abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:09:57 #101
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_164338410
Geen idee waarom die troep tosti-ijzer genoemd wordt. Wat je zoekt is een contactgrill. Neem er wel eentje met een dubbel scharnierend deksel en afneembare platen.

Ook lekker:
- Tosti met pesto, tomaat en salami
- Tosti met kaas en kipkerriesalade
- Tosti met kaas, katenspek en gesnipperde ui
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:10:36 #102
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_164338434
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 18:57 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Soms maak ik dat ook weleens beetje vet die platen
En op een pan hoeft toch geen liter vet direct? Gewoon net zo veel als dat je eitje gaat bakken..
Dan kun je toch net zo goed een kaassoufle eten?
Mijn tostis moeten drooggebakken uit een vuurijzer komen.. anders hoef ik ze niet.. :X
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:11:00 #103
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_164338451
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef Barrah het volgende:
Geen idee waarom die troep tosti-ijzer genoemd wordt. Wat je zoekt is een contactgrill. Neem er wel eentje met een dubbel scharnierend deksel en afneembare platen.

Ook lekker:
Nee, geen grill apparaat
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:11:41 #104
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_164338477
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:09 schreef Barrah het volgende:

Ook lekker:
Contactgrill is ook oke... en deze ook trouwens:
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:16:51 #105
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_164338667
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:11 schreef Willoow het volgende:

[..]

Nee, geen grill apparaat
Jawel. Koop er één en je zult niet teleurgesteld worden. Ook perfect om pannini's en hamburgers te bakken.
pi_164339457
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 00:27 schreef Willoow het volgende:
Hoi

Vroeger hadden wij thuis zo'n tosti ijzer die de beste tosti's maakte. Toen dat apparaat sneuvelde door de ouderdom werd het tijd voor een nieuwe. Dat was bijna 7 jaar geleden.

In het nieuwe ijzer dat werd aangeschaft smaakte de tosti's voor geen meter. Na een tijd wen je er wel aan, maar altijd bleef ik naar die lekkere tosti's verlangen.

Dus in de loop der jaren tosti ijzers aangeschaft die er op leken, maar ook die maakten de tosti's nooit zo lekker. Jammer dat ik vroeger nooit geweten heb hoe moeilijk het is om een goed tosti ijzer aan te schaffen.
Ik heb geen verstand van tosti-ijzers, maar over het algemeen wordt aangeraden om ze maken in een koekenpan. Uit nieuwsgierigheid ben ik eens even op youtube gaan kijken, daar regent het recepten, maar ik zie heel veel verschrikkelijke dingen, zoals een jolige figuur die naakt rondhuppelt (gelijk dichtgedaan, geen zin in) en een studente met lang haar die haar best doet om de tosti zo smakeloos mogelijk over te laten komen. Het verbaast me enorm dat er geen instructie op youtube staat.

Hier de studente (heren, pak je sok maar, ze is niet van mijn leeftijd)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')