Heb je mijn goeie seizoensstart al gelezen in het FM-topicquote:Op maandag 17 november 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen kan op ons niveau van intellectuele verlichting zitten.
Verschil moet er zijn.
Teringspel dat FM met al die jankende kutspelers om niks.quote:Op maandag 17 november 2014 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mijn goeie seizoensstart al gelezen in het FM-topic
Ik had op een mooi verslag gehoopt.quote:Op maandag 17 november 2014 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mijn goeie seizoensstart al gelezen in het FM-topic
Oh ik heb het pas sinds gister dus dat moet ik nog meemakenquote:Op maandag 17 november 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teringspel dat FM met al die jankende kutspelers om niks.
Ja, ik moet er nog even aan wennenquote:Op maandag 17 november 2014 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had op een mooi verslag gehoopt.
Slechts 2 keer een berichtje dat je een wedstrijd hebt gewonnen.
Wacht maar als je kampioen bent. Ondertussen is je hele selectie ontevreden omdat je ze niet weg laat gaan, terwijl er nooit een bod voor hun is gekomen. Halen ze hun vriendjes erbij en gaan ze klagen bij het bestuur.quote:Op maandag 17 november 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik heb het pas sinds gister dus dat moet ik nog meemaken
Feyenoord naar de Playoffs van de CL geloodst. Nu tegen Leverkusen maar eerste wedstrijd 2-1 verloren.
Wel met 5-0 van Standard gewonnen, en return dan weer 3-0 verliezen![]()
5-0 van NAC, 6-2 van Vitesse, maar dan weer kansloos met 3-1 van Ajax verliezen
Dat zal nog wel even duren. Hij is supersloom op m`n laptop dus ik kan niet urenlang doorspelenquote:Op maandag 17 november 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht maar als je kampioen bent. Ondertussen is je hele selectie ontevreden omdat je ze niet weg laat gaan, terwijl er nooit een bod voor hun is gekomen. Halen ze hun vriendjes erbij en gaan ze klagen bij het bestuur.
Verwende teringzemmels.
Dat is echt kutquote:Op maandag 17 november 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even duren. Hij is supersloom op m`n laptop dus ik kan niet urenlang doorspelen
Ja maar ik dwing mezelf ook niet teveel te spelenquote:Op maandag 17 november 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt kut
Als ik eenmaal bezig ben aan FM kan ik echt gewoon 12 uur achter elkaar doorgaan
Ooh gelukkig zit ik op een ROC.quote:Op maandag 17 november 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik dwing mezelf ook niet teveel te spelenIk heb ook nog een studie waar ik aan moet werken
quote:Op maandag 17 november 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh gelukkig zit ik op een ROC.
Ik ook.quote:
2 Leidsche boys 1 cupquote:Op maandag 17 november 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit even te poepen, wordt er gelijk aangebeld
IK VAN ARIANA GRANDEEEEquote:Op maandag 17 november 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Ouwe treintickets, bioscooptickets. allemaal in m`n portemonee
Waarvoor?quote:
Ik ga gemiddeld 3 dagen naar school en elke dag vraag ik mezelf weer af waarom ik uit bed ben gekomen.quote:Op maandag 17 november 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik doe ook mbo hoor. Maar het is wel pittig veel theorie
quote:Op maandag 17 november 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor?
[..]
Ik ga gemiddeld 3 dagen naar school en elke dag vraag ik mezelf weer af waarom ik uit bed ben gekomen.
quote:
Laat die Jehova's toch lekker staan joh.quote:Op maandag 17 november 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit even te poepen, wordt er gelijk aangebeld
nee problemquote:Op maandag 17 november 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat liedje is niet van Ariana Grande toch?
Keihard, in al haar poriën.quote:Op maandag 17 november 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
D`r muziek is kanki kut maar ik zou d`r wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |