quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dacht dat je die chick bedoelde uit Now is Good sorry
Google en Tumblr staat er vol vanquote:
Zij is een geile donder jaquote:
Nee, nog weekje, dan is hij er weer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is inso definitief vertrokken btw?
Niet dat ik weet.quote:
Je woont nog maar net in je kamer, hoezo nu al weer een nieuwe?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Morgen nieuwe kamer bezichtigen
Omdat de huisbaas een lutser is. Hij doet niet wat hij belooft, waardoor ik nu al haast een maand zonder fornuis zit. Wat hij wel wilde doen is piepschuim voor mijn ruiten plakken, voor de isolatiequote:Op dinsdag 18 november 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je woont nog maar net in je kamer, hoezo nu al weer een nieuwe?
Ja dat is wel beetje jammer inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat de huisbaas een lutser is. Hij doet niet wat hij belooft, waardoor ik nu al haast een maand zonder fornuis zit. Wat hij wel wilde doen is piepschuim voor mijn ruiten plakken, voor de isolatie______
Arnhem heeft genoeg vrij. Deze kamer is onderaan sonsbeek parkquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje jammer inderdaadIs er veel aanbod ?
waarom zou je een kamer in arnhem willen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arnhem heeft genoeg vrij. Deze kamer is onderaan sonsbeek park
Sonsbeek![]()
Arnhem beste hemquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom zou je een kamer in arnhem willen?
Die was wel nicequote:Op dinsdag 18 november 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook mooie film
En dan kan je Kaya bewonderen
Dan hou ik meer van dat soort "wijvenfilms" dan van stoere mannenfilms met alleen maar domme actiequote:
Skinsquote:
hjb mongoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |