Het zijn die tjemtreels die de kaas bestralen zeg ik je!quote:
Nee man dan krijg je van die luchtige tosti's die uit elkqar vallen als je er in bijtquote:Op maandag 17 november 2014 10:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die ja, of zoiets:
[ afbeelding ]
Jawel man... zoiets krijg je dan:quote:Op maandag 17 november 2014 21:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee man dan krijg je van die luchtige tosti's die uit elkqar vallen als je er in bijt
Ah dus zo’n ding hebben ze bij die fancy cafésquote:Op maandag 17 november 2014 21:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee man dan krijg je van die luchtige tosti's die uit elkqar vallen als je er in bijt
Ook geen medicijnen die je na de maaltijd in moet nemen.quote:Op maandag 17 november 2014 00:29 schreef CaesarEnNapoleon het volgende:
In Afrika hebben ze niet eens tosti's, egoïst.
Gaan de meeste pannen van stuk.. of je moet er boter in gooien.. (maar dat noem ik geen tosti)quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef kdricklamar het volgende:
Ik had eens van vriendin geleerd dat je tosti in pan moet maken smaakt veel beter
Maar heb tosti verslaving gehad dus ben nu weer afgekickt
Pan gaat stuk waarvan? Het is z'n werk om iets te bereidenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Gaan de meeste pannen van stuk.. of je moet er boter in gooien.. (maar dat noem ik geen tosti)
Trekt krom als je er een droge tosti in bakt.. en met een teflon/keramische laag is die laag zo weg..quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Pan gaat stuk waarvan? Het is z'n werk om iets te bereiden
Jij wilde iets gaan bakken in een pan zonder vet oid dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Trekt krom als je er een droge tosti in bakt.. en met een teflon/keramische laag is die laag zo weg..
Je gaat een tosti toch niet in het vet laten badderen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:50 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jij wilde iets gaan bakken in een pan zonder vet oid dan?
Soms maak ik dat ook weleens beetje vet die platenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je gaat een tosti toch niet in het vet laten badderen?![]()
In dat ijzer die ik net laat zien pleur je gewoon een broodje ham/kaas erin en er komt een tosti uit...
Wel zo gezond...
Zijn deze niet bedoeld om die voorverpakte dingen in het papiertje en al in op te warmen? Hoe blijft hier ooit de kaas tussen zitten?quote:Op maandag 17 november 2014 10:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die ja, of zoiets:
[ afbeelding ]
Op zich eens, maar salami ipv ham.....quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Tosti![]()
![]()
Mensen die tosti's fancy willen maken met allerlei ingrediënten
Ik maak soms een tosti met kaas en een klein beetje gesnipperde ui in plaats van een plak ham, maar verder dan dat gaat het bij mij niet
Iemand was je voorquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:02 schreef john-hert het volgende:
Die smaak lag niet aan dat ijzer, je vader kwakte altijd over de tosti's heen
Gr gr
quote:Op maandag 17 november 2014 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
je vader schoot altijd zn warme sperma in je oude tosti-apparaat, daarom was de smaak anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |