Godver, ik zie de foto zo voor me maar weet de username echt niet.quote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Welke FOK!ker kwam landelijk en zelfs Europees in het nieuws door een ID-kaart te verkrijgen waarop hij afgebeeld stond als The Joker uit Batman?
Dan is het gelukkig duidelijk dat het met ras niks te maken heeft.quote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef deadprez het volgende:
Ik zag net op de FP users posten dat ze het wel goed vinden dat neonazi's kwamen rellen bij de intocht van Sinterklaas.
/sc
Was dat een fokker?quote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Welke FOK!ker kwam landelijk en zelfs Europees in het nieuws door een ID-kaart te verkrijgen waarop hij afgebeeld stond als The Joker uit Batman?
mortaxx, nee was hem niet maar tochquote:Op zondag 16 november 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
overseerquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godver, ik zie de foto zo voor me maar weet de username echt niet.
1: Toto69: 76quote:
Mouzurr?quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef raptorix het volgende:
Onder welke naam was Nico Dijkshoorn bekend op het fok forum?
Zeikstraal?quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef raptorix het volgende:
teringjoodquote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef raptorix het volgende:
doordevilquote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef raptorix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |