quote:
Op maandag 17 november 2014 00:27 schreef Willoow het volgende:Hoi
Vroeger hadden wij thuis zo'n tosti ijzer die de beste tosti's maakte. Toen dat apparaat sneuvelde door de ouderdom werd het tijd voor een nieuwe. Dat was bijna 7 jaar geleden.
In het nieuwe ijzer dat werd aangeschaft smaakte de tosti's voor geen meter. Na een tijd wen je er wel aan, maar altijd bleef ik naar die lekkere tosti's verlangen.
Dus in de loop der jaren tosti ijzers aangeschaft die er op leken, maar ook die maakten de tosti's nooit zo lekker. Jammer dat ik vroeger nooit geweten heb hoe moeilijk het is om een goed tosti ijzer aan te schaffen.
Ik heb geen verstand van tosti-ijzers, maar over het algemeen wordt aangeraden om ze maken in een koekenpan. Uit nieuwsgierigheid ben ik eens even op youtube gaan kijken, daar regent het recepten, maar ik zie heel veel verschrikkelijke dingen, zoals een jolige figuur die naakt rondhuppelt (gelijk dichtgedaan, geen zin in) en een studente met lang haar die haar best doet om de tosti zo smakeloos mogelijk over te laten komen. Het verbaast me enorm dat er geen instructie op youtube staat.
Hier de studente (heren, pak je sok maar, ze is niet van mijn leeftijd)