Kutleven.quote:Op zondag 16 november 2014 22:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niets van muziek, luister het ook nooit bewust, behalve RTV Noord Holland, en die draaien vooral voor 1950
amsterdamquote:Op zondag 16 november 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nothing Else Matters heeft 2 keer de top 40 gehaald. 1 keer was dat met een symfonieorkest.
Uit welke stad komt dit orkest?
Londenquote:Op zondag 16 november 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nothing Else Matters heeft 2 keer de top 40 gehaald. 1 keer was dat met een symfonieorkest.
was er geen vrede dan?quote:Op zondag 16 november 2014 22:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Klopt, ik laat me soms gaan. Vrede?
los angelesquote:Op zondag 16 november 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jup, sowieso is Thrash metal in de Bay Area wel vrij groot geweest, al was dat niet zozeer door dit dingetje van Metallica.quote:
jij bent een metal fan?quote:Op zondag 16 november 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, sowieso is Thrash metal in de Bay Area wel vrij groot geweest, al was dat niet zozeer door dit dingetje van Metallica.
AF: 1
Daar staat die versie niet op lijkt me.quote:Op zondag 16 november 2014 22:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
mijn uitermate betrouwbare wikipediabron zei 91
Met orkest in 99quote:Op zondag 16 november 2014 22:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
mijn uitermate betrouwbare wikipediabron zei 91
Sommige metal vind ik wel leuk, dit is niet mijn straatje maar ik weet vrij veel van muziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |