ik ook. Kan niet meer zonderquote:Op maandag 17 november 2014 08:57 schreef Dasjonny het volgende:
Nop, Microsoft Ergo 4000 hier.
[ afbeelding ]
je maakt meer geluid.quote:Op maandag 17 november 2014 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is nou het voordeel, hoor er nerds altijd heel enthousiast over worden. Waarom is zo'n ding dan zo chill in vergelijking met een gewoon toetsenbord?
Zelf vind ik de feedback fijn die zo'n toetsenbord heeft. Je weet dat je de toets goed ingedrukt hebt vanwege de weerstand. Vanwege de veer voelt het niet zompig aan zoals bv laptop toetsenborden.quote:Op maandag 17 november 2014 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is nou het voordeel, hoor er nerds altijd heel enthousiast over worden. Waarom is zo'n ding dan zo chill in vergelijking met een gewoon toetsenbord?
voor autisten fijn. Horen mensen ze ook. Maar de feedback schijnt fijner te zijnquote:Op maandag 17 november 2014 09:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, dat Is het enige verschil toch?
naast feedback (?) van je toetsenbord, wat doet het nog meer dan waardoor jij het fijner vindt?quote:Op maandag 17 november 2014 09:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, dat Is het enige verschil toch?
Actuation point, minder of meer druk zetten afhankelijk van welke switch, daar draait het om.quote:Op maandag 17 november 2014 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
naast feedback (?) van je toetsenbord, wat doet het nog meer dan waardoor jij het fijner vindt?
Ook een K95 als deze niet voor reparatie bij Corsair ligt... 2e keer in nog geen jaar tijd dat er een zooi LEDs mee kappenquote:Op maandag 17 november 2014 00:51 schreef Skillstorm het volgende:
Momenteel een Corsair K95 in gebruik. Heel fijn natuurlijk met Cherry MX Red switches voor games en de build quality is ook geweldig.![]()
Wat gebruiken jullie?
Edit : TT moet zijn 'Gebruiken jullie mechanische keyboards'
maakt toch meer geluid.quote:Op maandag 17 november 2014 10:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Actuation point, minder of meer druk zetten afhankelijk van welke switch, daar draait het om.
Daarbij vergaan de keycaps onder de toetsen niet over tijd zoals bij normale keyboards.
Misschien even verdiepen ook voor Tailfox voor hij autist begint te roepen.
Gaaf, wil ik ook wel. Ben dat ding bijna dagelijks aan het zoekenquote:Op maandag 17 november 2014 10:30 schreef mschol het volgende:
Nope, MX5500 hier..
Die rekenmachine functie is goddelijk(ik gebruik het dagelijks)
ik vind het echt enorm handig, dit is helaas het enige toetsenbord met deze functie afaikquote:Op maandag 17 november 2014 11:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gaaf, wil ik ook wel. Ben dat ding bijna dagelijks aan het zoekenOf gebruik die van Windows. Lijkt mij erg handig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |