abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 januari 2015 @ 08:19:27 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149064796
mooie dingen weer -Spring! en haha Gevalletje, die is inderdaad grappig!
in de haak.
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2015 @ 10:51:53 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_149067311
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:51 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Ik kwam toevallig deze tegen en nu móet ik em dus maken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o die zijn zeker leuk zeg!
pi_149071493
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:51 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Ik kwam toevallig deze tegen en nu móet ik em dus maken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf! En een goed idee :D O-)
pi_149072765
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb gisteren leren naaien 8-) en ik vind het resultaat zo leuk dat ik het wil delen. Harembroekjes! (Die meer als legging vallen omdat ik mijn dochter had onderschat, maar nog steeds tof!)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
combineert niet met het shirt, maar wilde het even passen en op de foto zetten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
spuit elf ook hier :7

Ik wil ze ook!!!! Kunnen echt wel voor jongens O+
Woensdag maar eens kijken naar stofjes :9
pi_149086637
Die broekjes! O+

Hier net begonnen aan een wiegdeken, maar word gewoon nu al zo blij van m'n ontwerp dat ik 'm wil delen O+


Beetje crappy foto...

Maar het idee is dus een dekentje dat uit 4 grote vlakken bestaat (lichtgrijs en paars), en de handjes en voetjes worden dan de andere kleur (dus grijs op paars en andersom).

En dan Tunisch gehaakt, dus dan krijg je zoiets:

Niet mijn foto
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_149093400
Oh leuk Twist!
M'n moeder gaat een ledikantdekentje breien O+

Het plaatje ziet er leuk uit ja, of het een goed idee was vertel ik later wel :P. Ben met een paddenstoel bezig en moet regelmatig wat lostrekken en opnieuw doen, waardoor het niet snel gaat en ik er niet altijd zin in heb -O- . Vriend zegt dan nog "Maar het hoeft toch niet perfect te worden, schatje?" maarja ik vind van wel :')
pi_149100411
Oh, ik zie het plaatje nu pas Gevalletje, wat leuk! O+

Herkenbaar, dat je zelf altijd nog kleine imperfecties blijft zien die een ander totaal niet opvallen :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_149101140
tof twist!! dat tunisch haken wil ik nog leren, ik vind het er vaak veel mooier uit zien dan normaal gehaakt zeg maar. En wat knap dat je zelf een ontwerp hebt gemaakt! Wordt vast mooi O+
:)
pi_149102142
Twee babymutsjes gehaakt voor M in de doek.

Die met petrol is maat 3-6 maanden en zit nu precies pas. Die met oranjerood is maat 6-12 maanden en zit wat ruim, per ongeluk die maat eerst gemaakt. Als hij m niet gaat passen dit seizoen verkoop ik m wel of geef ik m weg. (Er zit een fout in de blauwe, heeft een rij te weinig in 1 van de flappen, maar je ziet t nauwelijks :( alleen erger ik me er aan)

Gemaakt van phildar partner 3.5, patroon aangepast van de uilenmuts van repeat crafter me.
Kwak
pi_149102260
Ik zie inderdaad geen fout :)
Prachtige mutsjes, ze staan hem vast heel mooi!
pi_149103044
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:29 schreef mignonne het volgende:
tof twist!! dat tunisch haken wil ik nog leren, ik vind het er vaak veel mooier uit zien dan normaal gehaakt zeg maar. En wat knap dat je zelf een ontwerp hebt gemaakt! Wordt vast mooi O+
Is best easy hoor, gewoon doen! Ik vond het erg leuk om te doen en wil er ook nog es iets groters mee maken dan een onderzetter ;)
pi_149103080
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:41 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Is best easy hoor, gewoon doen! Ik vond het erg leuk om te doen en wil er ook nog es iets groters mee maken dan een onderzetter ;)
:D wie weet wie weet. Eerst mn liggende projecten maar eens af, als ik daar ooit doorheen kom :') :P ik vind het er iig echt tof uitzien.

Kwak wat tof! leuk geworden :Y
:)
pi_149103094
Ik krijg spontaan weer zin om iets te gaan haken :|W en ik had al zoveel andere dingen die ik wilde doen...

Kwak die mutsjes zijn tof!!! ^O^
pi_149103950
Leuke mutsjes, kwak! :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:29 schreef mignonne het volgende:
tof twist!! dat tunisch haken wil ik nog leren, ik vind het er vaak veel mooier uit zien dan normaal gehaakt zeg maar. En wat knap dat je zelf een ontwerp hebt gemaakt! Wordt vast mooi O+
Het is ook echt heel leuk om te doen, en ik vind het er inderdaad ook vaak mooier uitzien :Y
En als je het eenmaal doorhebt, valt het inderdaad best mee! ;)

quote:
17s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:41 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Is best easy hoor, gewoon doen! Ik vond het erg leuk om te doen en wil er ook nog es iets groters mee maken dan een onderzetter ;)
U vraagt, wij draaien *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door twist02 op 27-01-2015 14:18:51 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_149104812
Paper Mario O+
Idd zoiets lijkt me geweldig.
Ik heb ooit al eens een beginnetje gemaakt aan een soort schilderijtje (was ooit een borduurpatroon van 4 boerderijdieren waar ik 4 lossen dingetjes van wilde haken), maar ben zowel mijn WIP als het patroon kwijt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 januari 2015 @ 13:59:48 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_149169629
Die pixeldekens O+

Ik heb besloten dat ik ga naaien :7 ik begin met een boxzak. Net een (duuurrr) stofje gekocht, maar wel een mooie O+ past ook leuk bij het möbilar :+

disclaimer
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:29:46 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149170511
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Die pixeldekens O+

Ik heb besloten dat ik ga naaien :7 ik begin met een boxzak. Net een (duuurrr) stofje gekocht, maar wel een mooie O+ past ook leuk bij het möbilar :+

[ afbeelding ]
Oh wat een mooi stofje! Wie is je leverancier?

Die pixeldingen zijn echt tof ja! Wat een engelengeduld moet je daarvoor hebben :+

Ik had gisteren naaiproject 2: een salopette, of hoe noem je dit? Hij is zeker niet perfect maar hij staat haar hartstikke leuk en het is zo'n mooi stofje O+

pi_149170615
Oh Spees, wat een te gekke kleertjes maak je voor S. O+ Prachtig!!! Maar zeg es eerlijk, hoeveel skillz heb jij nou inmiddels? Want ik als naain00b wil dit ook kunnen... :@
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:35:52 #144
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149170670
Weinig skills :+
Ik kan best oké recht en bochtjes naaien en nadat ik het twee keer fout doe qua patroon tekenen en binnenstebuiten denken valt zeg maar het kwartje en dan snap ik het.

Edit: hier had ik dus hulp bij hè! Zij zei wat ik moest doen. En dan kan ik het de volgende keer wel zelf. Maar van geschreven en schematische tutorials moet ik het echt niet hebben, dan krijg ik stress en faalangst als ware het IKEA pakket horror.
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:35:56 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_149170673
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh wat een mooi stofje! Wie is je leverancier?

Die pixeldingen zijn echt tof ja! Wat een engelengeduld moet je daarvoor hebben :+

Ik had gisteren naaiproject 2: een salopette, of hoe noem je dit? Hij is zeker niet perfect maar hij staat haar hartstikke leuk en het is zo'n mooi stofje O+

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
noeks :+

leuk gedaan zeg!! je hebt de smaak te pakken! :D
disclaimer
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:38:27 #146
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149170755
oh Noeks, daar ben ik ook dol op! O+ En wat goed gelukt zeg, Spees_Eend!
in de haak.
pi_149170794
Leuk! O+

Ik was al helemaal geinspireerd door je broekjes Spees; zat gisteren helemaal klaar met naaimachine en al.... heb ik geen stretch naald }:| Ging dus niet, hopelijk kan ik het weekend verder, de juiste naalden zijn besteld :+

Heel mooi die stofjes van Noeks, alleen jammer dat leuke stof zo duur is }:|
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:40:35 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149170824
een vlug kraamcadeautje gehaakt.

in de haak.
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:43:37 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149170939
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:39 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk! O+

Ik was al helemaal geinspireerd door je broekjes Spees; zat gisteren helemaal klaar met naaimachine en al.... heb ik geen stretch naald }:| Ging dus niet, hopelijk kan ik het weekend verder, de juiste naalden zijn besteld :+

Heel mooi die stofjes van Noeks, alleen jammer dat leuke stof zo duur is }:|
Is daar verschil in dan :? ik naai bijna altijd gewoon met de naald die er in zit :+.
En ik naai al 24 jaar (damn :'( :') ).
KuikenGuppy
pi_149170945
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Weinig skills :+
Ik kan best oké recht en bochtjes naaien en nadat ik het twee keer fout doe qua patroon tekenen en binnenstebuiten denken valt zeg maar het kwartje en dan snap ik het.

Edit: hier had ik dus hulp bij hè! Zij zei wat ik moest doen. En dan kan ik het de volgende keer wel zelf. Maar van geschreven en schematische tutorials moet ik het echt niet hebben, dan krijg ik stress en faalangst als ware het IKEA pakket horror.
Ah herkenbaar :')
Mijn naaifaalangst wordt voornamelijk getriggerd door de naaimachine van mijn moeder. Het kreng mag me niet... bij ieder ander geen enkel probleem. Bij mij knapt de draad om de 5 cm, vreet ie stof op, weigert ie uberhaupt om de draad te pakken of draait hem onderin helemaal vast. Ev0l ding is ev0l
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')