I.p.v. in de boter bak ik ze in de olijfolie.quote:Op maandag 17 november 2014 00:44 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
[..]
Dit is de enige juiste manier om een tosti te maken. Een beetje zout doet wonderen
Gr gr mijn vader
Cheddarquote:Op maandag 17 november 2014 01:23 schreef Jellereppe het volgende:
Gewoon tosti met extreem veel kaas. Bijvoorbeeld 5 plakken cheddar of meer.
Heb je enig idee wat daging roedjak is? Zo ja en je doet dit echt ben je een voedselbarbaar.quote:Op maandag 17 november 2014 01:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tosti's met daging roedjak erop gesmeerd
Maakt niet uit.quote:Op maandag 17 november 2014 07:00 schreef GoedkopePindakaas het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat daging roedjak is? Zo ja en je doet dit echt ben je een voedselbarbaar.
Die ja, of zoiets:quote:Op maandag 17 november 2014 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de beste tosti's
nee, gewoon nietquote:
Ik heb met zo'n ding ooit vlam in de tostipan gehad. Mooie tijden.quote:Op maandag 17 november 2014 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de beste tosti's
Haha, dat spul in vlamtosti's lijkt net zo op daging als cola op wijn lijkt. Het heeft echt niets maar dan ook niets met elkaar te maken qua smaak of qua looks. Waar heb jij ooit daging gegeten? Uit een magnetron bakkie?quote:Op maandag 17 november 2014 10:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik zeg alleen dat het spul op de vlantosti's lijkt op daging roedjak
En barbaar....als het maar in mijn maag komt zal mij het een worst wezen hoe ik het eet
kopkaastostiquote:Op maandag 17 november 2014 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
je vader schoot altijd zn warme sperma in je oude tosti-apparaat, daarom was de smaak anders.
Bullshitquote:Op maandag 17 november 2014 00:34 schreef Skillstorm het volgende:
TS, ben je mongool oid?
Het is geroosterd brood, door een tosti-ijzer, het kan niet anders smaken.
SPOILER: tosti receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op maandag 17 november 2014 14:49 schreef very het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Tenminste, er is een groot verschil of je een grill ijzer gebruikt of een tosti ijzer...ik gebruik zelf dit.
[ afbeelding ]
Dit is dus niet perse een tosti ijzer, maar maakt een partij godverdomme lekkere tosti's godverdomme
jezus wat een werk is dat recept zeg. ik blijf wel lekker een paar plakkies kaas en en een plakkie ham tussen brood flikkeren en in t tosti ijzer gooien.SPOILER: tosti receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |