abonnement Unibet Coolblue
  FOK!mycroftheld zondag 30 november 2014 @ 21:28:51 #201
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_147162764
quote:
14s.gif Op zondag 30 november 2014 21:20 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat een hoop cadeautjes _O_ !
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik de foto zag.
pi_147163109
quote:
14s.gif Op zondag 30 november 2014 21:28 schreef bondage het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik de foto zag.
Hij kreeg een hartverzakking. Ging wel over budget bij t laatste kado, helaas :'(
  FOK!mycroftheld zondag 30 november 2014 @ 21:36:37 #203
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_147163213
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 21:34 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Hij kreeg een hartverzakking. Ging wel over budget bij t laatste kado, helaas :'(
Ach, dat heb je zelf goed opgevangen natuurlijk :) Erg mooi pakket zo.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 30 november 2014 @ 22:06:40 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_147164858
over budget? Is er een budget? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_147165214
quote:
11s.gif Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
over budget? Is er een budget? :?
Die mag je helemaal zelf bepalen :Y.

In gridjuh haar geval heeft bondage een budget beschikbaar gesteld aan 2 users om een pakket samen te stellen.
gridjuh is dus een van bondage's persoonlijke shoppers.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 30 november 2014 @ 22:22:33 #206
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_147165913
En hoe meer oliebollen verkocht, hoe groter het budget :D Ik snap het niet helemaal geloof ik :') Maar goed, ik maak mijn eigen budget wel uit ;) Het zal een fatsoenlijk pakketje worden :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 22:36:15 #207
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_147166873
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En hoe meer oliebollen verkocht, hoe groter het budget :D Ik snap het niet helemaal geloof ik :') Maar goed, ik maak mijn eigen budget wel uit ;) Het zal een fatsoenlijk pakketje worden :)
Zij hebben oliebollen gebakken en verkocht, waarbij de opbrengst aan een pakket voor iemand anders wordt besteed ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_147166930
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En hoe meer oliebollen verkocht, hoe groter het budget :D Ik snap het niet helemaal geloof ik :')
Zonder oliebol is er denk ik geen budget (dat vind ik juist prijzenswaardig, eigenlijk ontvanger zijn, maar hier ook iets willen doen voor de medemens, en daarvoor inkomsten verzinnen om dat toch te kunnen doen, dat geld had ook gebruikt kunnen worden voor zichzelf, zo'n gift is denk ik waardevoller dan mijn gift, ik eet er geen boterham minder om)
  zondag 30 november 2014 @ 22:43:25 #209
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_147167309
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En hoe meer oliebollen verkocht, hoe groter het budget :D Ik snap het niet helemaal geloof ik :') Maar goed, ik maak mijn eigen budget wel uit ;) Het zal een fatsoenlijk pakketje worden :)
Zowel Petra en ik hebben het niet breed (Alhoewel Petra nu met haar 6 maanden zwangerschap een stuk breder is dan ik :P ) maar we willen wél ook mensen blij maken met een pakket. Dus bakken wij nu al voor het 3e jaar op rij oliebollen die we in onze wijk/kennissen/vriendenkring verkopen en daarmee kunnen we dus elk jaar 1 en soms 2 pakketten samenstellen voor iemand. Op die manier kunnen we toch iets doen voor een ander ook al hebben we er zelf de middelen niet voor :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door Ireth op 30-11-2014 22:50:00 ]
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_147167334
er zijn 3 type aanbieders :
1) degenen die alles zelf doen (shoppen/maken van de cadeaus, kosten dragen), voorbeelden jij, ik
2) degenen die dingen samen doen met anderen (de een koopt/maakt, de ander betaalt) voorbeelden grindjuh en bondage
3) Ireth en haar buurvrouw petra (stoppen de moeite van het bakken van oliebollen en shoppen in het pakket, en laten buren en kennissen dat pakket betalen in ruil voor de gebakken oliebollen)

Bij 2 en 3 wordt er eerder gesproken over een budget, grindjuh weet hoe veel ze uit mag geven van bondage, Ireth en Petra weten hoeveel ze uit kunnen geven aan de hand van de verkochte bollen. Als de mensen die onder 1 vallen "over budget gaan" dan is dat vrij makkelijk stil te houden, dan zie je alleen maar iets leuks wat er ook nog bij moet

[ Bericht 34% gewijzigd door frederik op 30-11-2014 22:50:20 ]
pi_147167819
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:43 schreef frederik het volgende:
er zijn 3 type aanbieders :
1) degenen die alles zelf doen (shoppen/maken van de cadeaus, kosten dragen), voorbeelden jij, ik
2) degenen die dingen samen doen met anderen (de een koopt/maakt, de ander betaalt) voorbeelden grindjuh en bondage
3) Ireth en haar buurvrouw petra (stoppen de moeite van het bakken van oliebollen en shoppen in het pakket, en laten buren en kennissen dat pakket betalen in ruil voor de gebakken oliebollen)

Bij 2 en 3 wordt er eerder gesproken over een budget, grindjuh weet hoe veel ze uit mag geven van bondage, Ireth en Petra weten hoeveel ze uit kunnen geven aan de hand van de verkochte bollen. Als de mensen die onder 1 vallen "over budget gaan" dan is dat vrij makkelijk stil te houden, dan zie je alleen maar iets leuks wat er ook nog bij moet
Goed uitgelegd!

Ik kwam echt bij t laatste ding verkeerd uit. Ik besloot het om dan toch maar te doen. (ofwel heb schoonmoeder lief aangekeken of ze wilde voorschieten)
pi_147168518
Het enige nadeel van geen budget hebben als actie is dat er misschien met een scheef oog gekeken kan worden naar mensen die een super groot pakket ontvangen puur omdat ze gekoppeld zijn aan iemand die niet echt op de kleintjes let.
Heb het dacht ik alleen nog nooit gezien in de paar acties die ik gevolgd heb (hoewel er vorig jaar dacht ik ook wat grote pakketten bij zaten)
  zondag 30 november 2014 @ 23:08:16 #213
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147168542
Het mooie is dat je ook geen fortuin hoeft uit te geven voor een mooi pakket.
Ik heb voor mijn ontvanger een leuk pakket ( hoop ik ) bij elkaar weten te shoppen en iets uit mijn eigen verzameling van gemeenschappelijke interesse toegevoegd :)
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 00:33:11 #214
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_147171628
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:43 schreef frederik het volgende:
er zijn 3 type aanbieders :
1) degenen die alles zelf doen (shoppen/maken van de cadeaus, kosten dragen), voorbeelden jij, ik
2) degenen die dingen samen doen met anderen (de een koopt/maakt, de ander betaalt) voorbeelden grindjuh en bondage
3) Ireth en haar buurvrouw petra (stoppen de moeite van het bakken van oliebollen en shoppen in het pakket, en laten buren en kennissen dat pakket betalen in ruil voor de gebakken oliebollen)

Bij 2 en 3 wordt er eerder gesproken over een budget, grindjuh weet hoe veel ze uit mag geven van bondage, Ireth en Petra weten hoeveel ze uit kunnen geven aan de hand van de verkochte bollen. Als de mensen die onder 1 vallen "over budget gaan" dan is dat vrij makkelijk stil te houden, dan zie je alleen maar iets leuks wat er ook nog bij moet
Er zijn ook mensen die hun eigen kerstpakket (wat ze op hun werk krijgen) weggeven. Soms helemaal, soms gedeeltelijk en dan aangevuld.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 00:34:35 #215
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_147171659
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:07 schreef frederik het volgende:
Het enige nadeel van geen budget hebben als actie is dat er misschien met een scheef oog gekeken kan worden naar mensen die een super groot pakket ontvangen puur omdat ze gekoppeld zijn aan iemand die niet echt op de kleintjes let.
Heb het dacht ik alleen nog nooit gezien in de paar acties die ik gevolgd heb (hoewel er vorig jaar dacht ik ook wat grote pakketten bij zaten)
Welnee, dat gun je een ander ook gewoon als ontvanger. Er is echt niemand die een ander iets niet gunt en er is ook geen jaloezie. Alle ontvangers zijn superblij dat ze iets krijgen, hoeveelheid maakt echt niet uit.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_147191652
Ik heb ook geen budget, sterker nog sta zelf aangemeld als ontvanger maar ik heb hier 3 dagen in supermarkt gestaan om te lullen voor spullen zoals wij het noemen. Wij staan daar al 3 jaar rond deze periode aan het winkelend publiek te vragen of ze een extra boodschap willen doen en deze te doneren. Van deze doonaties stellen wij dan kerstpakketten samen voor mensen die net boven voedselbank nivo leven en geen ondersteuning krijgen. Dit jaar waren de donaties massaal dat ik heb overlegd of ik 1 doos voor het FOK topic mocht samenstellen. En zo geschiedde...... Ik heb zelf nog wat dingetjes staan die ik niet gebruik en een vriendin van mij ook en zo maken wij een pakket om ook deze actie te kunnen ondersteunen.
pi_147192366
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef ciskaatje het volgende:
Ik heb ook geen budget, sterker nog sta zelf aangemeld als ontvanger maar ik heb hier 3 dagen in supermarkt gestaan om te lullen voor spullen zoals wij het noemen. Wij staan daar al 3 jaar rond deze periode aan het winkelend publiek te vragen of ze een extra boodschap willen doen en deze te doneren. Van deze doonaties stellen wij dan kerstpakketten samen voor mensen die net boven voedselbank nivo leven en geen ondersteuning krijgen. Dit jaar waren de donaties massaal dat ik heb overlegd of ik 1 doos voor het FOK topic mocht samenstellen. En zo geschiedde...... Ik heb zelf nog wat dingetjes staan die ik niet gebruik en een vriendin van mij ook en zo maken wij een pakket om ook deze actie te kunnen ondersteunen.
Wat tof! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147193425
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef ciskaatje het volgende:
Ik heb ook geen budget, sterker nog sta zelf aangemeld als ontvanger maar ik heb hier 3 dagen in supermarkt gestaan om te lullen voor spullen zoals wij het noemen. Wij staan daar al 3 jaar rond deze periode aan het winkelend publiek te vragen of ze een extra boodschap willen doen en deze te doneren. Van deze doonaties stellen wij dan kerstpakketten samen voor mensen die net boven voedselbank nivo leven en geen ondersteuning krijgen. Dit jaar waren de donaties massaal dat ik heb overlegd of ik 1 doos voor het FOK topic mocht samenstellen. En zo geschiedde...... Ik heb zelf nog wat dingetjes staan die ik niet gebruik en een vriendin van mij ook en zo maken wij een pakket om ook deze actie te kunnen ondersteunen.
O+
  maandag 1 december 2014 @ 19:05:43 #219
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_147193541
Mooie aktie Ciska!
  maandag 1 december 2014 @ 19:07:09 #220
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_147193634
Ik was even afwezig op FOK! (nee geen ban gewoon vakantie :P ) maar ik zie dat 't nog steeds allemaal goed gaat met de pakketactie. ^O^
Hallon!
  maandag 1 december 2014 @ 22:11:23 #221
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_147203117
En daar zijn we weer, met het tranentrekker topic van 2014!
Alweer een jaar voorbij!!
Ik ga weer terug lezen en ik zal eens kijken wat ik dit jaar kan doen ;)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 1 december 2014 @ 22:47:29 #222
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_147204727
Mwoa tranentrekker valt wel mee toch? Het is gewoon fijn om iemand blij te kunnen maken die het ook echt waardeert *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 2 december 2014 @ 09:51:44 #223
382129 crew  Donna
pi_147211124
Wat een gaaf topic! ~:)
pi_147211174
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef ciskaatje het volgende:
Ik heb ook geen budget, sterker nog sta zelf aangemeld als ontvanger maar ik heb hier 3 dagen in supermarkt gestaan om te lullen voor spullen zoals wij het noemen. Wij staan daar al 3 jaar rond deze periode aan het winkelend publiek te vragen of ze een extra boodschap willen doen en deze te doneren. Van deze doonaties stellen wij dan kerstpakketten samen voor mensen die net boven voedselbank nivo leven en geen ondersteuning krijgen. Dit jaar waren de donaties massaal dat ik heb overlegd of ik 1 doos voor het FOK topic mocht samenstellen. En zo geschiedde...... Ik heb zelf nog wat dingetjes staan die ik niet gebruik en een vriendin van mij ook en zo maken wij een pakket om ook deze actie te kunnen ondersteunen.
Ziejewel, staat helemaal niet raar :*. Kei lief juist.
pi_147213422
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')