SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat kan ik me voorstellen ja. Volgende keer bellen ze gewoon Randstad.quote:Op maandag 17 november 2014 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel klote, zo'n bedrijf vertel je twee keer dat er iemand komt en twee keer komt er niemand opdagen. Gelukkig ging de 3e keer wel goedNAC Breda
Rèsbaarge![]()
21Kdat is amper boven de prijs man
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Randstadquote:Op maandag 17 november 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja. Volgende keer bellen ze gewoon Randstad.![]()
![]()
I c wat u did derquote:Op maandag 17 november 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker weten. Doe mij maar gewoon Brabant![]()
Heb een paar projectjes voor CN-IT gewerkt. Werd daarna echt elke week gebeld of ik een alsjeblieft een dagje ergens in de buurt van Arnhem nog een migratieklus wilde doen.quote:Op maandag 17 november 2014 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uitzendbureau, geen detachering. Alleen uitzenden & payroll
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ze bedoelde of je aub wilde emigreren.quote:Op maandag 17 november 2014 14:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb een paar projectjes voor CN-IT gewerkt. Werd daarna echt elke week gebeld of ik een alsjeblieft een dagje ergens in de buurt van Arnhem nog een migratieklus wilde doen.![]()
Speciaal voor Lindgren:
Teampje dat ik ga makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Persoonlijk zou ik zeggen dat 1 emigratieklus voor jou voldoende is.quote:Op maandag 17 november 2014 14:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb een paar projectjes voor CN-IT gewerkt. Werd daarna echt elke week gebeld of ik een alsjeblieft een dagje ergens in de buurt van Arnhem nog een migratieklus wilde doen.
Gr gr.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
Speciaal voor Lindgren:
Teampje dat ik ga maken
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef Freire het volgende:
[..]
Ze bedoelde of je aub wilde emigreren.racisten.quote:Op maandag 17 november 2014 15:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zeggen dat 1 emigratieklus voor jou voldoende is.
Gr gr.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alle Turken terug naar het Rifgebergte !@#!@#%$!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TR gemacht!quote:Op maandag 17 november 2014 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Dood aan de Arnhemmers.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja wat? Hadden ze maar stand moeten houden bij die brug enzo. Het is godverdomme altijd hetzelfde daaro.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Market Gardenquote:Op maandag 17 november 2014 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Hadden ze maar stand moeten houden bij die brug enzo. Het is godverdomme altijd hetzelfde daaro.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ojee... Een Arnhem vs. Nijmegen battle.
Nijmegenquote:Op maandag 17 november 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ojee... Een Arnhem vs. Nijmegen battle.je wilt er niet dood gevonden worden man.
Pauper stad, met overal van die achterlijke flitspalen.
Uhm...om heel eerlijk te zijn vind ik Nijmegen een sympathiekere stad dan Arnhemquote:Op maandag 17 november 2014 15:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nijmegenje wilt er niet dood gevonden worden man.
Pauper stad, met overal van die achterlijke flitspalen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft tenminste een universiteit.quote:Op maandag 17 november 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhm...om heel eerlijk te zijn vind ik Nijmegen een sympathiekere stad dan Arnhem![]()
Nee, geen kut aan.quote:Op maandag 17 november 2014 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
Nijmegen heeft qua binnenstad echt wel meer te bieden dan Arnhem hoor
En een leuke binnenstad.quote:Op maandag 17 november 2014 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft tenminste een universiteit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik rij er altijd met 150 doorheen als ik naar Kleve ga.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tja...en voor hoeren moet je waarschijnlijk niet in Nijmegen zijnquote:Op maandag 17 november 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuke kroegjes.
Maar dat weet Ozz toch niet want die drinkt geen alcohol
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 17 november 2014 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuke kroegjes.
Maar dat weet Ozz toch niet want die drinkt geen alcohol![]()
Wij hebben geen KFC en zij wel en dat is niet eerlijk![]()
![]()
Klopt, daar moet je nog ouderwets vrouwen versieren.quote:Op maandag 17 november 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja...en voor hoeren moet je waarschijnlijk niet in Nijmegen zijn
Stel je is voor... zijn wel veel vrouwen daar trouwens door al die sociale onzin.![]()
DS2 is echt triest dat hij niet naar die punani is gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben er vorige week even langs geweest. Liepen 2 junkies in een korte rok rond.quote:Op maandag 17 november 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja...en voor hoeren moet je waarschijnlijk niet in Nijmegen zijnSnel weer weg gereden.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 is echt triest dat hij niet naar die punani is gegaan.Hij is ook nog eens slecht in FIFA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 15:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben er vorige week even langs geweest. Liepen 2 junkies in een korte rok rond.Snel weer weg gereden.
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er is altijd wel iemand de sjaak hierquote:Op maandag 17 november 2014 15:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd dat gehaat op 1 persoon.![]()
En slaat op z'n Xbox als hij boos is.quote:Op maandag 17 november 2014 15:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens slecht in FIFA.
Laten we gewoon een hele bevolkingsgroep pakken. Ik stel voor:quote:Op maandag 17 november 2014 15:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd dat gehaat op 1 persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laten we gewoon een hele bevolkingsgroep pakken. Ik stel voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friezen + BrabandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: