SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Spullen pakken en wegwezenquote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Freire het volgende:
Demirel
Gewoon in de warming up naar huis gaan nadat je wordt uitgefloten![]()
![]()
Eerste potje 5-0 mee gewonnen netquote:Op zondag 16 november 2014 20:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je het gekocht of is het op basis van de prijzen op die websitesuarez 3 goals en robben 2
Het heb gekocht dus![]()
Dat lijken me de twee beste spitsen uit het spelquote:Op zondag 16 november 2014 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wil eigenlijk ook wel een team gaan maken met Suarez en Aguero![]()
![]()
Alleen jammer van het middenveld, die zit er zo "grijs" uit. Zeker met zo'n voorhoedequote:Op zondag 16 november 2014 20:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Eerste potje 5-0 mee gewonnen netsuarez 3 goals en robben 2
Het heb gekocht dus![]()
![]()
Benzema is ook wel erg dodelijk voor de goal maar wil koning Suarez nog proberen. Misschien wel even wachten tot zijn prijs wat omlaag gaat want heb maar 1 miljoen te besteden aan dat team en dan heb ik al 7 ton in die twee spelers zitten.quote:Op zondag 16 november 2014 20:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat lijken me de twee beste spitsen uit het spel![]()
Ga het veranderen als ik weer wat money hebquote:Op zondag 16 november 2014 20:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alleen jammer van het middenveld, die zit er zo "grijs" uit. Zeker met zo'n voorhoede![]()
quote:Oke thanks! Dan maar even zijn NIF proberen. Zocht iemand voor naast IF Griezmannquote:Op zondag 16 november 2014 21:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Slechtste speler die ik heb gehad.
Niet eens qua price-value, nee gewoon egt slegt.![]()
Ben hier wel tevreden over Lacazette, maar ook niet meer dan dat. Lijkt wat minder dodelijk te zijn dan hij aan het begin voor me was.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Cerciquote:Op zondag 16 november 2014 21:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Oke thanks! Dan maar even zijn NIF proberen. Zocht iemand voor naast IF Griezmann![]()
![]()
Zijn NIF had hier ook betere stats.quote:Op zondag 16 november 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Ben hier wel tevreden over Lacazette, maar ook niet meer dan dat. Lijkt wat minder dodelijk te zijn dan hij aan het begin voor me was.![]()
Ok.quote:Op zondag 16 november 2014 21:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Staat op CAM, Misschien Cavani maar eens proberen.
Ik kan IF Griezmann in dit team kwijt:
Maar Chicharito is verbazingwekkend goed voor mij, beter dan IF Benzema zelfs op de 1 of andere rare manier. Denk dat ik dan iets anders met Griezmann ga maken in combinatie met wat Fransen als Pogba en IF Gourcuff ofzo![]()
![]()
Gvd Modric blessa
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |