Hee zijn dit alle letters van het alfabet? bcefghijklmnopsvwxyzquote:Op maandag 17 november 2014 09:39 schreef housesoftheholy het volgende:
nieuwe vraag.....wrm is mortaxx zo'n qt
Hakekruisquote:Op maandag 17 november 2014 09:41 schreef Klaploper het volgende:
Wat is het heiligste teken in het Hindoeïsme?
Helaas, hakenkruis vond ik goed genoeg. Zonnewiel of Duits apenstaartje had ik ook goed gekeurd.quote:
Is nogal een verschilquote:Op maandag 17 november 2014 09:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Helaas, hakenkruis vond ik goed genoeg. Zonnewiel of Duits apenstaartje had ik ook goed gekeurd.
Hakenkruis is gewoon een ander woord ervoor. Heeft niets te maken met hoe het gebruikt wordt.quote:
Iets van Vader rookt een Pijp in het frans?quote:Op maandag 17 november 2014 11:11 schreef Klaploper het volgende:
[ afbeelding ] tekst onder het origineel?
Frans en pijp zijn goed. Heeft niets met vader te maken.quote:Op maandag 17 november 2014 11:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iets van Vader rookt een Pijp in het frans?
Nee dat was een lesboek, ik zag op the google wat het wel moest zijn, dus ben af voor deze vraagquote:Op maandag 17 november 2014 11:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Frans en pijp zijn goed. Heeft niets met vader te maken.
Geen idee, ik zocht een plaatje zonder de tekst eronder, kwam deze eerder tegen.quote:
Correct! Ceci n'est pas une pipe. Het is natuurlijk ook helemaal geen pijp, maar een afbeelding van een pijp.quote:
Is dat ook een vraag?quote:Op maandag 17 november 2014 11:43 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Wat voor herkenbare geur heeft het drol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |