SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Spullen pakken en wegwezenquote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Freire het volgende:
Demirel
Gewoon in de warming up naar huis gaan nadat je wordt uitgefloten![]()
![]()
Eerste potje 5-0 mee gewonnen netquote:Op zondag 16 november 2014 20:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je het gekocht of is het op basis van de prijzen op die websitesuarez 3 goals en robben 2
Het heb gekocht dus![]()
Dat lijken me de twee beste spitsen uit het spelquote:Op zondag 16 november 2014 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wil eigenlijk ook wel een team gaan maken met Suarez en Aguero![]()
![]()
Alleen jammer van het middenveld, die zit er zo "grijs" uit. Zeker met zo'n voorhoedequote:Op zondag 16 november 2014 20:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Eerste potje 5-0 mee gewonnen netsuarez 3 goals en robben 2
Het heb gekocht dus![]()
![]()
Benzema is ook wel erg dodelijk voor de goal maar wil koning Suarez nog proberen. Misschien wel even wachten tot zijn prijs wat omlaag gaat want heb maar 1 miljoen te besteden aan dat team en dan heb ik al 7 ton in die twee spelers zitten.quote:Op zondag 16 november 2014 20:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat lijken me de twee beste spitsen uit het spel![]()
Ga het veranderen als ik weer wat money hebquote:Op zondag 16 november 2014 20:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alleen jammer van het middenveld, die zit er zo "grijs" uit. Zeker met zo'n voorhoede![]()
quote:Oke thanks! Dan maar even zijn NIF proberen. Zocht iemand voor naast IF Griezmannquote:Op zondag 16 november 2014 21:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Slechtste speler die ik heb gehad.
Niet eens qua price-value, nee gewoon egt slegt.![]()
Ben hier wel tevreden over Lacazette, maar ook niet meer dan dat. Lijkt wat minder dodelijk te zijn dan hij aan het begin voor me was.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Cerciquote:Op zondag 16 november 2014 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Oke thanks! Dan maar even zijn NIF proberen. Zocht iemand voor naast IF Griezmann![]()
![]()
Zijn NIF had hier ook betere stats.quote:Op zondag 16 november 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Ben hier wel tevreden over Lacazette, maar ook niet meer dan dat. Lijkt wat minder dodelijk te zijn dan hij aan het begin voor me was.![]()
Ok.quote:Op zondag 16 november 2014 21:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Staat op CAM, Misschien Cavani maar eens proberen.
Ik kan IF Griezmann in dit team kwijt:
Maar Chicharito is verbazingwekkend goed voor mij, beter dan IF Benzema zelfs op de 1 of andere rare manier. Denk dat ik dan iets anders met Griezmann ga maken in combinatie met wat Fransen als Pogba en IF Gourcuff ofzo![]()
![]()
Gvd Modric blessa
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dat team had ik eerst ook met Uche en Dos santos, Liepen allebei 1 op 1 maar verloor er toch veel wedstrijden mee.quote:Op zondag 16 november 2014 21:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok.
Ik kan IF Griezmann in dit team kwijt:
[ afbeelding ]
Maar Chicharito is verbazingwekkend goed voor mij, beter dan IF Benzema zelfs op de 1 of andere rare manier. Denk dat ik dan iets anders met Griezmann ga maken in combinatie met wat Fransen als Pogba en IF Gourcuff ofzo![]()
![]()
Ik had dat Benzema-Hernandez team eerst ook met Uche en Dos Santos.
Benzema en Hernandez hebben nu in 6 wedstrijden al bijna evenveel gescoord als die 2 in 27 wedstrijden ofzo
(zegt meer over Uche en Dos Santos, want die scoorden echt veel te weinig. Al scoorde Cerci toen wel heel veel en nu ook niet meer zo veel)![]()
![]()
Hazard 315
Robben 575
Aguero 315
Di Maria 170
Yaya 231
Neuer 210
Kompany 69
Toch fors stuk goedkoper dan als ik ze vrijdag had willen kopen![]()
Waarom niet benzema?quote:Op zondag 16 november 2014 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Oke thanks! Dan maar even zijn NIF proberen. Zocht iemand voor naast IF Griezmann
Benz - griez
Cerci
Pogba - de rossi - vidal
Clichy - mangala - barzagli - konko
Lloris
Meesterteam bij mij![]()
![]()
Ziet er inderdaad wel goed uit. Alleen heb ik skere tijden. Het is een harde wereld als je IFs niet verkopenquote:Op zondag 16 november 2014 21:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waarom niet benzema?
Benz - griez
Cerci
Pogba - de rossi - vidal
Clichy - mangala - barzagli - konko
Lloris
Meesterteam bij mij![]()
Wat een kutteamquote:Op zondag 16 november 2014 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
deze maken met benz denk ik![]()
![]()
dat kan reus niet als rede gevenquote:![]()
maar tot nu toe speelt die opstelling bij mij wel goed hoor
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als niet fanatiek gamer ben ik toch benieuwd om eens fifa aan te schaffen. Kan iemand mij vertellen hoe het tegenwoordig zit met een online pass? Als ik fifa 15 2e hands koop, moet ik dan nog een online pass kopen of niet?
Ergens heb ik gelezen dat dit niet meer nodig is, maar het is mij niet geheel duidelijk.![]()
Er is geen online passquote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef SkrinX het volgende:
Als niet fanatiek gamer ben ik toch benieuwd om eens fifa aan te schaffen. Kan iemand mij vertellen hoe het tegenwoordig zit met een online pass? Als ik fifa 15 2e hands koop, moet ik dan nog een online pass kopen of niet?
Ergens heb ik gelezen dat dit niet meer nodig is, maar het is mij niet geheel duidelijk.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Online pass is vorig jaar afgeschaft, dus niet meer nodig.quote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef SkrinX het volgende:
Ergens heb ik gelezen dat dit niet meer nodig is, maar het is mij niet geheel duidelijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Te Lui om je post van vrijdag op te zoeken maar ik denk dat ze op 15K en 25K uitkomenquote:Op zondag 16 november 2014 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Online pass is vorig jaar afgeschaft, dus niet meer nodig.
#FreeTrapz![]()
Lijkt het wel op ja, nicequote:Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Te Lui om je post van vrijdag op te zoeken maar ik denk dat ze op 15K en 25K uitkomen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haten op Handanovicquote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Omdat Radu, bonucci, Matuidi, Cabaye en Handanovic
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
die 2 zou ik mee kunnen leven, maar nog steeds geen slechte spelers hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Omdat Radu, bonucci, Matuidi, Cabaye en HandanovicPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Online pass is vorig jaar afgeschaft, dus niet meer nodig.Oke, duidelijk, thanksquote:![]()
Zit blijkbaar meer achter, wedstrijd wordt gespeeld in het stadion van Galatasaray. Alle spelers van Galatasaray werden toegezongen en Demirel werd uitgescholden. Dit was 2 jaar geleden ook het geval toen hebben ze een hele lange tijd geen interlands meer laten spelen daar.quote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Freire het volgende:
Demirel
Gewoon in de warming up naar huis gaan nadat je wordt uitgeflotenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik denk het niet.quote:Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef el-blanchito het volgende:
Bosnië vanavond winnen van Israël ofniet?![]()
![]()
Courtois is tegen mij altijd tering goed
Hij begon trouwens in een 3-4-1-2 met Sanchez en Aguero in de basis![]()
Ook gelijk zijn interland carriere beeindigdquote:Op zondag 16 november 2014 21:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zit blijkbaar meer achter, wedstrijd wordt gespeeld in het stadion van Galatasaray. Alle spelers van Galatasaray werden toegezongen en Demirel werd uitgescholden. Dit was 2 jaar geleden ook het geval toen hebben ze een hele lange tijd geen interlands meer laten spelen daar.![]()
IF Chiellini is zijn plek kwijt. Werd schijtziek van die gozer. Met zijn agility is hij niet echt pacehoer proof. Bij een gemiddelde zigzagrun is hij nog aan het draaien van de eerste beweging als de tegenstander al bij het doel is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter, maakt binnen nu en 10 jaar toch geen kans op een eindtoernooi.quote:Op zondag 16 november 2014 21:59 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ook gelijk zijn interland carriere beeindigdOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Daarom Barzagliquote:Op zondag 16 november 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
IF Chiellini is zijn plek kwijt. Werd schijtziek van die gozer. Met zijn agility is hij niet echt pacehoer proof. Bij een gemiddelde zigzagrun is hij nog aan het draaien van de eerste beweging als de tegenstander al bij het doel is![]()
![]()
Ben echt totaal niet overtuigt van 4321 of een van de 433's, zelfs met spelers als Suarez gaat het moeizaam.![]()
Ik vind formaties met een LM/RM sowieso bagger spelen.. daarom 41212(2)quote:Op zondag 16 november 2014 22:10 schreef rolls-reus het volgende:
Ben echt totaal niet overtuigt van 4321 of een van de 433's, zelfs met spelers als Suarez gaat het moeizaam.
433 4quote:Op zondag 16 november 2014 22:10 schreef rolls-reus het volgende:
Ben echt totaal niet overtuigt van 4321 of een van de 433's, zelfs met spelers als Suarez gaat het moeizaam.![]()
![]()
ook fucking matigquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb nu ook Suarez, verbaas me echt over hoe balvast hij is, en hoe makkelijk hij de bal weer terugwint. Moet wel nog echt werken aan mijn finesse shotsquote:Op zondag 16 november 2014 22:10 schreef rolls-reus het volgende:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ozz en Lindgren aan het werk! 66k advanced shooting challenge
[ Bericht 4% gewijzigd door Ajacied7 op 16-11-2014 22:49:15 ]![]()
Godver, heb 64kquote:Op zondag 16 november 2014 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Ozz en Lindgren aan het werk! 66k advancing shooting challenge
Maatje van me heeft wel 75k, vraag hem wel een keer![]()
![]()
Speel ook nooit meer tegen mensen die een turkse club logo hebben. Wat is dat tuig zeg, alleen maar pace,lag en elke replay tonen![]()
![]()
Blijft weinig over dan, kan je net zo goed offline verder gaan.quote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef Henrys het volgende:
Speel ook nooit meer tegen mensen die een turkse club logo hebben. Wat is dat tuig zeg, alleen maar pace,lag en elke replay tonenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef Henrys het volgende:
Speel ook nooit meer tegen mensen die een turkse club logo hebben. Wat is dat tuig zeg, alleen maar pace,lag en elke replay tonen
huiliehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Klopt en dat zijn ook die gasten die tijd gaan rekken met hun keeper. gr grquote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef Henrys het volgende:
Speel ook nooit meer tegen mensen die een turkse club logo hebben. Wat is dat tuig zeg, alleen maar pace,lag en elke replay tonenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En naar de cornervlag gaan rennen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt en dat zijn ook die gasten die tijd gaan rekken met hun keeper. gr gr
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En gaan sssh'en wanneer ze tegen een mattie spelen.quote:Op zondag 16 november 2014 23:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En naar de cornervlag gaan rennen.
gr gr
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel eerst een beetje wapperenquote:Op zondag 16 november 2014 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En gaan sssh'en wanneer ze tegen een mattie spelen.
gr gr
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Tot maart geen interlands
Oefeninterlandsquote:Op zondag 16 november 2014 23:15 schreef Freire het volgende:
31 maart waarschijnlijk Nederland - Spanje bohh
Kan iemand me uitleggen waarom Paul Tisdale zo ontzettend duur is? Ik snap soms echt niks van prijzen bij spelers
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
laagste rating van het spelquote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Paul Tisdale zo ontzettend duur is? Ik snap soms echt niks van prijzen bij spelersFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Laagste rating in FUT, als je hem en zijn andere low-rated maatjes tussen je wissels zet, gaat je teamrating keihard omlaag. Zo kom je dus met je zieke gold squad tegen kwalitatief veel mindere teams. Welkom in de aidscommunity die FUT heet.quote:Op zondag 16 november 2014 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Paul Tisdale zo ontzettend duur is? Ik snap soms echt niks van prijzen bij spelershallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Whut... dus zo iets wil je in je team hebben zodat je slecht lijkt? Ik snap opeens niks meer van FUT en dat terwijl ik vanaf het eerste jaar speel...quote:Op zondag 16 november 2014 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Laagste rating in FUT, als je hem en zijn andere low-rated maatjes tussen je wissels zet, gaat je teamrating keihard omlaag. Zo kom je dus met je zieke gold squad tegen kwalitatief veel mindere teams. Welkom in de aidscommunity die FUT heet.
* dyonvbaal gaat zich in een hoekje zitten schamenTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Nee, op de bank. Is voor mensen die single matches spelen. Daar matchen ze je aan tegenstanders met vergelijkbare teamrating. Stel je hebt een 90 rated speler in je basis en een 40 rated speler op de bank, dan is het gemiddelde van die twee 65. Je teamrating berekenen ze met gemiddelde van basis en bank (per linie)quote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Whut... dus zo iets wil je in je team hebben zodat je slecht lijkt? Ik snap opeens niks meer van FUT en dat terwijl ik vanaf het eerste jaar speel...
* dyonvbaal gaat zich in een hoekje zitten schamenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je een single match gaat spelen, zie je de rating en chemistry van het andere team, daar staat bijvoorbeeld 80 ATK - 78 MDF - 82 DEFquote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Whut... dus zo iets wil je in je team hebben zodat je slecht lijkt? Ik snap opeens niks meer van FUT en dat terwijl ik vanaf het eerste jaar speel...
* dyonvbaal gaat zich in een hoekje zitten schamen
Als je die bronzen kneuzen op je bank hebt, staat er misschien wel 74 ATK - 70 MDF - 76 DEF
Snaptie?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als je met die low rated spelers op de bank een losse wedstrijd (dus geen seasons of cups) doet, kom je ook tegen teams met een lagere ratingquote:Op zondag 16 november 2014 23:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
* dyonvbaal gaat zich in een hoekje zitten schamen![]()
![]()
Dus als je alleen online speelt heb je niks aan zo iemand op je bank?quote:Op zondag 16 november 2014 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, op de bank. Is voor mensen die single matches spelen. Daar matchen ze je aan tegenstanders met vergelijkbare teamrating. Stel je hebt een 90 rated speler in je basis en een 40 rated speler op de bank, dan is het gemiddelde van die twee 65. Je teamrating berekenen ze met gemiddelde van basis en bank (per linie)Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
In single online matches wel, in cups of seasons nietquote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus als je alleen online speelt heb je niks aan zo iemand op je bank?![]()
![]()
Ik waardeer dat dan ook ten zeerstequote:
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Single matches is iets anders dan single playerquote:Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus als je alleen online speelt heb je niks aan zo iemand op je bank?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Okquote:Op zondag 16 november 2014 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Single matches is iets anders dan single playerThanx
Kom dan kut locomotiefquote:Hala Madrid !
Nee, ik heb em toevallig in een bronz pakket gekregen en wilde em verkopen. En schrok toen ik naar de prijs ging kijken...quote:Op zondag 16 november 2014 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh en als je hem nu juist koopt ben je een lul. [ afbeelding ]Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Wou dat je een filter kon instellen. Ik speel echt 8 van de 10x tegen Doumbia,Ibarbo,Musa en Emineke. Hoe kan je dan nog genieten van dit spel door zo te spelen![]()
![]()
winnen=genietenquote:Op zondag 16 november 2014 23:56 schreef Henrys het volgende:
Wou dat je een filter kon instellen. Ik speel echt 8 van de 10x tegen Doumbia,Ibarbo,Musa en Emineke. Hoe kan je dan nog genieten van dit spel door zo te spelen![]()
heb je geld te veel?quote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
nooit, maar sommigen hebben hier zoveel mazzelquote:
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik had Vidal als beste. anderen o.a. Suarez en Reus (altijd die DS2, vieze mazzelpik).quote:Op maandag 17 november 2014 00:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
nooit, maar sommigen hebben hier zoveel mazzel![]()
Niet verkeerdquote:Op maandag 17 november 2014 00:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had Vidal als beste. anderen o.a. Suarez en Reus (altijd die DS2, vieze mazzelpik).
Iig beter dan de doorgaans discard troep
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Kopen jullie veel pakketten? En hebben jullie dan ook vaak geluk met goede spelers? Of die If's?Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
and yet so far awayquote:Op maandag 17 november 2014 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
60k bij die skill challenge.so close
![]()
![]()
Heb weer zo'n dag dat je ineens 10 kansen nodig hebt om te winnen en iedere wedstrijd minimaal 5 keer lat of paal raakt. Zo frustrerend is dat. Lijkt echt om de dag te zijn de laatste tijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
No matter how farrrrrquote:Op maandag 17 november 2014 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
All about that pace, bout that pace, no trouble
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 17 november 2014 00:16 schreef Tim86 het volgende:
All about that pace, bout that pace, no trouble![]()
![]()
bakkesquote:Op maandag 17 november 2014 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Penalties for nothing, goals for free.![]()
Haquote:Op maandag 17 november 2014 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh 65,8 zie ik staan![]()
dat album van Slash ft Miles Kennedyquote:Op maandag 17 november 2014 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Penalties for nothing, goals for free.bedankt voor de tip
![]()
![]()
Ik kende Anastasia trouwens ook nog niet totdat ik hem hoorde in de top 500 van Arrow. Daar zingt Myles ook al.quote:Op maandag 17 november 2014 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat album van Slash ft Miles Kennedybedankt voor de tip
![]()
Je hebt dezelfde smaak als DS2. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 november 2014 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat album van Slash ft Miles Kennedybedankt voor de tip
![]()
aldus de meneer die een youtubekanaal opricht om mensen te laten zien hoe je alle trophies kunt halenquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Koekoek jongequote:Op maandag 17 november 2014 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
aldus de meneer die een youtubekanaal opricht om mensen te laten zien hoe je alle trophies kunt halen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
aldus de meneer die een youtubekanaal opricht om mensen te laten zien hoe je alle trophies kunt halen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nog een paar views en je kan de doos halenquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Helemaal klaar met dit fucking kut aids tering tyfus takke spel. Ook is Muriel in een paar uur meer dan 15k gedaald lekker jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver, ik moet echt afleren om te willen passen. Mijn tegenstanders doen het ook nooit en dat werkt veel beter. Kan die passknop beter afplakken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 17 november 2014 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Helemaal klaar met dit fucking kut aids tering tyfus takke spel. Ook is Muriel in een paar uur meer dan 15k gedaald lekker jezusJBGSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Helemaal klaar met dit fucking kut aids tering tyfus takke spel. Ook is Muriel in een paar uur meer dan 15k gedaald lekker jezusHet is maar een spelletje hè. Hengel even een half uurtje aan de broeksnaak of ga slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wacht maar tot je tegen mensen die speelt die met high pressure en custom tactics spelen dan heb je nergens meer de ruimte voorquote:Op maandag 17 november 2014 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Godver, ik moet echt afleren om te willen passen. Mijn tegenstanders doen het ook nooit en dat werkt veel beter. Kan die passknop beter afplakken.![]()
![]()
Het is gewoon een ongelooflijk vreselijk kut spel waarin goede spelers niet beloond worden.quote:Op maandag 17 november 2014 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hè. Hengel even een half uurtje aan de broeksnaak of ga slapen.![]()
CPU speelt altijd zelfde style toch ?quote:Op maandag 17 november 2014 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Godver, ik moet echt afleren om te willen passen. Mijn tegenstanders doen het ook nooit en dat werkt veel beter. Kan die passknop beter afplakken.Hala Madrid !
Ik snap ook niet hoe ik met Suarez 10x op goal schiet en 0x scoor en alles van Doumbia en Ibarbo vliegt erin alsof het niets isquote:Op maandag 17 november 2014 01:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ongelooflijk vreselijk kut spel waarin goede spelers niet beloond worden.![]()
Dat lijkt ieder potje wel te zijn tegenwoordig. Iedere tegenstander heeft 20+ tackles en scoort uit ieder schot en intussen benut ik 1 vd 3 grote kansen maar en heb ik iedere wedstrijd 3 nieuwe blessures. (ultra)Defensive is ook echt genieten. Staat er non stop nog een kwartet verdedigers ter hoogte van rand 16.quote:Op maandag 17 november 2014 01:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tegen mensen die speelt die met high pressure en custom tactics spelen dan heb je nergens meer de ruimte voorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Slechte spelers zoals jij ook niet dus.quote:Op maandag 17 november 2014 01:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ongelooflijk vreselijk kut spel waarin goede spelers niet beloond worden.
Ik speel gewoon goed, maar ik krijg ontzettend domme goals tegen.quote:Op maandag 17 november 2014 01:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Slechte spelers zoals jij ook niet dus.![]()
Dan ben je niet slim genoeg om die domme goals te voorkomen.quote:Op maandag 17 november 2014 01:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel gewoon goed, maar ik krijg ontzettend domme goals tegen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hahaha zeg ik danquote:Op maandag 17 november 2014 01:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel gewoon goed, maar ik krijg ontzettend domme goals tegen.![]()
Wat kan ik er aan doen dat ik penalties tegen krijg terwijl ik helemaal niks doe? En dat spelers elkaar in de weg lopen zodat de tegenstander zomaar door kan lopen. En alleen maar paceeeeeeee, helemaal geen skill.quote:Op maandag 17 november 2014 01:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan ben je niet slim genoeg om die domme goals te voorkomen.
Meteen geen zin meer om te fappen door dit kut spel dus ik ga maar gewoon slapen.![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik penalties tegen krijg terwijl ik helemaal niks doe? En dat spelers elkaar in de weg lopen zodat de tegenstander zomaar door kan lopen. En alleen maar paceeeeeeee, helemaal geen skill.
Meteen geen zin meer om te fappen door dit kut spel dus ik ga maar gewoon slapen.![]()
![]()
Sorry Steef, maar![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik penalties tegen krijg terwijl ik helemaal niks doe? En dat spelers elkaar in de weg lopen zodat de tegenstander zomaar door kan lopen. En alleen maar paceeeeeeee, helemaal geen skill.
![]()
![]()
[..]
UBERBAAS
Hala Madrid !
Te boos om te fappen...nieuwe klassieker ditquote:Op maandag 17 november 2014 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Meteen geen zin meer om te fappen door dit kut spel dus ik ga maar gewoon slapen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je internetslot er was had je deze rage nooit gehad![]()
![]()
Hala Madrid !
Je moet fappen, is natuurlijke reactie op een dikke lading zaad in je ballenquote:Op maandag 17 november 2014 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
ik heb al 3 weken niet gefapt
Nofapmber toch![]()
Hala Madrid !
[..]
![]()
eigenlijk was het dus gewoon een antifapslot'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 01:31 schreef poker4lifee het volgende:
eigenlijk was het dus gewoon een antifapslot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 17 november 2014 01:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet fappen, is natuurlijke reactie op een dikke lading zaad in je ballen![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij heeft een chickie he, dat is valsspelenquote:Op maandag 17 november 2014 01:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet fappen, is natuurlijke reactie op een dikke lading zaad in je ballen![]()
![]()
Dan moet je soms ook fappen hoor, anders krijgt ze na 2 weken vakantie de volle ladingquote:Op maandag 17 november 2014 01:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij heeft een chickie he, dat is valsspelen![]()
![]()
![]()
Dragon Ball Z Gohan SSJ2 Transformation with better BGM edited by KayJay in remastered HD Widescreen
Nog een paar keer verliezen als net en ik word zo kwaad dat ik ook super saiyan wordt![]()
Ander spel kopen VDM.quote:Op maandag 17 november 2014 02:14 schreef Henrys het volgende:
Dragon Ball Z Gohan SSJ2 Transformation with better BGM edited by KayJay in remastered HD Widescreen
Nog een paar keer verliezen als net en ik word zo kwaad dat ik ook super saiyan wordt![]()
Als je denkt dat ze niet verder kunnen dalen, dalen ze toch nog verder. James nog maar 41k, die heb ik gisteren op 44k teruggekocht.
Ach, toch heel de dag werken en in de loop van de dag zullen ze wel weer een beetje terugstijgen toch?![]()
Whahahaquote:Op maandag 17 november 2014 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
Zo, die reactie heeft aardig wat reacties veroorzaakt. Dat was ook precies mijn bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 07:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, die reactie heeft aardig wat reacties veroorzaakt. Dat was ook precies mijn bedoeling.Too much information DS2...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo, die reactie heeft aardig wat reacties veroorzaakt. Dat was ook precies mijn bedoeling.AandachtstrekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Meteen geen zin meer om te fappen door dit kut spel dus ik ga maar gewoon slapen.__________!
Zo, die reactie heeft aardig wat reacties veroorzaakt. Dat was ook precies mijn bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________________________________________! Wel fappen maar niet naar het voetbalmeisje gaan.
Voor punani is het nooit te slecht weer. Toch Blanchito?quote:Dit.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kan me best voorstellen dat je niet gegaan bent DS2. Maar om nou het weer als argument te gebruiken voor het niet komen opdagenZeg dan gewoon dat de manier waarop die date tot stand kwam niet jouw stijl van met meisjes omgaan is, en dat je daar dus principieel niet aan meedoet. Maar het weer de schuld geven
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yer a wizzerd trapzyquote:Op maandag 17 november 2014 08:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor punani is het nooit te slecht weer. Toch Blanchito?
[..]
Dit.![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 17 november 2014 08:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als je zo blijft denken blijf je je hele leven maagd
Vroegah (oud) ging ik met m'n fietje door weer en wind als een chimeid alleen thuis was of ergens bij een speeltuintje afspreken om gezellig samen op het bankje te zitten..
Ik had vroeger een vriendinnetje 2 dorpen verder. 15 kilometer op het fietske, ook als het regende...maar met mijn neus in de wind kon ik poes al op 10 km afstand ruikenquote:Op maandag 17 november 2014 08:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
Vroegah (oud) ging ik met m'n fietje door weer en wind als een chimeid alleen thuis was of ergens bij een speeltuintje afspreken om gezellig samen op het bankje te zitten..
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Teleurgesteld zijn als ze dan toch echt de VHS tape in de VCR deed terwijl je dacht dat "een filmpje kijken" code was voor punanibatsen.quote:Op maandag 17 november 2014 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriendinnetje 2 dorpen verder. 15 kilometer op het fietske, ook als het regende...maar met mijn neus in de wind kon ik poes al op 10 km afstand ruiken
Dat is niet goed hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
maar met mijn neus in de wind kon ik poes al op 10 km afstand ruiken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 17 november 2014 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriendinnetje 2 dorpen verder. 15 kilometer op het fietske, ook als het regende...maar met mijn neus in de wind kon ik poes al op 10 km afstand ruiken![]()
Is het raar als dit me aan Scooby Doo doet denken?![]()
![]()
Nooit meegemaaktquote:Op maandag 17 november 2014 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Teleurgesteld zijn als ze dan toch echt de VHS tape in de VCR deed terwijl je dacht dat "een filmpje kijken" code was voor punanibatsen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yeah rightquote:Of ging jij altijd door de rode zee heen?
Jij mag denken wat je wilquote:Op maandag 17 november 2014 08:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het raar als dit me aan Scooby Doo doet denken?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als dat het geval was wist ik dat vooraf, en ging ik geen 15 km fietsenquote:Op maandag 17 november 2014 08:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yeah rightOf ging jij altijd door de rode zee heen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
t het geval was wist ik dat vooraf, en ging ik geen 15 km fietsen![]()
Ik hoefde gelukkig maar een kilometer of 5 te fietsen maar dat had blijkbaar ook zijn nadelen. *zucht* goede tijden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je het op die afstand ruikt dan is haar persoonlijke hygiëne niet best is wat ik denk dat Tim bedoelt.quote:Op maandag 17 november 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Que? Je moet wat als je 14/15 jaar bent toch?![]()
Dingen te letterlijk nemenquote:Op maandag 17 november 2014 08:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je het op die afstand ruikt dan is haar persoonlijke hygiëne niet best is wat ik denk dat Tim bedoelt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op 15 jarige leeftijd heb je zoveel gierende hormonen in je lichaam dat je neus een soort van superpower krijgt. Die kan de PH-waarde van verschillende punanis in een straal van 10km onderscheiden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar als je die poes al op die afstand kan ruiken is er echt iets mis ouwe reusquote:Op maandag 17 november 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Que? Je moet wat als je 14/15 jaar bent toch?
edit: wat Zhano zei dus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nieuwe cup is BPL overigens. Bank en basis.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morrie![]()
de bende is omhoog gegaandat was niet de bedoeling!
#FreeTrapz![]()
dan is het dus niet je eerste werkdagquote:Op maandag 17 november 2014 09:24 schreef Kiid het volgende:
Mensen die 'ziek' zijn op hun eerste werkdag![]()
gewoon einde van de proefperiode er alsnog uit mieteren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan toch best ziek zijn op je eerste werkdag? Niet echt bevorderlijk voor de rest van je carriere bij dat bedrijf maar het is mogelijk...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn al 'ontslagen' voordat ze begonnen zijn. Er moesten er 6 tegelijk starten bij hetzelfde bedrijf, 4 waren er en 2 zeiden dat ze ziek waren. Vandaag weer 2 nieuwe hosselen dusquote:Op maandag 17 november 2014 09:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan is het dus niet je eerste werkdag![]()
gewoon einde van de proefperiode er alsnog uit mieteren.![]()
Op papier wel jaquote:Op maandag 17 november 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan toch best ziek zijn op je eerste werkdag? Niet echt bevorderlijk voor de rest van je carriere bij dat bedrijf maar het is mogelijk...![]()
2 zelfs ziekquote:Op maandag 17 november 2014 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn al 'ontslagen' voordat ze begonnen zijn. Er moesten er 6 tegelijk starten bij hetzelfde bedrijf, 4 waren er en 2 zeiden dat ze ziek waren. Vandaag weer 2 nieuwe hosselen dus![]()
kiid is er in ieder geval ziek vanquote:Op maandag 17 november 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan toch best ziek zijn op je eerste werkdag? Niet echt bevorderlijk voor de rest van je carriere bij dat bedrijf maar het is mogelijk...
minder FOK tijd
#FreeTrapz![]()
hij zit bij een detacheringsbureau he daar komt het ebola van de werkende maatschappijquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
We doen geen detachering, uitzenden & payrollquote:Op maandag 17 november 2014 09:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij zit bij een detacheringsbureau he daar komt het ebola van de werkende maatschappij![]()
![]()
Vogelgriep.quote:Op maandag 17 november 2014 09:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij zit bij een detacheringsbureau he daar komt het ebola van de werkende maatschappij
Dat is maar 1 van de redenen maar ik had niet veel tijd om iets te posten dus daarom zei ik dat maar.quote:Op maandag 17 november 2014 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je niet gegaan bent DS2. Maar om nou het weer als argument te gebruiken voor het niet komen opdagenZeg dan gewoon dat de manier waarop die date tot stand kwam niet jouw stijl van met meisjes omgaan is, en dat je daar dus principieel niet aan meedoet. Maar het weer de schuld geven
![]()
![]()
![]()
Yeah rightquote:Op maandag 17 november 2014 09:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is maar 1 van de redenen maar ik had niet veel tijd om iets te posten dus daarom zei ik dat maar.
Sorry, maar het was niet mijn date dus dan is het gewoon raar om er wel naartoe te gaan. En zo knap vond ik haar op de foto's ook niet. Tot zover mijn uitleg hierover.![]()
Puntige oren zeker, groot gelijk hoorquote:Op maandag 17 november 2014 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sorry, maar het was niet mijn date dus dan is het gewoon raar om er wel naartoe te gaan. En zo knap vond ik haar op de foto's ook niet. Tot zover mijn uitleg hierover.![]()
![]()
Heb je een foto van d'r dan?quote:Op maandag 17 november 2014 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sorry, maar het was niet mijn date dus dan is het gewoon raar om er wel naartoe te gaan. En zo knap vond ik haar op de foto's ook niet. Tot zover mijn uitleg hierover.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Idd, geen genoegen nemen met minder dan een Doutzen-lookalikequote:Op maandag 17 november 2014 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Zo lelijk was ze niet man.quote:Op maandag 17 november 2014 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jij kijkt echt te veel FHM en andere porno en daardoor is jouw beeld van vrouwen verknipt.
Laat zien danquote:Op maandag 17 november 2014 09:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo lelijk was ze niet man.![]()
Jij kijkt echt te veel FHM en andere porno en daardoor is jouw beeld van vrouwen verknipt.
![]()
![]()
Jij zegt wel vaker zo maar iets he?quote:Op maandag 17 november 2014 09:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is maar 1 van de redenen maar ik had niet veel tijd om iets te posten dus daarom zei ik dat maar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb wat gemist zo te lezen.Ds2 een date die hij af zegt door het slechte weer?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En ze was niet mooi genoeg voor hem.quote:Op maandag 17 november 2014 09:49 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb wat gemist zo te lezen.Ds2 een date die hij af zegt door het slechte weer?
Naja dat is al een betere reden dan slecht weerquote:Op maandag 17 november 2014 09:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En ze was niet mooi genoeg voor hem.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb haar gezien, kreeg van een bepaald iemand een fotootje doorgestuurd. Mijn bescheiden mening: DS2 valt blijkbaar op mannen.quote:Op maandag 17 november 2014 09:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En ze was niet mooi genoeg voor hem.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk is, alleen niet knap.quote:Op maandag 17 november 2014 09:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo lelijk was ze niet man.![]()
![]()
Vrouwen hosselen in de regen is natuurlijk kut.quote:Op maandag 17 november 2014 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja dat is al een betere reden dan slecht weerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inderdaadquote:Op maandag 17 november 2014 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb haar gezien, kreeg van een bepaald iemand een fotootje doorgestuurd. Mijn bescheiden mening: DS2 valt blijkbaar op mannen.
Zij is gewoon goed te raken hoor. Je kan het heel veel slechter treffen dan dat![]()
Niet knap?quote:Op maandag 17 november 2014 09:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk is, alleen niet knap.![]()
Dat meisje is gewoon wel knap. Leuk om te zien, spontaan koppie. Niks mis mee hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd hoe ze er uit ziet.
Hopen dat die bepaalde iemand jou ook een fotootje doorstuurt.quote:Op maandag 17 november 2014 09:55 schreef over_hedge het volgende:
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd hoe ze er uit ziet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is sowieso al mooi om te lezen dat jullie DS2 zijn date gezien hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet knap?![]()
Dat meisje is gewoon wel knap. Leuk om te zien, spontaan koppie. Niks mis mee hoor.![]()
Ik mag toch mijn mening geven? IK vind haar niet knap punt uit.quote:Op maandag 17 november 2014 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet knap?![]()
Dat meisje is gewoon wel knap. Leuk om te zien, spontaan koppie. Niks mis mee hoor.![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 09:55 schreef over_hedge het volgende:
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd hoe ze er uit ziet.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oke Brad Pitt.quote:Op maandag 17 november 2014 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn mening geven? IK vind haar niet knap punt uit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah nu ik de fotos gezien heb. Lelijk is ze zeker niet nee. Leuk koppie. Beetje te jong. Maar ds2 is dan ook jonger dan ik geloof ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oke George Clooneyquote:Op maandag 17 november 2014 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn mening geven? IK vind haar niet knap punt uit.![]()
Oke mr van TrapZquote:Op maandag 17 november 2014 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn mening geven? IK vind haar niet knap punt uit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat wel inderdaad. Maar DS is 2 jaar jonger dan ik heb ik mij laten vertellen dus dat scheelt al weer watquote:Op maandag 17 november 2014 09:57 schreef over_hedge het volgende:
Ah nu ik de fotos gezien heb. Lelijk is ze zeker niet nee. Leuk koppie. Beetje te jong. Maar ds2 is dan ook jonger dan ik geloof ik.![]()
Foto's ook gezien. Als je dit zelfs afkeurt, gaat het nog erg lastig voor je worden.quote:Op maandag 17 november 2014 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn mening geven? IK vind haar niet knap punt uit.Overigens vind ik het wel een goede beslissing dat je niet bent gegaan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
heb je cod al verkocht? Zo niet moet je het nog eens proberen. Er is een patch geweest, en nu zijn de verbindingen veel beter. Waardoor ik wel opeens 20+ killstreaks haal enzo. Maakt het spel meteen stuk leuker.quote:Op maandag 17 november 2014 09:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Maar DS is 2 jaar jonger dan ik heb ik mij laten vertellen dus dat scheelt al weer watDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook, dat heb ik ook al gezegd. Maar vanuit een hele andere argumentatiequote:Op maandag 17 november 2014 09:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Foto's ook gezien. Als je dit zelfs afkeurt, gaat het nog erg lastig voor je worden.Overigens vind ik het wel een goede beslissing dat je niet bent gegaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou het ook nooit hebben gedaan, maar dan niet vanwege het weer of haar puntige neus.quote:Op maandag 17 november 2014 09:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Foto's ook gezien. Als je dit zelfs afkeurt, gaat het nog erg lastig voor je worden.Overigens vind ik het wel een goede beslissing dat je niet bent gegaan.
![]()
![]()
Ik heb CoD digitaal dus ik kan hem niet verkopenquote:Op maandag 17 november 2014 10:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heb je cod al verkocht? Zo niet moet je het nog eens proberen. Er is een patch geweest, en nu zijn de verbindingen veel beter. Waardoor ik wel opeens 20+ killstreaks haal enzo. Maakt het spel meteen stuk leuker.
Maar zal wel ff proberen. Sinds wanneer is die patch er?![]()
3 dagen geleden geloof ik. Geen idee wat ze precies gedaan hebben. Maar ga nu wel bizar goed.quote:Op maandag 17 november 2014 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb CoD digitaal dus ik kan hem niet verkopen
Maar zal wel ff proberen. Sinds wanneer is die patch er?
Bijna 14.quote:Op maandag 17 november 2014 10:02 schreef vanpers het volgende:
Ik zou zeker wel naar de date zijn gegaan. Wat heb je te verliezen.
Hoe oud is die chick?
Je kan wel merken dat in FOK [MARTIJN/FUT] SC zit zeker ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je gaat toch niet naar een date die iemand anders heeft geregeld en zij verwacht een date te hebben met een totaal ander persoonquote:Op maandag 17 november 2014 10:02 schreef vanpers het volgende:
Ik zou zeker wel naar de date zijn gegaan. Wat heb je te verliezen.
Hoe oud is die chick?(zo heb ik het begrepen iig
)
![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 10:02 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dan zit er nog genoeg potentie in![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Blind date kan wel leuk zijn maar dan moet de ander er wel van op de hoogte zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar een date die iemand anders heeft geregeld en zij verwacht een date te hebben met een totaal ander persoon(zo heb ik het begrepen iig
)
Heb me allang neer gelegd bij het feit dat ik tantoe slecht ben erinquote:Op maandag 17 november 2014 10:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
3 dagen geleden geloof ik. Geen idee wat ze precies gedaan hebben. Maar ga nu wel bizar goed.. Speelt wel een stuk relaxter
![]()
![]()
Tuurlijk wel. Maar ja, het was kutweer, en ze is lelijkquote:Op maandag 17 november 2014 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar een date die iemand anders heeft geregeld en zij verwacht een date te hebben met een totaal ander persoon(zo heb ik het begrepen iig
)
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh, dat gedeelte had ik niet mee gekregen.quote:Op maandag 17 november 2014 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
)
Dan zou ik ook niet gaan nee.
iemand die de klasse van die post kan herkennen. Wan luv bbyquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja dat had ik dus ook. Toen ging ik maar beetje rond rennen met een sniper. Ook wel leuk. Maar niet goed voor je K/D. Die is nu dan ook 1.1 of zoquote:Op maandag 17 november 2014 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb me allang neer gelegd bij het feit dat ik tantoe slecht ben erin. Speelt wel een stuk relaxter
Maar sinds die patch zal mijn k/d eerder rond de 3.0 liggen zo ongeveer. (al kan je helaas nergens per week of zo je k/d zien.)
Ik zag dat Litmanen in dat COD topic ook al zo mongool deed.quote:Op maandag 17 november 2014 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. Toen ging ik maar beetje rond rennen met een sniper. Ook wel leuk. Maar niet goed voor je K/D. Die is nu dan ook 1.1 of zoMaar sinds die patch zal mijn k/d eerder rond de 3.0 liggen zo ongeveer. (al kan je helaas nergens per week of zo je k/d zien.)
Ja joh standaard. Die wilt alleen maar dat ik er dan op ga reageren.quote:Op maandag 17 november 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zag dat Litmanen in dat COD topic ook al zo mongool deed.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt, ik zou een tinder account aanmaken en het dan proberenquote:Op maandag 17 november 2014 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
)
.
![]()
Heb jij nog AC gedaan?quote:Op maandag 17 november 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zag dat Litmanen in dat COD topic ook al zo mongool deed.![]()
Misschien begin ik te oud worden ervoor. Het gaat allemaal zo snel in CoDquote:Op maandag 17 november 2014 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. Toen ging ik maar beetje rond rennen met een sniper. Ook wel leuk. Maar niet goed voor je K/D. Die is nu dan ook 1.1 of zoMaar sinds die patch zal mijn k/d eerder rond de 3.0 liggen zo ongeveer. (al kan je helaas nergens per week of zo je k/d zien.)
![]()
![]()
zij dacht dat hunk Freire kwam. Keiharde catfish.quote:Op maandag 17 november 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh, dat gedeelte had ik niet mee gekregen.Dan zou ik ook niet gaan nee.
Wel kammer dat niemand eraan had gedacht om haar af te bellen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is inderdaad wel sneu, waarom ging Freire zelf nietquote:Op maandag 17 november 2014 10:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zij dacht dat hunk Freire kwam. Keiharde catfish.
Wel kammer dat niemand eraan had gedacht om haar af te bellen![]()
![]()
Wel gedacht, maar ik had haar nummer nietquote:Op maandag 17 november 2014 10:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat vind ik nou net leuk aan deze cod dat het zo snel gaat. Wat wel beetje jammer is dat er eigenlijk maar 2 wapens goed zijn. De ak 12 en de Bal.quote:Op maandag 17 november 2014 10:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien begin ik te oud worden ervoor. Het gaat allemaal zo snel in CoDquote:Op maandag 17 november 2014 10:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel beetje lullig als ze dan echt voor niks is komen opdagen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En jij komt met de afzegreden (oa) van weer?quote:Op maandag 17 november 2014 10:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze had een voetbalwedstrijd en het was de bedoeling dat ik daar ging kijken.
Vrouwen en zelf voetballen![]()
Dat is voor mij al reden genoeg om af te zeggen.![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 10:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
En jij komt met de afzegreden (oa) van weer?
Dat is voor mij al reden genoeg om af te zeggen.
Ik heb het nog wat gespeeld en het is mij wel wat beter bevallen al blijf ik het wel jammer vinden wat betreft framerate. Ik snap niet waarom ze per se zooooooveel mensen op de straat moesten doen. Het is ook totaal overbodigquote:
Ben nu een 4* ster assassin![]()
![]()
Ah, je stelt weer niet teleur.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Uitzondering bevestigt de regel.quote:
Zou het shirt meteen van haar lijf scheuren.
En haar een Feyenoord shirt geven![]()
![]()
![]()
Nou, ik heb al meerdere redenen gegeven. Dat was slechts 1 van de redenen ja. Maar de voornaamste reden is dat het gewoon apart is om er naartoe te gaan terwijl ze iemand anders verwacht.quote:Op maandag 17 november 2014 10:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
En jij komt met de afzegreden (oa) van weer?
Dat is voor mij al reden genoeg om af te zeggen.![]()
De chicks op Tinder zijn te lelijk voor onze DS.quote:Op maandag 17 november 2014 10:06 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klopt, ik zou een tinder account aanmaken en het dan proberen.
![]()
Heb toevallig zaterdag op een verjaardag voor het eerst met tinder meegekeken bij iemand maar er staan ook wat figuren op...quote:Op maandag 17 november 2014 10:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
De chicks op Tinder zijn te lelijk voor onze DS.![]()
Je hebt groot gelijk.quote:Op maandag 17 november 2014 10:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, ik heb al meerdere redenen gegeven. Dat was slechts 1 van de redenen ja. Maar de voornaamste reden is dat het gewoon apart is om er naartoe te gaan terwijl ze iemand anders verwacht.
Alleen zeg dat dan meteen ipv als eerst met weer aan te komen![]()
![]()
...en met dat ze lelijk isquote:Op maandag 17 november 2014 10:20 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk.
Alleen zeg dat dan meteen ipv als eerst met weer aan te komen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat helemaal, ik heb maar 2 foto's gezien maar ik zou zeker (op een normale, door mezelf geregelde) date gaan. Maar om voetbal bij haar te gaan kijkenquote:Op maandag 17 november 2014 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...en met dat ze lelijk is.
Geloof dat je boven uit het land kwam DS2 toch?![]()
Verdomme DS2 doe eens normaal man, zou hard raken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat heb ik helemaal niet gezegd maar dat maak je er elke keer van.quote:Op maandag 17 november 2014 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...en met dat ze lelijk is![]()
Daar waren we het mee eens, maar zou jij naar een voetbalwedstrijd van haar gaan kijken nadat de date tot stand is gekomen via het tinder account van Freire?quote:Op maandag 17 november 2014 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
Verdomme DS2 doe eens normaal man, zou hard raken.![]()
In de categorie, je hebt knap en lelijk valt dat dus onder lelijkquote:Op maandag 17 november 2014 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Mijn vriendin is ook een relatief fanatieke ajax supporter dus mij maakt het niet zoveel uit. Alleen heb wel een reputatie hoog te houden hierquote:Op maandag 17 november 2014 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah, je stelt weer niet teleur.![]()
![]()
En jij maakt er nu ineens van dat je niet zou gaan om heel veel redenen. Vanochtend ging je niet, want kutweer. Bullshit dus steedsquote:Op maandag 17 november 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd maar dat maak je er elke keer van.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee maar ik zou ook niet hier gaan verkondigen dat ze niet knap is. niet lelijk maar ook niet knap. weet niet hoe DS2 er uit ziet, misschien gaat hij alleen voor de upper leaguequote:Op maandag 17 november 2014 10:26 schreef vanpers het volgende:
[..]
Daar waren we het mee eens, maar zou jij naar een voetbalwedstrijd van haar gaan kijken nadat de date tot stand is gekomen via het tinder account van Freire?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Say whut?quote:Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook een relatief fanatieke ajax supporter dus mij maakt het niet zoveel uit. Alleen heb wel een reputatie hoog te houden hierRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je er wel eens gedaan met dr ajax shirt aanquote:Op maandag 17 november 2014 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook een relatief fanatieke ajax supporter dus mij maakt het niet zoveel uit. Alleen heb wel een reputatie hoog te houden hierkinky stuff
#FreeTrapz![]()
Sjon jongequote:Op maandag 17 november 2014 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb je er wel eens gedaan met dr ajax shirt aankinky stuff
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kijk, volgens mij zijn we het eensquote:Op maandag 17 november 2014 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee maar ik zou ook niet hier gaan verkondigen dat ze niet knap is. niet lelijk maar ook niet knap. weet niet hoe DS2 er uit ziet, misschien gaat hij alleen voor de upper league![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog nooit een lekkere chick gezien die voor Feyenoord is![]()
Dat was 1 van de redenen en ik gaf daarna de andere redenen. Dat alles heeft geleid tot het er niet naartoe gaan.quote:Op maandag 17 november 2014 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En jij maakt er nu ineens van dat je niet zou gaan om heel veel redenen. Vanochtend ging je niet, want kutweer. Bullshit dus steeds![]()
Dat ja, zijn bijna allemaal gedrochten manquote:. Alleen mannelijke Feyenoord supporters zijn net allemaal Clooney's
![]()
![]()
Wat, ik zie het helemaal voor me kiid hier een grote bek over clasie dit RvP dat Blindquote:zus en zo.
maar ondertussen wel vastgebonden genomen worden door zijn vriendin met haar ajax shirt aan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat, ik zie het helemaal voor me kiid hier een grote bek over clasie dit RvP dat Blindzus en zo.
maar ondertussen wel vastgebonden genomen worden door zijn vriendin met haar ajax shirt aan.![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nooitquote:Op maandag 17 november 2014 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat, ik zie het helemaal voor me kiid hier een grote bek over clasie dit RvP dat Blindzus en zo.
maar ondertussen wel vastgebonden genomen worden door zijn vriendin met haar ajax shirt aan.![]()
![]()
Je lult maar wat. En je valt op mannen.quote:Op maandag 17 november 2014 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was 1 van de redenen en ik gaf daarna de andere redenen. Dat alles heeft geleid tot het er niet naartoe gaan.
gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar even wat anders, hoe heeft Freire de date geregeld, met lieve woordjes of heeft hij ook een foto van iemand anders gebruikt![]()
![]()
Foto van zichzelf volgens mij. Die stoomlocomotief dus.quote:Op maandag 17 november 2014 10:36 schreef vanpers het volgende:
Maar even wat anders, hoe heeft Freire de date geregeld, met lieve woordjes of heeft hij ook een foto van iemand anders gebruiktNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 17 november 2014 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Foto van zichzelf volgens mij. Die stoomlocomotief dus.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat eerste zeggen en dan vervolgens zelf maar wat lullenquote:Op maandag 17 november 2014 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je lult maar wat. En je valt op mannen.
gr gr![]()
![]()
Oke Jos Brink.quote:Op maandag 17 november 2014 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat eerste zeggen en dan vervolgens zelf maar wat lullenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kom op DS2, je moet toegeven dat als je nit veel ervaring hebt met vrouwen, je dit niet af mag serveren omdat je haar niet "knap" vind. we daten niet allemaal meteen met katja schuurman he.quote:Op maandag 17 november 2014 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat eerste zeggen en dan vervolgens zelf maar wat lullenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: