdikkeme herkenbaar.quote:
Vorige week snel de kip en pasta van het vuur gehaald en terug naar de supermarkt gesjeesd voor de pesto.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel zeker, in tegenstelling tot DS2
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die kans in ieder geval afgemaakt.![]()
Gelukkig leg ik alles van tevoren klaar op het aanrecht dus dan heb ik het dan al door. Ook al eens macaroni met stukjes frikandel gegeten omdat gehakt vergetenquote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, potverdikkeme herkenbaar.
Vorige week snel de kip en pasta van het vuur gehaald en terug naar de supermarkt gesjeesd voor de pesto.Best lekker trouwens.
![]()
brandblusserbyzhano.gifquote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die kans in ieder geval afgemaakt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 17:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gelukkig leg ik alles van tevoren klaar op het aanrecht dus dan heb ik het dan al door. Ook al eens macaroni met stukjes frikandel gegeten omdat gehakt vergetenBest lekker trouwens.
!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Godverquote:Op maandag 17 november 2014 17:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook al eens macaroni met stukjes frikandel gegeten omdat gehakt vergetenBest lekker trouwens.
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
"Had die kans in ieder geval afgemaakt."quote:Op maandag 17 november 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die kans in ieder geval afgemaakt.
En ja, ik blijf altijd de vrije man zoeken. Ik denk niet dat je tegen mij een potje kan spelen, want aan die video te zien was dat niet de 360-versie.zo'n ventje ben jij dus
Fijne avond
En nee ik speel nie op zo'n pauper 360. Want inheb tenminste een ps4net zo
![]()
Jij bent echt een ongelofelijke baas.quote:Op maandag 17 november 2014 18:04 schreef bombmannl het volgende:
[..]
"Had die kans in ieder geval afgemaakt."zo'n ventje ben jij dus
Fijne avond
En nee ik speel nie op zo'n pauper 360. Want inheb tenminste een ps4net zo
Feyenoord Rotterdam![]()
Had die raampies wel wat steviger verwacht. Zou sjon deze gezet hebben?quote:Op maandag 17 november 2014 18:09 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerd_gedaan_.html
Brabant![]()
Zag 'm net ja.quote:Op maandag 17 november 2014 18:09 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerd_gedaan_.html
BrabantDat laatste raampje dan toch ook maar even.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |