abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 oktober 2002 @ 10:00:51 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_6551060
Mensen die regelmatig suplementen kopen voor spiertraining, bodybuilding etc kunnen me mischien helpen.

Ik wil onderstaande producten aanschaffen na gedegen onderzoek Alleen het probleem is

1) Op alle webwinkels is het DUUR
2) Ik kan geen winkel vinden die een of meerdere van deze producten heeft, wil ik bestellen dan moet ik bij 3 verschillende winkels bestellen.

Wie weet een online web winkel die EN goedkoop is EN deze producten levert: Ik ben vooral geintereseerd in

1) Prolab's N Large 2
2) Champion Nutrition Super Heavyweight Gainer
3) muscletech Celtec (pokke duur is dit echt 19 keer zo goed als normale creatine als wordt beweert?)

Prolab's N Large 2
Champion Nutrition Super Heavyweight Gainer
syntrabol
muscletech Celtec

Ik maakte even een nieuw topic hiervan anders reageert er niemand, het centrale topic wordt slechts bezocht door 3 a 4 mensen, EN dit topic is meer algemeen dus niet alleen voor bodybuilders van toepassing.

Wie kan me helpen?

iets
  donderdag 31 oktober 2002 @ 10:36:10 #2
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_6551296
syntrabol Weet je zeker dat je dit bedoeld??? Bedoel je niet gewoon syntanol???

En zo ja, mocht je dit bedoelen, vraag ik me echt af wat ze "Beweren" wat het doet................

donderdag 31 oktober 2002 @ 10:45:04 #3
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6551397
je kan beter wat minder lui zijn en beetje gaan gymen in de sportschool, dan geloven dat deze halve/hele vergiften iets nuttigs voor je lichaam gaan betekenen (op de langere termijn)...
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 31 oktober 2002 @ 10:49:35 #4
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_6551483
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Geloof dat sommige middelen wel degelijk een goede aanvulling kunnen zijn op je voeding. ECHTER dien je er nog steeds net zo zwaar bij te trainen als normaal. Zie het als een extra'tje.

Verder zou ik wel degelijk zeeer critisch zijn op wat men beweert wat het allemaal doet. Meeste supplementen heb je totaal niet nodig, en kun je hetzelfde dan wel niet een beter resultaat behalen door je voedingspatroon aan te passen. (zonde van je geld dus!!!)

donderdag 31 oktober 2002 @ 10:52:39 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6551534
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 10:49 schreef bigwig het volgende:
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Geloof dat sommige middelen wel degelijk een goede aanvulling kunnen zijn op je voeding. ECHTER dien je er nog steeds net zo zwaar bij te trainen als normaal. Zie het als een extra'tje.

Verder zou ik wel degelijk zeeer critisch zijn op wat men beweert wat het allemaal doet. Meeste supplementen heb je totaal niet nodig, en kun je hetzelfde dan wel niet een beter resultaat behalen door je voedingspatroon aan te passen. (zonde van je geld dus!!!)

denk aan glucose/koolhydraten (verbranding), voedingsvezel (vertering), melk (botopbouw) en eiwit (verbranding + vooral spiervezelopbouw) in alle gevallen in normale, niet absurde hoeveelheden.

al die andere gein, zoals (vooral) anabolen, hormoonpreparaten, vitamines zijn onnodig en in de juiste hoeveelheid zelfs extreem schadelijk voor de gezondheid.

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_6551637
Syntrabol

of probeer eens

Methoxylon

Wel duur idd...

pi_6553734
Hou het s.v.p. een beetje centraal in dit topic:
Supplementen voor ondersteuning van spieropbouw
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')