Ik wil onderstaande producten aanschaffen na gedegen onderzoek Alleen het probleem is
1) Op alle webwinkels is het DUUR
2) Ik kan geen winkel vinden die een of meerdere van deze producten heeft, wil ik bestellen dan moet ik bij 3 verschillende winkels bestellen.
Wie weet een online web winkel die EN goedkoop is EN deze producten levert: Ik ben vooral geintereseerd in
1) Prolab's N Large 2
2) Champion Nutrition Super Heavyweight Gainer
3) muscletech Celtec (pokke duur is dit echt 19 keer zo goed als normale creatine als wordt beweert?)
Prolab's N Large 2
Champion Nutrition Super Heavyweight Gainer
syntrabol
muscletech Celtec
Ik maakte even een nieuw topic hiervan anders reageert er niemand, het centrale topic wordt slechts bezocht door 3 a 4 mensen, EN dit topic is meer algemeen dus niet alleen voor bodybuilders van toepassing.
Wie kan me helpen?
En zo ja, mocht je dit bedoelen, vraag ik me echt af wat ze "Beweren" wat het doet................
Verder zou ik wel degelijk zeeer critisch zijn op wat men beweert wat het allemaal doet. Meeste supplementen heb je totaal niet nodig, en kun je hetzelfde dan wel niet een beter resultaat behalen door je voedingspatroon aan te passen. (zonde van je geld dus!!!)
quote:denk aan glucose/koolhydraten (verbranding), voedingsvezel (vertering), melk (botopbouw) en eiwit (verbranding + vooral spiervezelopbouw) in alle gevallen in normale, niet absurde hoeveelheden.
Op donderdag 31 oktober 2002 10:49 schreef bigwig het volgende:
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Geloof dat sommige middelen wel degelijk een goede aanvulling kunnen zijn op je voeding. ECHTER dien je er nog steeds net zo zwaar bij te trainen als normaal. Zie het als een extra'tje.Verder zou ik wel degelijk zeeer critisch zijn op wat men beweert wat het allemaal doet. Meeste supplementen heb je totaal niet nodig, en kun je hetzelfde dan wel niet een beter resultaat behalen door je voedingspatroon aan te passen. (zonde van je geld dus!!!)
al die andere gein, zoals (vooral) anabolen, hormoonpreparaten, vitamines zijn onnodig en in de juiste hoeveelheid zelfs extreem schadelijk voor de gezondheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |