Knut zijn lievelingsfilm, mooi inderdaadquote:Op maandag 17 november 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hachi man.
Tranen in mijn ogen.
Nou echt janken gaat nog iets te ver.quote:
Was ook wel een leuke hont.quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut zijn lievelingsfilm, mooi inderdaad
Ja niet tranen met tuitenquote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou echt janken gaat nog iets te ver.
Dat ik moest janken bij een film was alleen toen ik Tarzan zag als kind en die grote gorilla dood ging.
Bij Mufasa nooit gejankt volgens mij
Schijnen hele moeilijke honden te zijn om op te voedenquote:
sowieso konkoduur vanaf 4.5kquote:Op maandag 17 november 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnen hele moeilijke honden te zijn om op te voeden
Dat had ik gisteren toen ik Sint zag.quote:Op maandag 17 november 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet tranen met tuitenMaar wel tranen gelaten
Past wel bij mij dus.quote:Op maandag 17 november 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnen hele moeilijke honden te zijn om op te voeden
Hou jij het nou maar bij kattenquote:Op maandag 17 november 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren toen ik Sint zag.
Maar dat kwam meer door de beroerde special effects.
[..]
Past wel bij mij dus.
zieke kruising wordt datquote:Op maandag 17 november 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis om het te combineren.
[..]
wat is er gebeurd?
Ook mooie filmquote:
MNet lang haar ziet ze er wel beter uit hequote:Op dinsdag 18 november 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook mooie film
En dan kan je Kaya bewonderen
Ze heeft nooit kort haar gehadquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
MNet lang haar ziet ze er wel beter uit he
Nee Kaya van Skinsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |